Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 07.05.2021, 02:22

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Українська та російська філологія

Використання навчальних квестів та веб- квестів при вивченні російської мови та літератури
Використання навчальних квестів та веб- квестів при вивченні російської мови та літератури

Ільченко Ліна Петрівна, викладач російської мови та літератури 1 категорії

Запорізька загальноосвітня школа І – ІІІ ст.. № 69 
Запорізької міської ради Запорізької області, 
керівник Борисенко Людмила Михайлівна;

69096 м. Запоріжжя, вулиця Ладозька, 2 

тел.222-77-33 school692007@rambler.ru

Провідна педагогічна ідея досвіду : 
підвищити інтерес учнів до предмету ; за допомогою гри сприяти засвоєнню потрібної та додаткової інформації ; вчити добувати необхідний матеріал в Інтернеті ; розвивати навики самостійної та групової роботи ; формувати особистість, здатну швидко орієнтуватись та адаптуватись в складних життєвих  ситуаціях.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду:
в даний час серед школярів великою популярністю користуються різні квести і веб-квести. Тому, використовуючи захоплюючу гру, можна досягти високих результатів і в навчанні. Такий вид навчальної діяльності буде цікавий як для учнів 5-6 класів, так і старшокласників. Граючи, вони отримуватимуть нові знання по предмету. Таким чином, процес навчання не викликатиме в дітей відрази та байдужості

Науково-методична база досвіду:
теоретиком веб-квестів є американський професор освітніх технологій в місті Сан-Дієго Берні Додж; теорію навчання російській мові за допомогою квестів  розробили Ван лоо Э., Брон.Ж.Т., Янсен Ю.

Стисла анотація досвіду: дані квести та веб-квести доцільно використовувати після закінчення вивчення великих тем типу «Частини мови» на уроках російської мови та узагальнюючих уроків  з літератури типу «Поeзія срібного віку російської літератури» тощо. Дана форма уроку дає можливість повторити пройдений матеріал кожному учневі (так як кожен учень отримує завдання),а також заповнити прогалини в знаннях за допомогою консультацій однокласників, підручника чи комп’ютера(якщо урок проводиться в комп’ютерному класі).Якщо немає можливості використати веб-квести на уроці, то їх можна запропонувати школярам як домашнє завдання, так як не завжди даний обсяг завдань діти зможуть встигнути виконати на уроці. Це один із недоліків веб-квестів: не можна передбачити, скільки часу діти потратять на виконання кожного завдання.

Результати впровадження досвіду:
Репрезентація досвіду : веб-квест «За скарбами срібного віку…» знаходиться на сайті «Заповіки»,був презентований на районному семінарі керівників ШМО та на міському занятті школи молодого вчителя в гімназії №5.
Категорія: Українська та російська філологія | Додав: LeninRMO (31.01.2014)
Переглядів: 920 | Коментарі: 6 | Теги: «Заповіки», література, веб-квест, пошук, квест, поезія, віртуальне МО, гра-подорож, Ленінський, срібний вік | Рейтинг: 3.2/91
Всього коментарів: 6
6 historylesson69   [Матеріал]
Дякую інформація справді актуальна і цікава!

5 freeaelia1   [Матеріал]
Правда, актуально!

4 Марта Романовна   [Матеріал]
Безумовно знадобиться у дальнішому житті

3 Ирина   [Матеріал]
Очень своевременно и современно

2 Тетяна Губа   [Матеріал]
Мені буде цікаво опрацювати цей досвід!

1 Мария   [Матеріал]
Актуально, интересно

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2021