Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2024, 20:35

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Виховна взаємодія

Шкільний музей,як центр національно-патріотичного виховання гімназистів. ( Нові підходи до роботи шкільного музею як інструменту національно

 

Тема:

Шкільний музей,як центр національно-патріотичного виховання гімназистів. ( Нові підходи до роботи шкільного музею як інструменту національно-патріотичного виховання)

Крупенко О.Г. вчитель-методист,вчитель історії та правознавства, стаж роботи – 21 рік.

 

Запорізька гімназія 45

Директор Мєркіна Антоніна Леонідовна

69076, м. Запоріжжя, пр. Ювілейний, 30А

Тел. 2773221

email: gym45@newmail.ru

http: http://zp-gymnasia45.ucoz.ua/

 

Провідна педагогічна ідея досвіду полягає у створенні умов для ефективного використання потенціалу шкільного музею бойової слави  в становленні і розвитку особистості гімназиста як  відповідального громадянина  й патріота України, члена європейської і світової спільноти, що здатний сприймати та ефективно відповідати на сучасні індивідуальні та суспільні виклики і загрози.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду.

На сучасному етапі розвитку України, коли існує пряма загроза денаціоналізації, втрати державної незалежності, виникає нагальна необхідність переосмислення зробленого і здійснення системних заходів, спрямованих на посилення патріотичного виховання дітей та молоді особливої ваги набуває робота шкільного музею бойової слави, якому відводиться почесна місія формування нового українця, що діє на основі національних та європейських цінностей та демонструє готовність захищати

суверенітет і територіальну цілісність України.

Науково-теоретична база досвіду ґрунтується на нормативних документах: Наказі МОН України, Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ від 21.10.2013 № 1453/716/997 "Про Програму патріотичного виховання учнівської та студентської молоді в навчальних закладах України та План заходів Естафети Перемоги на 2013-2015 роки", Наказі Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту, МОН України, Міністерства культури і туризму України від 27.10.2009 №754/981/538/49 "Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання молоді", Розпорядженні Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 р. №1718-р. "Деякі питання військово-патріотичного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів", Наказі МОН України від 10.06.2015 №641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах», працях провідних науковців: Методичні рекомендації по створенню музеїв при навчальних закладах системи освіти, Л. Залізняк, Історична пам'ять та історіографія як дослідницьке поле для інтелектуальної історії// Україна культурна спадщина, національна свідомість, державність, Пометун О., Фрейман Г. Шкільні музеї в Україні: тенденції і проблеми розвитку.

Стисла анотація досвіду

Автор досвіду описує систему роботи  музею бойової слави  імені Валерії Осипівни Гнаровської, що має  свої традиції  та   історію.  Діюча на базі музею система виховної роботи має на меті створення умов для розвитку компетентного, активного, відповідального громадянина України, що здатний сприймати та ефективно відповідати на сучасні індивідуальні та суспільні виклики і загрози на основі краєзнавчої пошукової діяльності.

Головним завданням є перетворення музею в центр  національно-патріотичного виховання, що відповідає вимогам Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді в Україні.

Автор досвіду розкриває актуальні напрямки в роботі музею на основі використання сучасних інноваційних технологій, форм та методів ефективної реалізації національно-патріотичного виховання через музейну педагогіку;

демонструє нові підходи до роботи шкільного музею як інструменту національно-патріотичного виховання, що роблять його центром національно-патріотичного виховання гімназії.

Результативність впровадження досвіду

Проведення систематичної роботи з патріотичного виховання  на базі музею бойової слави позитивно впливає на створення умов цілеспрямованого і ефективного процесу виховання суб’єкта громадянського суспільства, громадянина – патріота України.

Репрезентація досвіду.

Досвід «Шкільний музей, як центр національно-патріотичного виховання гімназистів. ( Нові підходи до роботи шкільного музею як інструменту національно-патріотичного виховання)» був презентований директорам та заступникам директорів навчальних закладів, шкільним бібліотекарям, на курсах при ЗОІ ППО та на сайті гімназії.

 

 

http://zp-gymnasia45.ucoz.ua/img/krupenko.pdf



Джерело: http://zp-gymnasia45.ucoz.ua/img/krupenko.pdf
Категорія: Виховна взаємодія | Додав: jurand1313 (29.01.2016) | Автор: Крупенко Олена Георгіївна
Переглядів: 1380 | Коментарі: 9 | Рейтинг: 1.0/50
Всього коментарів: 9
9 natashasobko72  
Музей ушколі – засіб творчої самореалізації, що ініціює особистісно зорієнтоване
виховання й освіту та є маленьким дослідницьким центром зі збереження,
відродження і розвитку локальних культурно-історичних традицій, дотичний до
діалогу поколінь і культур, формування музейного фонду країни. Саме таким є Ваш музей.

8 lisatch2015  
Дякуємо за можливість доторкнутися до історії нашої Батьківщини. Ваш досвід безцінний для виховання патріотизму всіх поколінь. Бажаємо творчих ідей.

7 badienko84  
Для успішного навчання потрібні умови.Без перебільшення можу сказати що шкільний музей є необхідною умовою наукового вивчення і пропаганди знань серед учнів та відвідувачів музею.
Бажаю успіхів у подальшій професійній діяльності!!!

6 nakurash  
У вас замечательный музей. Так держать и не останавливаться на достигнутом!

5 abrovko72  
Були з дітьми у Вашому музеї, дуже цікаво, незабутні враження від останніх патріотичних експонатів! Розвитку Вам і спорсорів!!!
ДЯКУЄМО!!!

4 Natik  
Музей в нашей школе  был, есть и будет связью поколений. Для каждого ученика всегда найдется в нем свой интерес. Спасибо Елене Георгиевне за то, что она  продолжила жизнь школьного музея, создавая с детьми новые экспозиции.

3 Людмила5048  
Без минулого немає майбутнього! Вчитель докладає великих  зусиль, щоб майбутнє наших дітей було щасливим. Дякую!

2 KVS77  
Дякую за неоціненний вклад в патріотичне виховання наших дітей. Досвід є доречним і дуже актуальним в наш такий непростий час.

1 klym19  
Спостерігаю за музеєм більше двадцяти років. Олена Георгіївна зробила неоціненний вклад, бо нашому музеї є на що подивитися!Памятаю Ваші розповіді про героїню ВВВ Гнаровську. Пишаюся тим, що Ви змогли знайти гідне місце і для героїв нашої неньки- України. Дякуємо за можливість відвідувати музей разом із дітьми, бо саме так разом ми виростимо  справжніх патріотів!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024