Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 08.07.2020, 00:41

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Трудове навчання

Формування продуктивної творчості в учнів через застосування проектної технології на уроках трудового навчання
Формування продуктивної творчості в учнів через застосування проектної технології на уроках трудового навчання

ПІБ: Назаренко Ірина Ігорівна.
Посада:  учитель обслуговуючої праці.
Педагогічна категорія, звання:  спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.

Запорізький навчально-виховний комплекс з відділенням для реабілітації дітей хворих на цукровий діабет Запорізької міської ради Запорізької області.
Директор: Любімова Алла Володимирівна.
Адреса: І корпус - 69000, м. Запоріжжя, вул. Якова Новицького, 9;
ІІ корпус – 69035, м. Запоріжжя, вул..Сталеварів, 29.
Телефони: (061)233-14-77, (061)233-25-24, (061)234-01-04
Факс: (061)233-14-77;
E-mail: osnovazp@mail.ru
Сайт: https://sites.google.com/site/znvkosnova/

Провідна педагогічна ідея досвіду: Проектна технологія забезпечує перехід від традиційних освітніх технологій до нового типу навчання, спрямована на формування в учнів певної системи інтелектуальних і практичних умінь, дозволяє здійснити успішне формування здатності учнів до продуктивної творчості.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Технологія проектної діяльності в сучасній освіті вважається однією з перспективних технологій навчання, тому що вона створює умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію для отримання знань, сприяє розвитку здатності до практичної творчості. Учні набувають досвіду вирішення реальних проблем з огляду на майбутнє самостійне життя, які проектують у навчанні.

Науково-теоретична база досвіду:
  Практичний досвід базується на дослідженнях сучасних вітчизняних вчених  К.Бабій, А.Бахтарової, І.Литвиненко, які використовують проектну технологію навчання під час нетрадиційного уроку в школі; Т.Бєлявцевої та П.Лернег, які застосовують метод проектів при формуванні пізнавальної активності учнів; Є. Ксьондзік, Н. Христюк, які використовують проектні технології в роботі з обдарованими дітьми; Т. Матвійчик, який  вирішує проблему успіху в проектній діяльності.

Стисла анотація досвіду:
Матеріали досвіду подані за розділами: методи проектно-технологічної діяльності, формування ключових компетентностей учнів на уроках трудового навчання, зміст основних етапів проектно-технологічної діяльності, проектна технологія, діяльність вчителя і учнів у процесі виконання проектів, економічна частина проекту, оцінювання навчальних досягнень учнів, творчі проекти учнів.  Вчителем розроблено  дидактичні таблиці для кращого засвоєння матеріалу, практичні поради для вчителів з досвіду роботи.

Результативність впровадження досвіду:
Практичне значення одержаних результатів полягає в розробці та впровадженні технології використання проектної діяльності, яка впливає на ефективний розвиток продуктивної творчості учнів на уроках трудового навчання. Методичні підходи та рекомендації вчителя можуть бути використані з метою створення психолого-педагогічних умов та впровадження  проектних  технології під час проведення практичних занять. Здобутки досвіду роботи рекомендовано для  вчителів трудового навчання та керівників гуртків.

Репрезентація досвіду:
Досвід роботи презентовано  :
•    на засіданні районного МО «Методи інтерактивного навчання на уроках трудового навчання» ( січень 2011);
•    на обласному семінарі «Орієнтовне календарно-тематичне планування виконання проекту» ( березень 2011);
•    на засіданні творчої група міського МО вчителів трудового навчання «Проектно-дослідницька робота» жовтень 2012);
•    презентація на обласному семінарі «Активізація пізнавальної діяльності на уроках трудового навчання» ( лютий 2012);
•    на обласному семінарі «Реалізація програми «Обдарована дитина» (квітень 2012);
•    на засіданні творчої групи  міського МО вчителів трудового навчання «Розвиток творчих компетентностей школярів через використання інтерактивних методик і технологій навчання»  (листопад 2013);
•    проведення заняття для школи молодого вчителя «Особливості оцінювання навчальних     досягнень учнів з трудового навчання. Форми та методи оцінювання» (березень 2013).
 Матеріали досвіду опубліковано:
1.    Назаренко І.І.«Графічна підготовка учнів на уроках обслуговуючої праці» газета «Трудове навчання» №2, 2008// Шкільний світ.
2.    Назаренко І.І.«Завдання для тематичного оцінювання 7 класу» газета «Трудове навчання» №3, 2009// Шкільний світ.
3.    Назаренко І.І.«Народна кухня – культурна спадщина українського народу»
          газета «Трудове навчання» №10 (46) жовтень 2011// Шкільний світ.

Презентацію досвіду розміщено на шкільному блозі «Міська педагогічна виставка – 2014» http://mpedvistavka2014.blogspot.com/2014/01/blog-post_3089.html


Категорія: Трудове навчання | Додав: OrdgonRMO (25.01.2014)
Переглядів: 1118 | Теги: маркетингові дослідження, Трудове Навчання, продуктивна творчість, творча діяльність, Орджонікідзевський, проектна технологія | Рейтинг: 3.4/52
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020