Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 16.04.2024, 04:55

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Українська та російська філологія

Створення ілюстрацій – колажів як засіб організації діяльності учнів на уроках літератури
Створення ілюстрацій – колажів як засіб організації діяльності учнів на уроках літератури

Майтала Лариса Павлівна, вчитель російської мови та літератури,
вища категорія

Запорізька загальноосвітня школа І – ІІІ ст.. № 69 
Запорізької міської ради Запорізької області, 
керівник Борисенко Людмила Михайлівна;
69096 м. Запоріжжя, вулиця Ладозька, 2
 
тел.222-77-33 school692007@rambler.ru

Провідна педагогічна ідея досвіду: формування творчих здібностей учнів через особистісно- орієнтований підхід до дитини та розвиток його індивідуальності.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду: реалізація компетентнісно- орієнтованого підходу в навчально- виховному процесі на уроках літератури сучасними формами і методами навчання.

Науково- теоретична база досвіду: 
1.Кругліков Г.І., Симоненко В.Д. Технологія творчості.
2.Щербатова О.М. Використання ІКТ на уроках з мови та літератури.
3.Лернер І.Я. Розвиток інтелектуальних здібностей учнів.

Стисла анотація досвіду:
Обрана тема та набутий досвід роботи направлені на впровадження в практику сучасних форм та методів навчання, використання ІКТ на уроках та позакласній діяльності учнів.
Робота над створенням колажів розвиває творчі та індивідуальні здібності учнів, колажне мислення, фантазію, дає змогу показати свій особистий погляд на літературний образ, своє бачення художнього твору.

Результативність впровадження досвіду:
Сформованість стійкого інтересу до предмету та стабільність показників рівня навченості учнів. Участь у районних олімпіадах  та обласних конкурсах ораторської майстерності. Велика кількість учнів обрали журналістику як свою майбутню професію.

Репрезентація досвіду: виступ на засіданні ШМО та РМО Ленінського району.
Категорія: Українська та російська філологія | Додав: LeninRMO (31.01.2014)
Переглядів: 782 | Коментарі: 4 | Теги: колаж, ілюстрація, «сюжетна мозаїка», єдина композиція, колажне мислення, Ленінський, «наліплювання», творчі здібності | Рейтинг: 2.7/45
Всього коментарів: 4
4 Марта Романовна  
Очень интересно и актуально сейчас.Заинтересовало .

3 Ирина  
Кретивный подход

2 Тетяна Губа  
Мене цей досвід зацікавив, хочу ознайомитися детальніше!

1 Мария  
Интересный опыт

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024