Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.02.2024, 08:21

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Українська та російська філологія

Інтерактивні технології як шлях ефективного навчання
Інтерактивні технології як шлях ефективного навчання
Гринь Наталія Олегівна, 
вчитель української мови та літератури, перша кваліфікаційна категорія

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ст.. №38 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор Бисько Ірина Володимирівна

вул. Парамонова, 7-А, м. Запоріжжя, 69059
тел. (061)7698019
Сайт: school38.zp.ua

Провідна педагогічна ідея досвіду: Створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини на уроках словесності, атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня. Розвиток соціальних та громадських компетентностей дитини.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Діти – майбутнє кожної держави, перспектива її економічного, соціального та духовного розвитку.  А тому в основу сучасного уроку покладений принцип діяльності, тобто необхідність організовувати навчально-пізнавальний процес таким чином, щоб забезпечити максимально можливу активність учнів при постійно діючому зворотному зв’язку.  Велика увага  приділяється професійній спрямованості, бо без знань з української мови і без вмінь їх використовувати на практиці, не побудуєш власного майбутнього в рідній державі. Ось чому викладач  української мови та літератури працює в  тісному зв’язку з іншими  галузями наук.
Використання сучасних технологій забезпечують ефективність проведення уроків. Особливу роль в цьому процесі займають комп’ютерні технології з використанням  мультимедійної дошки. Викладач використовує комп’ютерні ліцензовані програми, ефективність яких важко переоцінити.
Робота в рамках  теми «Інтерактивні технології як шлях ефективного   навчання» дозволяє забезпечити умови для розвитку творчої особистості, сприяє виконанню завдань Національної доктрини розвитку освіти, сприяє позитивній мотивації  учнів до пізнавальної діяльності, потреб в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні, дозволяє гарантувати досягнення стандарту освіти, робить можливим оригінальний підхід до побудови сучасного уроку української мови та літератури.

Науково-теоретична база досвіду:
Ідеї інтерактивного навчання: О. Пометун, Л. Пираженко
Проектні технології: К. Баханов, В. Гузеєв, О. Пєхота
Особистісно орієнтоване навчання: О. Савченко, С. Підмазін.

Стисла анотація досвіду: 
За інноваційним потенціалом опит є модифікаційним, він пов’заний із удосконаленням, раціоналізацією відомих ідей, методик, технологій тощо.
Генеральна мета моделі досвіду - використання певної сукупності технологій навчання української словесності, сприяння розвитку творчих здібностей, інтересів, умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників у сучасних школярів, створення комплексу оптимальних умов для розвитку особистості учня.
Головними пріоритетами є  діяльність, спілкування, діалог, можливості самовираження, самореалізації учнів, і вчителя, розвиток, рефлексія учнями власного досвіду творчої діяльності.
Домінуючим методом є проблемно -  пошуковий, інтерактивний.
Інтерактивне навчання -  це  технологія, за якої навчальний процес відбувається при постійній активній взаємодії всіх учнів; учитель і учень (учениця) стають  рівноправними, рівнозначними суб’єктами освітнього процесу. Інтерактивні методи і прийоми є універсальними, оскільки лежать в основі інших педагогічних технологій та запроваджуються у практику навчання різних предметів, орієнтують на реальні, чіткі, вимірювані, зрозумілі, життєво значущі результати.

Результативність впровадження досвіду: 
Робота по впровадженню інтерактивних методів навчання – це посилена педагогічна взаємодія, взаємовплив учасників педагогічного процесу через призму власної індивідуальності, особистого досвіду життєдіяльності. Застосування цих методів дозволяє включити до процесу навчання всіх учнів класу.

Репрезентація досвіду: Навчальний заклад – виступи на засіданнях шкільного методичного об’єднання вчителів української та російської філології.
Категорія: Українська та російська філологія | Додав: kommun (20.01.2014)
Переглядів: 711 | Коментарі: 2 | Теги: навчальний проект, діяльнісний підхід, інтерактивні технології, Комунарський, бінарний урок, презентація | Рейтинг: 3.1/37
Всього коментарів: 1
1 amazonka  
хороший вчитель.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024