Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 13:25

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Українська та російська філологія

Інтерактивні технології на уроках української мови та літератури
Інтерактивні технології на уроках української мови та літератури

Бєлічкова Лариса Геннадіївна,
вчитель української мови та літератури, керівник  ШМО вчителів  української мови та літератури, вища категорія

Запорізький навчально-виховний комплекс №88 Запорізької міської ради запорізької області
Адреса:  69083, м. Запоріжжя, вул. Музикальна 2а
Телефон: 769-80-53
E-mail: nvk88-zap@yandex.ru


Директор Златова Людмила Іванівна


Провідна педагогічна ідея досвіду:  Створення умов для     найкращого співробітництва, порозуміння і надання можливості реалізації кожного учня.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду: Особлвістю інтерактивного навчання є підготовка молодої людини до життя і громадянської активності в громадянському суспвльстві і  демократичній правовій державі на заняттях з будь-якого предмета шкільної програми. Це вимагає активізації навчальних можливостей учня замість переказуваня абстрактної, «готової» інформації, відірваної від їхнього життя і суспільного досвіду. Уроки також повинні надати учням основні пізнавальні і громадянські вміння, а також навики і зразки поведінки.

Науково-теоретична база досвіду: дисертація Чорної Н.М. про дидактичні імітаційно-модулюючі ігри в сучасній школі та педагогіці США;
розгляд педагогічних технологій в історичній перспективі     Фрадкіна Ф. А.;
теоретичний виклад та обгрунтування доцільності використання інтерактивного навчання Пометун О.; розгляд педагогічних та інформаційних технологій в системі освіти Полат Е.С., Бухаркіна М.Ю., Ксендзової та ін.

Стисла анотація досвіду: Суть інтерактивного навчання у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання, де і учень, і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб’єктами навчання, розуміють, що вони роблять, рефлексують з приводу того, що вони знають, вміють і здійснюють. Отже, учень, на мій погляд, стає активним співтворцем навчально- виховного процесу. Я вважаю це важливим елементом інтерактивного навчання, тому що напружена розумова робота дитини і її активна участь у навчальному процесі дадуть набагато більші результати та стійкіші знання, ніж пояснення і демонстрація самі по собі.
Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблем на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Воно ефективно сприяє формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, дає змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого колективу.

Результативність впровадження досвіду: підвищення якості навчально-виховного процесу, підвищення інтересу учнів до предмету, оптимізація умов співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу.

Репрезентація досвіду: рівень—районний, форма—виступи на МО.
Категорія: Українська та російська філологія | Додав: kommun2 (27.01.2014)
Переглядів: 697 | Теги: інтерактивні технології колективно-, Комунарський, інтерактивні технології кооперативн | Рейтинг: 2.0/25
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024