Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2021, 00:24

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Музика, образотворче мистецтво

Сприйняття музики на уроках музичного мистецтва

Формування ключових компетентностей та високої результативності навчання через сприйняття музики на уроках музичного мистецтва

вчитель музичного мистецтва
вчитель вищої категорії, старший вчитель

Надточий Юлія Віталіївна

Запорізька гімназія №2 імені Лесі Українки Запорізької міської ради м. Запоріжжя

Директор: Кравченко В.В.

Адреса:     69002 м. Запоріжжя вул.. Героїв Сталінграду, 36    
Тел: (0612)632842
Е- mail: gimnaziya021@mail.ru
Сайт: http://zp-school2.ucoz.ua

Провідна педагогічна ідея:  
Провідна педагогічна ідея досвіду полягає в комплексному використанні підходів,  які забезпечують активну участь учнів на уроках та їх культурний розвиток. Для реалізації ідеї необхідно поєднання різних методів, прийомів і форм роботи учнів різної вікової категорії.

Актуальність і перспективність досвіду: 
Сучасне суспільство переживає серйозну духовну кризу, художні і музичні смаки формуються в умовах переваги розважальних форм. Саме тому є актуальною проблема розвитку вміння сприймати, інтерпретувати та оцінювати твори музичного мистецтва, щоб сформувати в учнів систему естетичних цінностей. 

Науково-теоретична база досвіду:
Проблема "слухання музики", "сприйняття музики” мала місце у науковій літературі Є.Назайкінського (радянський, російський музикознавець, доктор мистецтвознавства), О.Ростовського (доктор педагогічних наук, професор), О.Рудницької, та ін.  Важливу роль в органiзацiї музичного виховання дітей мала творча спадщина українських композиторів, а особливо їх педагогічна діяльність М.Леонтович, М.Лисенко, К.Стеценко, Я.Степовий, П.Козицький та інші. О. Апраксіна, Н. Ветлугіна, Е. Жак-Далькроз, Д. Кабалевський, 3. Кодай, М. Леонтович,  К. Орф, О. Ростовський, Л. Хлєбнікова - наукові діячі, які присвятили свої праці розгляду проблеми музичного виховання, впливу музичного мистецтва на розвиток особистості, її духовний світ.

Анотація досвіду:
Уміння слухати й чути музику не є вродженою рисою. Пізнавально-творчі можливості учнів розвиваються у спілкуванні з музикою, в процесі цілеспрямованої роботи над музичними творами. У своїй педагогічній практиці намагаюся шукати ідеї, форми роботи, які б допомагали учням розвиватися. Найвдаліші представлені в досвіді у вигляді розробок уроків, творчих завдань, цікавих ідей. Їх раціональне використання дає можливість вчителю проводити уроки на високому професійному рівні і досягти бажаних результатів.

Результативність впровадження досвіду: 
Підвищення інтересу та активності роботи учнів на уроках, що сприяє їх естетичному розвитку; збільшилася кількість дітей, що бажають дізнатися більше про класичну музику та її авторів; забезпечення умов для розвитку творчої особистості дітей.

Репрезентація досвіду: гімназія, школи району, участь у семінарах для вчителів музичного мистецтва.
Категорія: Музика, образотворче мистецтво | Додав: Zhovt1 (15.01.2014)
Переглядів: 888 | Теги: творча особистість, інтерпретація твору мистецтва, розвиток творчих здібностей, сприйняття музики, естетичні цінності, Жовтневий, музичне мистецтво | Рейтинг: 3.2/45
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2021