Шляхи вдосконалення уроку як основної форми навчально-виховного процесу
Дунаєва Олена Євгенівна Вчитель музичного мистецтва, спеціаліст І категорії
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Запорізької міської ради Запорізької області
Дректор Булат Лариса Леонідівна Адреса: 69067 м. Запоріжжя, вул. Ніжинська, 40 тел./факс: (061) 236-62-18, 236-56-08
Провідна педагогічна ідея досвіду
Удосконалення методики проведення уроків музики за рахунок різних типів уроків, впровадження нестандартних форм, розширення структури уроку через включення нових видів музичної діяльності; створення умов як на уроці, так і в позаурочний час для різнобічного музично-творчого розвитку учнів, урізноманітнення їхньої діяльності та активності, зробити урок музики більш насиченим та цікавим. Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
Вдосконалення методики проведення уроків музики – основної форми музичного виховання школярів – було й залишається головним завданням методики масового музичного виховання. Даний досвід відображає реальні проблеми у викладанні музичного мистецтва в загальноосвітній школі, передбачає реалізацію компетентнісного підходу до навчання учнів на уроках музичного мистецтва та мети і завдань Державного стандарту освіти; сприяє мотивації до вивчення предмету, розвитку пізнавального інтересу і творчих здібностей у дітей.
Науково-теоретична база досвіду
Оптимальне поєднання різних форм, методів, прийомів та методик сучасної освіти на уроках музичного мистецтва.
Стисла анотація досвіду
Залишаючись в умовах класно?урочної системи, веду пошук та впроваджую технології, які сприяють підвищенню ефективності організації навчального процесу на уроках музичного мистецтва, активізують навчальну діяльність учнів та спонукають їх до самореалізації у творчій діяльності.
Результативність впровадження досвіду
Зростання мотивації до вивчення предмету, активності на уроках музичного мистецтва, творчої самореалізації у різноманітних творчих конкурсах.
Репрезентація досвіду
Педагогічний досвід може застосовуватися у межах району та міста через семінари та конференції з обміну досвідом роботи.
|