Створення електронних тестів та їх використання на уроках української мови
Чернюк Галина Володимирівна, вчитель української мови та літератури, технологій, І категорія
Запорізька гімназія № 8 Запорізької міської ради Запорізької області Адреса: 69104, м. Запоріжжя, вул. Малиновського 14а Телефон: 7698026 E-mail: gymnasium8zp@rambler.ru або metodkabinet8@rambler.ru Сайт: http://school8.zp.ua/
Директор Гвозденко Олексій Андрійович
Провідна педагогічна ідея досвіду: Тестування за допомогою ПК в час глобальної інформатизації набуває значення і стає більш актуальним на відміну від попередніх методів оцінювання знань, умінь та навичок роботи учня. Ця ідея не нова: тестування вже давно набуло широкого значення і практично кожен вчитель використовує в своїй практиці різноманітні види тестів.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Досвід проведення незалежного зовнішнього оцінювання переконливо засвідчує, що протягом навчального року вчителям-словесникам слід постійно готувати учнів до такої особливої форми контролю, якою є тестування. Учителеві-словеснику доцільно використовувати різноманітні тестові завдання під час проведення поточного й тематичного оцінювання, широко практикувати тестування не тільки як контрольну форму перевірки знань, умінь і навичок школярів, але і як продуктивний навчальний прийом, відпрацьовувати у школярів навички виконання тестових завдань різної форми й різного ступеня складності.
Науково-теоретична база досвіду: Безверха B.C. «Тестовий контроль знань учнів старших класів з гуманітарних предметів», Коваленко Л. «Тестуванню – так!»
Стисла анотація досвіду: Досвід вчителя представлено у вигляді системи тестів для контролю знань учнів з розділів «Лексикологія», «Словотвір», «Орфографія», «Морфологія». До розділу «Морфологія» входять тести з тем: «Іменник», «Прикметник», «Числівник», «Займенник», «Дієслово», «Дієприкметник», «Дієприслівник», «Прислівник», «Прийменник. Сполучник. Частка». На практиці тестова система Тест W2 зарекомендувала себе добре: вчитель самостійно обирає час проходження тестування учнями, кількість запитань та оцінювання. Щодо оцінювання, то програма може оцінити учня за 2,5,6,9 або 12 бальною шкалою оцінювання.
Результативність впровадження досвіду: підвищення рівня навчальної мотивації та рівня навченості учнів.
Репрезентація досвіду: досвід апробовано в Запорізькій гімназії № 8 під час проведення уроків української мови в 6-х та 7-х класах.
|