Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2021, 01:19

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Музика, образотворче мистецтво

Підвищення творчих і пізнавальних здібностей учнів
Підвищення творчих і пізнавальних здібностей учнів завдяки інтерактивному навчанню на уроках образотворчого  мистецтва

Барановська Лариса Володимирівна, 
вчитель образотворчого мистецтва, кваліфікаційна категорія – спеціаліст, 
педагогічне звання «старший учитель»

 Запорізький навчально-виховний комплексІ-ІІІ ступенів №64 
 Запорізької міської ради  Запорізької області
Директор:   Глєзєрова Луіза Василівна
Адреса: м. Запоріжжя, Молочна, буд.36
Телефон: 96-18-82

 
Провідна педагогічна ідея досвіду:  Школа як навчально-виховний та культурно-просвітницький заклад має сприяти зросту національної та ідейної свідомості людини на шляху становлення та зростання. Навчити дітей позитивно взаємодіяти в колективі, згуртувати, щоб в дорослому житті це допомогло в роботі, в будівництві сильної та процвітаючої, багатої та щасливої країни; отримувати радість від праці, від можливості бути корисним людям, мати позитивний, оптимістичний настрій. Вважаю, що розвитку досвіду позитивної активної взаємодії учнів для оптимізації навчально-виховного процесу сприяють інтерактивні, нетрадиційні, продуктивні методи. Досвід, отриманий в шкільному колективі в проекції переноситься у доросле життя. Зацікавлення школярів образотворчим мистецтвом є тільки першою сходинкою до вершини під назвою художня творчість, а відкриття дитиною себе творцем значно підносить її гідність, самооцінку. Тому, головне на уроках образотворчого мистецтва - розвивати творчу особистість, що включає розвиток особистісної цілісності, духовності та послідовне формування естетичної, етичної культури.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
Всі знають, що школа є просвітницьким закладом, та при колективному навчанні ще й створюються моделі поведінки, які потім впливають на доросле життя. При інтерактивному навчанні виникає тісна співпраця між учнями і це також, на мою думку, сприяє виробленню певної колективної ідеї - важливості навчання, взаємодопомоги, творчого розвитку людей. Учні повинні розуміти взаємозалежність членів колективу, підтримувати добрий мікроклімат класу для доброго здоров я, та високої успішності у навчанні. Інтерактивне навчання — створення педагогом умов навчання, за яких учень сам відкриватиме, здобуватиме й конструюватиме знання та власну компетентність у різних галузях життя.
Ідеєю досвіду є також особистісно-орієнтований підхід у навчанні через розвиток творчої особистості учнів, коли з'являється можливість учням з різними рівнями навчальних досягнень відчути ситуацію успіху, розвинути свої здібності. 

Науково – теоретична база досвіду
Теоретична база досвіду ґрунтується на використанні провідних гуманістичних ідей В.О. Сухомлинського , Н.Н. Ростовцева які пропагандували, що у викладанні кожного предмету потрібні натхнення, інтуїція, спритність, творчий підхід до справи, особистісно-орієнтоване навчання., О.І.Пометун, Б. Блума - інтерактивного навчання, що має  п'ять рівнів когнітивних (пізнавальних) цілей: знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінювання.

 Стисла анотація досвіду  
Вчителем представлено опис досвіду роботи, розробки системи уроків, позакласних заходів, інтерактивних, нестандартних уроків, на яких використовуються методи та прийоми роботи по розвитку творчих і пізнавальних здібностей дітей. 

Результативність впровадження досвіду
В результаті доцільного використання методів та форм роботи на уроках, що сприяють підвищенню творчих і пізнавальних здібностей учнів, підвищується мотивація до творчої діяльності, результативність роботи вчителя з класами, гуртком. Вагомими результатами є перемоги учнів у творчих виставках-конкурсах на районному, міському, обласному рівнях.

Репрезентація досвіду
 Досвід роботи може використовуватися вчителями образотворчого мистецтва 1-7 класів, вчителями художньої культури при проведенні уроків та позакласних заходів з предмету.

Категорія: Музика, образотворче мистецтво | Додав: shevchenko (27.01.2014)
Переглядів: 681 | Теги: нестандартні уроки образотворчого м, індивідуальний підхід у початкових , Шевченківський, інтерактивні | Рейтинг: 3.1/70
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2021