Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 07:47

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Музика, образотворче мистецтво

Шляхи вдосконалення уроку як основної форми навчально-виховного процесу
 
Шляхи вдосконалення уроку як основної форми навчально-виховного процесу


 Дунаєва Олена Євгенівна 
 Вчитель музичного мистецтва, спеціаліст І категорії

 Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Запорізької міської ради  Запорізької  області 

 Дректор Булат Лариса Леонідівна
 Адреса: 69067 м. Запоріжжя, вул. Ніжинська, 40 
 тел./факс: (061) 236-62-18, 236-56-08




Провідна педагогічна ідея досвіду 

Удосконалення методики проведення уроків музики за рахунок  різних типів уроків, впровадження нестандартних форм, розширення структури уроку через включення нових видів музичної діяльності; створення умов як на уроці, так і в позаурочний час для різнобічного музично-творчого розвитку учнів, урізноманітнення їхньої діяльності та активності, зробити урок музики більш насиченим та цікавим. 
                      
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду 

Вдосконалення методики проведення уроків музики – основної форми музичного виховання школярів – було й залишається головним завданням методики масового музичного виховання. Даний досвід відображає реальні проблеми у викладанні музичного мистецтва в загальноосвітній школі, передбачає реалізацію компетентнісного підходу до навчання учнів на уроках музичного мистецтва та мети і завдань Державного стандарту освіти; сприяє мотивації до вивчення предмету, розвитку пізнавального інтересу і творчих здібностей у дітей. 

Науково-теоретична база досвіду 

Оптимальне поєднання різних форм, методів, прийомів та методик сучасної освіти на уроках музичного мистецтва.

Стисла анотація досвіду 

Залишаючись в умовах класно?урочної системи, веду пошук та впроваджую технології, які сприяють підвищенню ефективності організації навчального процесу на уроках музичного мистецтва, активізують навчальну діяльність учнів та спонукають їх до  самореалізації у творчій діяльності.

Результативність впровадження досвіду 

Зростання мотивації до вивчення предмету, активності на уроках музичного мистецтва, творчої самореалізації у різноманітних творчих конкурсах.

Репрезентація досвіду

Педагогічний досвід може застосовуватися у межах району та міста через семінари та конференції з обміну досвідом роботи.



Категорія: Музика, образотворче мистецтво | Додав: ІАМЦ (16.01.2014)
Переглядів: 1033 | Коментарі: 1 | Теги: Заводський, шляхи вдосконалення уроку, педагогічний досвід, музичне мистецтво, уроки музики | Рейтинг: 3.1/52
Всього коментарів: 1
1 Наталия  
Достатньо насичений матеріал різних форм проведення уроків музичного мистецтва. Дякую.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024