Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 07.07.2020, 23:31

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Музика, образотворче мистецтво

Розвиток творчого потенціалу дітей в образотворчій діяльності через збагачення емоційно-почуттєвої сфери
 Розвиток творчого потенціалу дітей в образотворчій діяльності через збагачення емоційно-почуттєвої сфери

ПІБ: Шульга Людмила Миколаївна.
Посада:  учитель образотворчого мистецтва
Педагогічна категорія, звання:  спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.

Запорізький навчально-виховний комплекс з відділенням для реабілітації дітей хворих на цукровий діабет Запорізької міської ради Запорізької області.
Директор: Любімова Алла Володимирівна.
Адреса: І корпус - 69000, м. Запоріжжя, вул. Якова Новицького, 9;
ІІ корпус – 69035, м. Запоріжжя, вул..Сталеварів, 29.
Телефони: (061)233-14-77. Факс: (061)233-14-77;
E-mail: osnovazp@mail.ru
Сайт: https://sites.google.com/site/znvkosnova/



Провідна педагогічна ідея досвіду: Cтимулювання художньо-образного мислення, уяви, інтуїції та активізація емоційно-почуттєвої сфери учнів на уроках образотворчого мистецтва позитивно впливають на розвиток їх творчих здібностей.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Творчість надає особистості можливість актуалізувати свої потреби, інтереси, здібності, знаходити форми вияву індивідуальної активності. Творче самовираження сприяє усвідомленню особистісної ваги, емоційному розкріпаченню, зростанню впевненості в собі. У зв’язку з цим усе більшої практичної значущості набуває залучення учнів до творчої активності.

Науково-теоретична база досвіду: Дослідниками сформульовано основні умови формування творчої активності особистості (Н. Вишнякова, Л. Іваненко, В. Лозова, С. Сисоєва), виявлено специфіку впливу різних засобів естетичного виховання на розвиток творчої особистості (Л. Гуляєва, В. Кузін, А. Щербо); визначено особливості прояву творчої активності школярів в образотворчій діяльності (С. Діденко, В. Кардашов).

Стисла анотація досвіду: Досвід роботи представлено авторськими методичними розробками арт-технології з розвитку творчих здібностей дітей: розроблено модель художньо-творчого  аналізу  живопису з активізацією емоційно-почуттєвої сфери; описано форми, методи та прийоми роботи за етапами творчої діяльності; створено систему розвивальних ігор з елементами пошуково-дослідницької діяльності  з кольорами.

Результативність впровадження досвіду: Практичне значення одержаних результатів полягає в розробці та впровадженні в навчально-виховний процес НВК арт-технології з розвитку творчих здібностей учнів на уроках образотворчого мистецтва. Розроблено методичні підходи й рекомендації щодо створення психолого-педагогічних умов та використання  ігрової поліхудожньої технології в процесі сприйняття творів мистецтва та в образотворчій діяльності. Здобутки досвіду роботи можуть бути використані  вчителями образотворчого мистецтва, керівниками гуртків а також психологами які працюють над проблемою розвитку творчих здібностей дітей.

Репрезентація досвіду:

  •  під час роботи міського майстер-класу для керівників РМО художньо-естетичних дисциплін та початкової ланки, вчителів ШПМП «Розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження інноваційних технологій на уроках образотворчого мистецтва» (листопад, 2011 р.);
  •  на міській науково-практичній конференції «Художньо-педагогічний аналіз творів мистецтва» (березень, 2013 р.);
  •  на обласному науково-практичному семінарі «Роль безперервної освіти у створенні креативного простору в умовах навчально-виховного комплексу» (листопад, 2011 р.);
  •  на обласному науково-практичному семінарі «Викладання курсів духовно-морального спрямування в навчальному закладі: проблеми та знахідки» (жовтень, 2012 р.);
  •  під час роботи обласного круглого столу з теми: «Проблеми створення єдиного культурно-освітнього простору Запорізької області за ідеями Маніфесту гуманної педагогіки» (квітень, 2013 р.).
 Матеріали досвіду опубліковано у наукових збірниках та фахових виданнях:
  •      Шульга Л.М. Розкриття творчих можливостей  та розвиток потреби до творчого самовираження засобами арт-технології. /Позашкілля. Запоріжжя. Інформаційно-методичний журнал. ЗОІППО - №1/2012-С. 188-194.
  •      Шульга Л.М. Використання арт-технології на уроках образотворчого мистецтва в контексті гуманізації креативного розвитку особистості учнів./Здобутки освітян Запорізького регіону. Антологія перспективного педагогічного досвіду закладів освіти Запорізької області. Випуск 12/ упоряд. Р.М.Ніколаєвська.-Запоріжжя:2011.-С. 112-114
  •      Людмила Шульга. Я - звук. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках з образотворчого мистецтва та на заняттях арт-студії.//Шкільний світ. Образотворче мистецтво –  К., 2011-№20/5   - С.1–4 .
  •      Людмила Шульга. Природа заповідного острова Хортиця очима дітей. //Вестник гуманной педагогики. –  Запорожье, 2010 - С.38-39.
Презентацію досвіду розміщено на шкільному блозі «Міська педагогічна виставка – 2014» http://mpedvistavka2014.blogspot.com/2014/01/blog-post_5417.html
Категорія: Музика, образотворче мистецтво | Додав: OrdgonRMO (25.01.2014)
Переглядів: 1678 | Коментарі: 2 | Теги: творчий потенціал, арт-технологія, емоційно-почуттєва сфера, розвиток творчості, Образотворче мистецтво, Орджонікідзевський | Рейтинг: 3.1/40
Всього коментарів: 2
2 Коробова Т.И.   [Матеріал]
Людмила Николаевна! Большое Вам спасибо за талант вдохновлять детей на творчество! Больших успехов Вам в науке и практике!!!

1 now.polina   [Матеріал]
Цікавий досвід, спрямований на розвиток творчих здібностей дитини через арт-технології. Успіхів автору!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020