Сажнєв Віталій Сергійович,
учитель музики, спеціаліст другої категорії
Запорізька загальноосвітня школа I – III ступенів № 14 Запорізької міської ради Запорізької області,
вул. Калініна, 90, м. Запоріжжя, 65040
тел.(061)769-80-28, (061)769-80-30
Директор школи: Чумак Тарас Олександрович
Провідна ідея досвіду: Інформаційні технології дозволяють по – новому, комплексно використовувати на уроках музики текстову, звукову, графічну й відеоінформацію – створюється новий мультимедійний контент. На уроках музики гармонійно поєднуються знання комп’ютерної грамоти з музикою, образотворчим мистецтвом, літературою, і, як результат цього поєднання, створюється нова якість сучасного інтегрованого уроку.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду. Комп'ютерні технології в сучасній системі освіти розглядаються як один із необхідних засобів професійної діяльності вчителя. Інформаційні технології активно використовуються в усіх галузях науки й освіти. Комп’ютер органічно увійшов і в навчально – виховний процес. Для поліпшення якості освітнього процесу недостатньо шукати відповідь на питання «Чого навчати». Не менш, а, можливо, більш важливим є питання «Як навчати». А для цього технологічною повинна бути не тільки сама програма, але й процес організації та реалізації педагогічної діяльності.
Рівень актуальності: Навчальні програми – презентатори, довідники, тести сприяють залученню до більш глибокого вивчення історії та теорії музики, удосконалення навичок сольфеджування тощо. Все це оптимізує навчальний процес, сприяє розвитку самостійності в музично – пізнавальній діяльності учнів.
Науково-теоретична база досвіду: Музична інформатика розглядає комп’ютер як засіб вирішення традиційних завдань в різних галузях музичної (композиторської, виконавської, звукорежисерської), музикознавчої та музично – педагогічної діяльності. Вона допомагає ефективно вирішувати традиційні завдання засвоєння необхідних знань, умінь і навичок в різних областях музичного навчання, спонукає до засвоєння призначеного для користувача інтерфейсу комп’ютера, різних музичних редакторів, програм нотного набору, введення баз даних.
Результативність впровадження досвіду: Запровадження інформаційних технологій на уроках музики забезпечує вирішення завдань всебічного розвитку природних, творчих здібностей учнів.
Репрезентація досвіду: Поширення серед вчителів школи та району.