Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2021, 01:41

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Музика, образотворче мистецтво

Використання комп'ютерно – інформаційних технологій на уроках музики
Використання комп'ютерно – інформаційних технологій на уроках музики

Сажнєв Віталій Сергійович, 
учитель музики, спеціаліст другої категорії

Запорізька загальноосвітня школа I – III ступенів № 14 Запорізької міської ради Запорізької області, 

вул. Калініна, 90, м. Запоріжжя, 65040 
тел.(061)769-80-28, (061)769-80-30 

Директор школи: Чумак Тарас Олександрович

Провідна ідея досвіду: Інформаційні технології дозволяють по – новому, комплексно використовувати на уроках музики текстову, звукову, графічну й відеоінформацію – створюється новий мультимедійний контент. На уроках музики гармонійно поєднуються знання комп’ютерної грамоти з музикою, образотворчим мистецтвом, літературою, і, як результат цього поєднання, створюється нова якість сучасного інтегрованого уроку.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду. Комп'ютерні технології в сучасній системі освіти розглядаються як один із необхідних засобів професійної діяльності вчителя. Інформаційні технології активно використовуються в усіх галузях науки й освіти. Комп’ютер органічно увійшов і в навчально – виховний процес. Для поліпшення якості освітнього процесу недостатньо шукати відповідь на питання «Чого навчати». Не менш, а, можливо, більш важливим є питання «Як навчати». А для цього технологічною повинна бути не тільки сама програма, але й процес організації та реалізації педагогічної діяльності.

Рівень актуальності: Навчальні програми – презентатори, довідники, тести сприяють залученню до більш глибокого вивчення історії та теорії музики, удосконалення навичок сольфеджування тощо. Все це оптимізує навчальний процес, сприяє розвитку самостійності в музично – пізнавальній діяльності учнів.

Науково-теоретична база досвіду: Музична інформатика розглядає комп’ютер як засіб вирішення традиційних завдань в різних галузях музичної (композиторської, виконавської, звукорежисерської), музикознавчої та музично – педагогічної діяльності. Вона допомагає ефективно вирішувати традиційні завдання засвоєння необхідних знань, умінь і навичок в різних областях музичного навчання, спонукає до засвоєння призначеного для користувача інтерфейсу комп’ютера, різних музичних редакторів, програм нотного набору, введення баз даних.

Результативність впровадження досвіду: Запровадження інформаційних технологій на уроках музики забезпечує вирішення завдань всебічного розвитку природних, творчих здібностей учнів.

Репрезентація досвіду: Поширення серед вчителів школи та району.
Категорія: Музика, образотворче мистецтво | Додав: kommun (20.01.2014)
Переглядів: 798 | Теги: Комунарський, звукорежисерської), виконавської, комп’ютер як засіб вирішення традиц | Рейтинг: 2.3/20
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2021