Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 07.05.2021, 02:07

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Українська та російська філологія

Створення електронних тестів та їх використання на уроках української мови
Створення електронних тестів та їх використання на уроках української мови

Чернюк Галина Володимирівна,
вчитель української мови та літератури, технологій, І категорія

Запорізька гімназія № 8 Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса:  69104, м. Запоріжжя, вул. Малиновського 14а
Телефон: 7698026
E-mail: gymnasium8zp@rambler.ru або metodkabinet8@rambler.ru
Сайт: http://school8.zp.ua/

Директор Гвозденко Олексій Андрійович



Провідна педагогічна ідея досвіду: Тестування за допомогою ПК в час глобальної інформатизації набуває значення і стає більш актуальним на відміну від попередніх методів оцінювання знань, умінь та навичок роботи учня. Ця ідея не  нова: тестування вже давно набуло широкого значення і практично кожен вчитель використовує в своїй практиці різноманітні види тестів.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Досвід проведення незалежного зовнішнього оцінювання переконливо засвідчує, що протягом навчального року вчителям-словесникам слід постійно готувати учнів до такої особливої форми контролю, якою є тестування. Учителеві-словеснику доцільно використовувати різноманітні тестові завдання під час проведення поточного й тематичного оцінювання, широко практикувати тестування не тільки як контрольну форму перевірки знань, умінь і навичок школярів, але і як продуктивний навчальний прийом, відпрацьовувати у школярів навички виконання тестових завдань різної форми й різного ступеня складності.

Науково-теоретична база досвіду: Безверха B.C. «Тестовий контроль знань учнів старших класів з гуманітарних предметів»,     Коваленко Л. «Тестуванню – так!»

 Стисла анотація досвіду: Досвід вчителя представлено у вигляді системи тестів для контролю знань учнів з розділів «Лексикологія», «Словотвір», «Орфографія», «Морфологія». До розділу «Морфологія» входять тести з тем: «Іменник», «Прикметник», «Числівник», «Займенник», «Дієслово», «Дієприкметник», «Дієприслівник», «Прислівник», «Прийменник. Сполучник. Частка».
На практиці тестова система Тест W2 зарекомендувала себе добре: вчитель самостійно обирає час проходження тестування учнями, кількість запитань та оцінювання. Щодо оцінювання, то програма може оцінити учня за 2,5,6,9 або 12 бальною шкалою оцінювання.

Результативність впровадження досвіду: підвищення рівня навчальної мотивації та рівня навченості учнів.

Репрезентація досвіду: досвід апробовано в Запорізькій гімназії № 8 під час проведення уроків української мови в 6-х та 7-х класах.
Категорія: Українська та російська філологія | Додав: kommun2 (20.01.2014)
Переглядів: 983 | Теги: Тест W2., програмовий засіб, тестування, тестова оболонка, тест, Комунарський | Рейтинг: 3.4/75
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2021