Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.09.2020, 17:26

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Українська та російська філологія

Використання технології ситуативного моделювання на уроках української словесності та в позакласній роботі
Використання технології ситуативного моделювання на уроках української словесності та в позакласній роботі
Повхан Інна Василівна, 
учитель української мови та літератури, вища категорія, старший учитель

Запорізька загальноосвітня школа I-IIIступенів №84 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Діденко Зоя Василівна

Вул. Північнокільцева, 16-А, м. Запоріжжя, 69104
Тел./факс: (0612) 769-80-34, 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Технологія ситуативного моделювання – це побудова навчального процесу за допомогою включення учня в гру. Ігрова модель навчання покликана реалізувати комплекс цілей: забезпечення контролю виведення емоцій; надання дитині можливості самовизначення; надихання і допомога розвитку творчої уяви; надання можливості зростання навичок співробітництва в соціальному аспекті та можливості висловлювати власні думки.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Актуальність досвіду полягає в тому, що він дає можливість розвивати творчу особистість, здатну критично мислити, поглиблювати знання про художню культуру, звичаї, традиції українського народу, розвивати навички оволодіння засобами виразності, замислюватися над духовними цінностями людського життя; уміння перевтілюватися. Перспектива досвіду покликана вирішувати найважливішу проблему – виховання особистості, громадянина, здатного до самовизначення.

Науково-теоретична база досвіду: Технологія ситуативного навчання належить до інтерактивних методів. Арсенал інтерактивних ігор досить великий, але найбільш поширеним із них є моделюючий (стимуляційні або імітаційні ігри, спрощене судове слухання, громадське слухання, розігрування за ролями).

Стисла анотація досвіду: У своїй практиці вчитель більше схиляється до інтерактивних ігор, пов’язаних із рольовою грою, програванням сценки, драматургією, які передбачають визначення ставлення до конкретної життєвої ситуації, набуття досвіду шляхом гри, надання допомоги навчатися через досвід. На Виставку представлено три авторські роботи: «Синхронний переклад» (урок-рольова гра з розвитку зв’язного мовлення, 11 кл., який передбачає мідпредметні зв’язки, знання іноземних мов, рецензування, використання валеокомпонентів; «Ой ти дівчино, ясная зоре» (урок – сценарій з використанням програвання сценки, 7 кл.), який побудований на народознавчій основі, і може використовуватися і як урок з розвитку зв’язного мовлення для підготовки до написання контрольного твору на морально-етичну тему, і як позакласний вихід; сценарій та фото презентацією за поемою Т.Г.Шевченка «Наймичка» (6 кл.), який представлений як колективна творча справа (КТС), що передбачає випереджаюче навчання.

Результативність впровадження досвіду: «Синхронний переклад» опубліковано в журналі «Вивчаємо українську мову та літературу» Випуск 5, «Основа»,2004 р. Як КТС «Наймичка» посіла І місце у шкільному методичному конкурсі.

Репрезентація досвіду:  шкільне методичне об’єднання, педагогічна практика із слухачами курсів ЗОІППО
Категорія: Українська та російська філологія | Додав: kommun (31.01.2014)
Переглядів: 1691 | Теги: розвиток зв’язного мовлення, Комунарський, предмет, українська література, етапи уроку, наочність, матеріал до уроків, ілюстрації, презентація | Рейтинг: 3.4/73
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020