Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 29.03.2024, 09:18

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Позашкілля

Використання проектної технології як метод активізації пізнавальної діяльності в гуртку «Англійська мова в технічному світі

Використання проектної  технології  як  метод  активізації пізнавальної  діяльності в гуртку "Англійська мова в технічному світі"

Інформація про автора досвіду: Кобрина Катерина Володимирівна, керівник гуртка «Англійська мова в технічному світі» Станції юних техніків

Контактна інформація про навчальний заклад: Станція юних техніків Запорізької  міської ради Запорізької області; вул. Українська, 29; телефон: 787-56-94; email: zapsut@ukr.net

сайт закладу: http:zapsut.wix.com/zapsut ;

директор - Запотоцька Г.В.

Тема педагогічного досвіду: «Використання проектної  технології  як  метод  активізації пізнавальної  діяльності в гуртку «Англійська мова в технічному світі» 

Провідна ідея педагогічного досвіду полягає у впровадженні в роботу гуртка «Англійська мова в технічному світі» проектних технологій,  інноваційного підходу до організації навчально-виховної діяльності з метою формування вміння самостійно конструювати свої знання й орієнтуватися в інформаційному просторі, розкриття в кожному вихованці потенційно закладених творчих можливостей.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Актуальність вибору теми зумовлена необхідністю пошуків нових оцінок та підходів у позашкільній освіті. Одним із таких підходів, що суттєво збагачує навчальний процес позашкільної освіти, є метод навчальних проектів, використання якого змінює традиційний підхід до навчання вихованців. Проект - це результативна дія.

Новизна досвіду полягає у нетрадиційному поданні предмета «Англійська мова в технічному світі», застосуванні проектної діяльності, розвитку пізнавальної компетентності, використанні новітніх форм і методів роботи через нетрадиційні підходи до навчально-виховної діяльності у гуртку –  проектування, віртуальні подорожі,   створення презентацій, повідомлення, конструювання та моделювання різних поробок.  Все це вимагає суттєвого реформування у підході до викладання англійської мови у технічному закладі.

Науково-теоретична база досвіду: Метод проектів виник ще на початку минулого століття, коли провідними педагогами шукались способи розвитку активного самостійного мислення дитини, щоб навчити її не просто запам’ятовувати і відтворювати знання, а вміти застосовувати їх на практиці. Одними з перших застосували у своїй роботі саме навчання застосування знань на практиці Д.Дьюї, І.Кілпатрик, Р.Штайнер. Його називали ще “методом проблем”, розвивався у межах гуманістичного напрямку, у філософії та освіті, у педагогічних поглядах Джона Дьюї (1859-1952). Його послідовник Вільям Кілпатрик розробив “проектну систему навчання”.

Стисла анотація досвіду: Завдання керівника гуртка полягає в тому, щоб вибрати такі методи навчання, які б дозволили кожному з дітей проявити свою активність, свою творчість. Тому під час навчання у гуртку «Англійська мова в технічному світі» впроваджуються  інноваційні технології:  метод проектів. 

Суть проекту полягає у виконанні завдання, спрямованого, насамперед, на досягнення практичних результатів: підготовка колажів, альбомів, малюнків, макетів, плакатів, написання листів, стіннівок, презентацій, виставок. У процесі виконання проекту вихованці спілкуються між собою та з керівником англійською мовою, засвоюють тему програми  в ході підготовки та захисту обраного проекту.

Використання методу проектів, дозволяє зробити навчальний процес значущим для дітей, коли він повністю зможе розкрити свій творчий потенціал, виявити дослідницькі здібності, фантазію, креативність, активність, самостійність.

Робота над впровадженням проектів в гуртку починається вже на початковому рівні. Спочатку – це елементарні розповіді, вірші, “Mind Maps” (карти асоціацій), кросворди, пізніше – описи, ігри, вікторини, інтерв’ю, твори-роздуми, стіннівки, плакати, буклети, фото-колажі, доробки,  мультимедійні презентації.                            

Результативність впровадження досвіду: У дітей з’являється велика впевненість у своїх здібностях, інтерес до вивчення мови, змінюється ставлення до заняття,  відчувається чималий прогрес у вивченні предмета.

Діти самостійно знаходять потрібну інформацію, вміють планувати свої дії і самостійно вирішувати, які матеріали їм знадобляться для виконання завдань проекту і де вони їх можуть знайти.

Вільно використовують технічну термінологію, формують власне Мовне Портфоліо англійською мовою.

Мають досвід  пошукової діяльності, створення найпростіших технічних моделей, знання назв складових технічних моделей англійською мовою, створення власних технічних проектів, що забезпечує розвиток  мовних, інтелектуальних і пізнавальних здібностей волі, пам’яті, уваги, уяви, інтелекту, розвиток  конструкторських  здібностей.  Вміють створювати і захищати свої творчі проекти.

Репрезентація досвіду: перспективний досвід педагога було успішно представлено:

  • на рівні міста: участь у міському конкурсі методичних і дидактичних комплексів педагогів позашкільних навчальних закладів міста;
  • на рівні закладу: захист  досвіду на засіданні педагогічної ради СЮТ,  виступи на методичних  об'єднаннях, семінарах-практикумах, тижнях педагогічної майстерності, під час проведення відкритих занять та майстер - класів  для педагогів Станції юних техніків; друк статей у фахових збірниках.

Посилання на матеріали досвіду: https://drive.google.com/folderview?id=0B7EPyWy0FPR3OXU2ajFBak9wYzQ&usp=sharing

 



Джерело: https://drive.google.com/folderview?id=0B7EPyWy0FPR3OXU2ajFBak9wYzQ&usp=sharing
Категорія: Позашкілля | Додав: irarotko0708 (29.01.2016)
Переглядів: 1277 | Теги: метод активізації, моделювання мовної ситуації, проектна технологія | Рейтинг: 1.0/213
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024