Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [58]
Позашкілля [24]
Психологічний супровід [39]
Сімейно-родинного виховання [8]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 20:48

Головна » Статті » 2015 КО: виховання і розвиток » Позашкілля

Мотивація вихованців до успіху на заняттях з класичного танцю

Мотивація вихованців до успіху на заняттях з класичного танцю

Інформація про авторів досвіду: Cаричева Антоніна Леонідівна, керівник куртка-методист, педагог школи-студії народного художнього колективу театру танцю «Юнона», призер міського етапу конкурсу професійної майстерності «Джерело творчості-2013»

Контактна інформація про навчальний заклад (освітню установу): Комунарський районний центр молоді та школярів Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Запорізької міської ради, директор – Хвастик Михайло Володимирович, адреса закладу: м.Запоріжжя, вул.Ситова, 17а, тел 95-23-62, e-mail: kom_center@ukr.net, адреса сайту:  http://comcentre.jimdo.com/

Тема педагогічного досвіду: Мотивація вихованців до успіху на заняттях з класичного танцю

Провідна педагогічна ідея досвіду: вибір оптимальних та ефективних форм, методів, засобів, прийомів навчання для запровадження на заняттях з класичного танцю, які створюють умови для досягнення дитиною успіху, і, спрямовані на підвищення мотивації до навчальної діяльності.

 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Проблемна тема «Мотивація до успіху на заняттях з класичного танцю» обрана невипадково, так як  «Успіх на занятті – завтрашній успіх на сцені – успіх в майбутньому – успіх в житті!» - професійне кредо автора досвіду роботи.

Одним із головних завдань позашкільного закладу є впровадження новітніх підходів до організації навчально-виховного процесу. Серед них особливе місце займає компетентісно-орієнтований підхід, який передбачає навчання, виховання та розвиток творчої особистості дитини, мобільної та конкурентноспроможної в соціумі, здатної до прийняття рішень, до самореалізації та самоорганізації. Для забезпечення ефективності процесу оновлення актуальним є питання  впровадження  інноваційних технологій навчання, форм та методів, які сприятимуть вирішенню актуальних питань компетентісно-орієнтованої освіти. Однією з продуктивних педагогічних технологій є технологія «Створення ситуації успіху». Мотивація до успіху створює умови для активності дитини, що, в свою чергу, призводить до певних досягнень або успіху.

Науково-теоретична база досвіду: Теоретичним підгрунттям досвіду є концептуальні аспекти педагогіки успіху, гуманної педагогіки, особистісно-орієнтованої освітньої технології відомих науковців і педагогів-практиків А.С.Бєлкіна, В.А. Сухомлинського, Ш.А. Амонашвілі, І.С. Якиманської та інш.

Стисла анотація досвіду: Ціннісним орієнтиром представлених матеріалів є його дослідно-експериментальний і пошуковий характер, оскільки матеріали мають діагностичну базу і базуються на результатах психолого-педагогічних досліджень певних якостей вихованців студії і педагога. Отримані результати збагачують теоретичні підходи, що становить вагомий вклад педагога в розробку даної проблематики.

Представлені матеріали структуровані, логічно та послідовно побудовані. Чітко простежуються ключові вимоги до узагальнених перспективних матеріалів, а саме: актуальність, інноваційність підходів, провідна ідея, теоретичне підгрунття, технологія впровадження, практична значущість досвіду, шляхи поширення тощо.

Ключовими аспектами представлених матеріалів є

  • вивчення теоретичних основ формування мотивації до успіху на заняттях з класичного танцю;
  • вироблення практичного інструментарію з питань формування мотивації до успіху, створення ситуації успіху на заняттях з класичного танцю;
  • впровадження даного інструментарію в практику роботи педагогів;
  • відстеження результативності та ефективності запроваджених форм, методів, прийомів з питань формування  мотивації до успіху на заняттях з класичного танцю як одного із засобів підвищення мотивації до навчання хореографії.

Вищезазначені аспекти націлені на вирішення кінцевої мети автора досвіду - узагальнення і презентація ефективних форм, методів, засобів, прийомів навчання та створення  ситуації успіху на заняттях класичного танцю як основи для формування мотивації до навчання. В цьому полягає інноваційність представлених матеріалів.

Розроблений педагогом практичний інструментарій має істотну значущість в позашкільній освіті не тільки на заняттях класичного танцю, але й гуртків інших напрямків. Окрім цього, створення ситуації успіху на заняттях, виховних заходах сприяють розвитку таких життєвих компетентностей у вихованців: практичної, творчої, пізнавальної та соціальної.

Цілісності досвіду додають розроблені педагогом конспекти занять, лекцій, сценарії виховних заходів, різні методичні розробки тощо

Результативність впровадження досвіду: презентований досвід роботи Саричевої А.Л. є актуальним, істотно значущим, практично необхідним у розв’язанні психологічних і педагогічних проблем, а саме: дати можливість кожному вихованцю відчути радість успіху, усвідомлення своїх дій, здібностей, віри в себе і власні сили. Розроблений педагогом практичний інструментарій має істотну значущість в позашкільній освіті не тільки на заняттях класичного танцю, але й гуртків інших напрямків. Окрім цього, створення ситуації успіху на заняттях, виховних заходах сприяють розвитку таких життєвих компетентностей у вихованців: практичної, творчої, пізнавальної та соціальної.

Репрезентація досвіду: матеріали досвіду роботи педагога були представлені на міському етапі конкурсу професійної майстерності «Джерело творчості-2013» (III місце)

Посилання на матеріали досвіду: http://comcentre.jimdo.com/матеріали-vii-міської-науково-педагогічної-виставки/



Джерело: http://comcentre.jimdo.com/матеріали-vii-міської-науково-педагогічної-виставки/
Категорія: Позашкілля | Додав: irarotko0708 (29.01.2016)
Переглядів: 1249 | Теги: мотивація до успіху, мотивація, ситуація успіху | Рейтинг: 1.0/60
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024