Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 29.09.2023, 20:24

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Музика, образотворче мистецтво

Розвиток і самореалізація особи учня через активну художню діяльність і творче самовираження у сфері музичного мистецтва
Розвиток і самореалізація особи учня через активну художню діяльність і творче самовираження у сфері музичного мистецтва
Поліщук Олена Василівна, 
вчитель вищої категорії, старший вчитель

Запорізька гімназія №6 Запорізької міської ради Запорізької області, 
вул. Олімпійська 2,

тел. (0612) 769-80-33. 
факс (061) 769-80-12, 


Провідна педагогічна ідея досвіду: Створення умов для забезпечення  навчальної діяльності учнів з врахуванням  розвитку індивідуальних особливостей учня, а також розвитку творчих здібностей учнів шляхом використання інноваційних педагогічних технологій, що дозволить сформувати особистість , здатну до художньо-творчої самореалізації і культурного самовираження. 
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: За інноваційним потенціалом досвід носить комбінаторний характер,  який передбачає конструктивні поєднання, інтеграцію сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на розвиток творчої особистості. Це дозволяє  самому творчо інтерпретувати різні підходи до організації навчально-виховного процесу
     
Науково-теоретична база досвіду: Організуючи роботу з учнями, потрібно враховувати, що діти  повинні мати можливість не тільки отримати певні знання з предмета, а й проявити себе, спробувати в різних видах діяльності. Всім відомо, що робота з формування умінь і навичок здійснюється головним чином на уроках і цьому сприяють  сучасні педагогічні технології, які  сприяють забезпеченню інтегративної основи навчання і синтезують знання учнів у процессі навченості. 
Серед форм організації навчальної діяльності використовую самостійну дослідницьку роботу на уроці і поза уроком, тобто виконання з учнями проектів, презентацій. Наприклад при узагальненні та систематизації знань учнів використовую проектну технологію, яка передбачає спільну навчально-пізнавальну, творчу та ігрову форму діяльності учнів, не залежно від віку.
    
Стисла анотація досвіду: Сучасна педагогіка характеризується переосмисленням та зміною багатьох поглядів та підходів, відмовою від деяких встановлених традицій та стереотипів.
Сьогодення потребує від педагога високого професіоналізму, володіння сучасними технологіями навчання і виховання, бажання та вміння постійно вчитися і самовдосконалюватися та творчого підходу, де учитель, як суб’єкт діяльності, міг керувати навчально-виховним процесом, забезпечувати його освітній, виховний і розвивальний характер, тобто удосконалення педагогічної діяльності, що  впливає на розвиток особистості вчителя та учня.
Матеріали, які будуть представлені на міській педагогічній виставці.
*На допомогу вчителю пропонуються різноманітні дидактичні матеріали до уроків з художньої культури в 9 класі (17 годин на рік) за програмою Л.Масол, Н.Миропольська вид. «Перун», 2005р. В одному файлі  зібрані всі об’єкти уроку: конспект уроку, дидактичні матеріали,  тести, аудіо, відео, що міститимуть презентації, текстові документи, посилання на інтернет-ресурси та мультимедійні файли. Все, що роками збиралося до методичної скарбнички, впорядковане і доступне для використання. Матеріали вчителя  відображаються на його комп’ютері  на інтерактивній дошці, проекторі, моніторі/телевізорі. Матеріали можна використовувати для конструювання мультимедійних уроків та  за допомогою редактора Easy School Book можна формувати електронні книжки з уроками. 
*Для оцінювання знань та навичок  учнів з предмету «Музичне мистецтво» 5 клас за новою програмою «Музичне мистецтво»   автор Масол  Л.  пропонується комп’ютерне тестування за системою Шостопалова Є.А. TestW2, яке прийшло на заміну відомій системі Test-W .,

Результативність впровадження досвіду: Сучасна освітня парадигма вимагає переходу від пасивних до активних технологій навчання. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті є черговим етапом запровадження новітніх підходів до викладання предметів з художньої культури та музичного мистецтва. Виконання тестів на  комп’ютері забезпечує інтенсифікацію діяльності вчителя і учнів на уроці, сприяє здійсненню диференціації та індивідуалізації навчання, розвитку спеціальної або загальної обдарованості, формуванню політехнічних знань, посилює міжпредметні зв’язки. Все це дає можливість покращити якість навчання музичному мистецтву у ХХІ столітті. 
Виконання тестів на комп'ютері   дає можливість:
• вибрати варіант відповіді;
• написати правильну відповідь тощо.
Проміжне тематичне оцінювання;
• Тематичний контроль;
• Підсумковий контроль.
 Найактуальнішим результатом вивчення предметів  художньої культури та музичного мистецтва і має бути сформоване вміння кожного учня реалізувати засвоєні знання у власній творчій діяльності та виявлення готовності до використання набутих предметних компетенцій у процесі творчої самореалізації. Пропоновані матеріали допоможуть вчителю і учням у розвитку універсальних якостей творчої особистості з високими духовними потребами, тобто  формування загальнокультурної компетенції. 

Репрезентація досвіду: Досвід розглядався на районних, міських та обласних семінарах та конференціях з питань художньо-естетичного виховання учнів. Матеріали досвіду можна переглянути в мережі Інтернет (https://songselena.blogspot.com), http://schools.shodennik.ua/school, http://vk.com/id232671595
Категорія: Музика, образотворче мистецтво | Додав: kommun (27.01.2014)
Переглядів: 1511 | Коментарі: 17 | Теги: Комунарський | Рейтинг: 3.4/84
Всього коментарів: 171 2 »
17 ksmetskaya  
Спасибо))!!

16 Дмченко Андрей  
Спасибо

15 Мария Назаренко  
Спасибо, очень интересно

14 диана Жмурская (7-б)  
очень интересно

13 Денис Тулюпа  
Спасибо!

12 Тищенко Дарья  
Спасибо!

11 Игорь Лисовский  
Спасибо!

10 Харченко Екатерина  
Спасибо

9 Вишневецкая  
замечательно

8 Ивчак Арина  
очень интересный текст спасибо огромное

1-10 11-17
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2023