Навігація |
|
|
|
Номінації виставки |
|
|
|
Форма входу |
|
|
|
Погода у місті |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
Статистика |
|
|
|
|
Вітаю Вас, Гість · RSS |
07.12.2024, 15:07 |
У розділі матеріалів: 129 Показано матеріалів: 1-20 |
Сторінки: 1 2 3 ... 6 7 » |
|
Арт-терапія в практиці роботи шкільного психолога
Долженко Анжела Петрівна,
керівник психологічної служби приватного комплексу безперервної освіти «Школа «ЕйдоС», спеціаліст першої категорії
|
«Школа «ЕйдоС»
|
м. Запоріжжя
|
|
|
Фасилітативний стиль педагогічної взаємодії як невід'ємна складова позитивного виховного простору в початковій школі
Сахарова Світлана Андріївна, вчитель початкових класів ЗБЛ №99, педагог вищої категорії.
Рильцева Людмила Олександрівна, вчитель початкових класів ЗБЛ №99, педагог вищої категорії, «Старший вчитель».
Репетун Тетяна Валентинівна, вчитель початкових класів ЗБЛ №99, педагог І категорії.
Кобець Ніна Сергіївна, вчитель початкових класів ЗБЛ №99, педагог ІІ категорії
|
ЗБЛ № 99
|
Хортицький район
|
|
|
Рольова гра як засіб реалізації оптимальних підходів до виховання
Шахміна Олена Миколаївна вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, «старший учитель»
|
ЗБЛ № 99
|
Хортицький район
|
|
|
Технологія портфоліо як засіб розвитку громадянської компетентності учнів
Мороко Лариса Володимирівна, учитель російської мови та літератури, вчитель вищої категорії, «учитель-методист», керівник шкільного МО з виховної роботи.
Нестеренко Олександра Олександрівна, вчитель англійської мови, учитель
вищої категорії, «учитель-методист».
Титаренко Людмила Тимофіївна, учитель російської мови та літератури, учитель вищої категорії.
Ященко Олександр Васильович, учитель біології, «учитель-методист».
|
ЗБЛ № 99 |
Хортицький район |
|
|
Проектна діяльність як умова створення позитивного виховного простору для розвитку творчого потенціалу учнів
Медянік Лариса Миколаївна, вчитель історії,
учитель вищої категорії, «учитель-методист»
|
ЗБЛ №99 |
Хортицький район |
|
|
Реалізація Доктрини національно-патріотичного виховання в умовах російськомовного навчального закладу у позитивному виховному просторі
Погорелова Наталія Вікторівна, вчитель української мови та літератури, вчитель вищої категорії, «учитель-методист», Мороз Оксана Григорівна, вчитель української мови та літератури, вчитель вищої категорії, «учитель-методист». Земляна Ірина Миколаївна, вчитель французької мови, вчитель вищої категорії, «учитель-методист», Гумен Марина Анатоліївна, вчитель трудового навчання, вчитель другої категорії. |
ЗБЛ №99 |
Хортицький район |
|
|
Роль учнівського самоврядування в умовах позитивного виховного простору
Чередниченко Інна Борисівна,
учитель фізики, учитель вищої категорії
|
ЗБЛ № 99 |
Хортицький район |
|
|
Сайт PersonaGrata як альтернативна форма життєвої навігації та психологічного он-лайн супроводу
Холох Ірина Миколаївна, практичний психолог,
Махончук Анастасія Сергіївна, практичний психолог
|
ЗБЛ № 99 |
Хортицький район |
|
|
Алгоритм діяльності практичного психолога у період адаптації першокласників до навчання у школі
Слюсар О.І., практичний психолог
|
ЗЗШ №104 |
Ленінський район |
|
|
Психологічний супровід процесу адаптації учнів п’ятих класів до умов навчання в середній школі
Шевченко О. М., соціальний педагог
|
ЗЗШ№69 |
Ленінський район |
|
|
Психокорекція та психотерапія як напрямки діяльності практичного психолога
Сємібратова Т.В., практичний психолог
|
ЗЗШ №22 |
Ленінський район |
|
|
Психологічні аспекти конкурсу проектно-дослідницької діяльності «Перша сходинка».
Корицька Олена Володимирівна, психолог, спеціаліст вищої категорії
|
ЗБЛ «Перспектива» |
м. Запоріжжя |
|
|
Формування загально-культурних якостей, людських цінностей та орієнтирів особистості, читацької культури та розвитку зв’язного мовлення учнів у сучасному світі
Завірова Ольга Миколаївна, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель російської мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, «учитель-методист»;
Циганок Олена Геннадіївна, завідувач бібліотекою, вчитель інформатики, спеціаліст ІІ категорії;
Шкарупа Олена Іванівна, вчитель російської мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, «учитель-методист»
|
ЗЗШ №15 |
Жовтневий район |
|
|
Формування національно-патріотичних цінностей через проектно-цільову діяльність в умовах розвитку громадсько – активної школи
Кавінська Ольга Анатоліївна, заступник директора з виховної роботи, спеціаліст ІІ категорії
|
ЗОШ №103 |
Комунарський район |
|
|
Психологічний супровід профілактики негативного впливу інформаційного простору на свідомість учнів
Бородай Світлана Миколаївна, практичний психолог, соціальний педагог, спеціаліст вищої категорії, «практичний психолог - методист»
|
Гімназія №6 |
Комунарський район |
|
|
«Побудова особистісної професійної перспективи учня, як основа формування життєвої компетентності»
Карпенко Наталія Володимирівна, практичний психолог І категорії
|
ЗЗШ № 91 |
Хортицький район |
|
|
Соціально-психологічні передумови та профілактика проявів емоційної нестабільності учнів в умовах екстремального впливу на їх психічний розвиток
Творча група практичних психологів Шевченківського району:
Кирієнко Світлана Володимирівна – практичний психолог Запорізької загальноосвітньої школи № 101, І категорія
Безклепченко Інна Анатоліївна – практичний психолог Запорізької загальноосвітньої школи № 65, ІІ категорія
|
ТВО |
Шевченківський район |
|
|
Громадянсько-патріотичне виховання шляхом проведення позакласних заходів в гімназії.
Пащенко Інна Миколаївна Педагог-організатор, спеціаліст; yчитель української мови і літератури, cпеціаліст ІІ категорії
|
ЗГ № 93 |
Шевченківський район |
|
Профілактика негативних явищ в підлітковому середовищі
Юрченко Ірина Олександрівна, практичний психолог, соціальний педагог
Гімназія№25 Орджонікідзевський район |
|
Гуманізація навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладу засобами казкотерапії: практика використання казкотерапії в роботі з дітьми, педагогами, батьками.
Кременецька Любов Володимирівна, практичний психолог вищої категорії
|
ДНЗ № 135 |
Шевченківський район |
|
|