Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:15

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Досвід роботи закладів освіти Ленінського району щодо впровадження в систему виховної роботи національно-патріотичного виховання

Досвід роботи закладів освіти Ленінського району щодо впровадження в систему виховної роботи національно-патріотичного виховання засобами музейної педагогіки

 

Полєвая Марина Вікторівна,
методист-координатор РМП ІАМЦ, категорія: вища


Ленінський районний методичний підрозділ
інформаційно-аналітичного методичного центру департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Начальник: Гусак Оксана Вікторівна
Адреса: вулиця Дудикіна, 16
Тел.:224-78-37, 2
Email:lenrmk@list.ru


Провідна педагогічна ідея досвіду
Наданий досвід роботи закладів освіти Ленінського району  свідчить, що серед виховних напрямів сьогодення найбільш актуальним виступають патріотичне та громадянське виховання як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь , які розглядатимуть державу (patria) як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін. 

Обґрунтування актуальності і перспективності досвіду
Національно-патріотичне виховання в районних закладах освіти базується на формуванні патріотизму, відповідальності за долю нації, держави; дає розуміння високої цінності українського громадянства, внутрішньої потреби бути громадянином України; формує повагу до Конституції України, державної символіки: Герба, прапора, Гімну України; сприяє збереженню і продовженню українських культурно-історичних традицій, здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадській діяльності.;  формує національну  свідомість, людську гідність, любов до рідної землі, родини, народу; допомагає розвитку фізичного, психічного та  духовного здоров’я, задоволення естетичних та культурних потреб особистості. Також актуальним є питання оновлення діяльності музеїв історичного профілю, адже музей є важливим засобом навчально-виховної роботи, виховання патріотизму, формування високих моральних якостей громадянина України. 


Науково-теоретична база досвіду
Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді Наказ МОН України від 16.06.2015 №641, Лист МОН від 22.05.2015 №1\9-255 «Про перегляд підходів з організації діяльності музеїв історичного профілю», Лист МОН України від 24.06.2015№1\9-302 «Щодо протидії сепаратизму та антиукраїнській ідеології в системі освіти», Указ Президента України від 12.06.2015 №334/2015 «Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді»,

Стисла анотація досвіду
Найважливішим пріоритетом національно-патріотичного виховання є формування ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави, нації. Патріотичне виховання –складова національного виховання, головною метою якого є становлення самодостатнього громадянина-патріота України, тому в закладах освіти в районі національно - патріотичне виховання  здійснюється на всіх етапах навчання та виховання та забезпечує всебічний розвиток, гармонійність і цілісність особистості, розвиток її здібностей та обдарованість, збагачення на цій основі інтелектуального потенціалу народу, його духовності і культури, виховання громадянина України, здатного до самостійного мислення, суспільного вибору і діяльності, спрямованої на процвітання України.  
Представлений досвід роботи з виховання національно свідомих громадян засобами музейної педагогіки ЗНЗ №№69,50,62, 100,109 свідчить, що в районі створені  умови для популяризації кращих здобутків національної історичної спадщини, героїчного минулого і сучасності українського народу.


Результативність впровадження досвіду
Учні, учнівська молодь ЗНЗ №№ 69, 50, 62, 100,109 та інших закладів освіти району беруть активну участь у всіх акціях патріотичного напрямку в місті та районі, створюють музейні виставки, відповідні тематичні експозиції, зустрічаються і допомагають воїнам АТО.


Репрезентація досвіду 
Виступ з доповіддю на  науково-методичній раді ІАМЦ 09 лютого 2016 на базі ЗНЗ №45


Посилання на матеріал:

 https://cloud.mail.ru/shared/links/
 https://cloud.mail.ru/home/

Категорія: Виховна взаємодія | Додав: LeninRMO (30.01.2016)
Переглядів: 726 | Рейтинг: 1.0/46
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020