Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 07.07.2020, 23:11

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Музика, образотворче мистецтво

Формування музичної компетентності в умовах школи - комплексу
Формування музичної компетентності в умовах школи - комплексу

ПІБ:Петренко Інна Іванівна.
Посада:  учитель музичного мистецтва та музики.
Педагогічна категорія, звання:  спеціаліст І категорії.

Запорізький навчально-виховний комплекс з відділенням для реабілітації дітей хворих на цукровий діабет Запорізької міської ради Запорізької області.
Директор: Любімова Алла Володимирівна.
Адреса: І корпус - 69000, м. Запоріжжя, вул. Якова Новицького, 9;
ІІ корпус – 69035, м. Запоріжжя, вул..Сталеварів, 29.
Телефони: (061)233-14-77, (061)233-25-24, (061)234-01-04
Факс: (061)233-14-77;
E-mail: osnovazp@mail.ru
Сайт: https://sites.google.com/site/znvkosnova/

Провідна педагогічна іде  досвіду: Стимулювання інтересу до музичної діяльності у дітей на різних вікових етапах навчання в НВН, впровадженні ігрових технологій в навчально-виховний процес, організація активної творчої діяльності є умовами ефективного формування музичної компетентності.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Навчання в НВК повинно забезпечити учнів не лише певним обсягои знань, але й виховати людину, здатну творчо мислити, приймати рішення, мати свою позицію, брати на себе відповідальність, адаптуватися до умов мобільності, швидкої зміни соціальних ролей, тобто бути людиною компетентною в галузі професійної діяльності і спілкування.

Науково-теоретична база досвіду:  Практичний досвід базується на дослідженнях сучасних вітчизняних вчених та видатних педагогів:  Б. Теплова, В. Дружиніна, Л. Виготського, Ш. Амонашвілі, які відзначають ефективність використання різних видів компетентностей під час нетрадиційного уроку в школі; О. Пєхоти та Б. Бриліна, які рекомендують застосування  методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів; О. Кульчицької, С. Сисоєвої, Я. Цехмейстера, які вважають використання проектних технологій перспективним в розвитку обдарованих дітей.

Стисла анотація досвіду: Вчителем визначено завдання  музичної компетентності, етапи формування ключових компетентностей учнів на уроках музичного мистецтва, зміст основних етапів розвитку музичної компетентності в умовах школи - комплексу, критерії оцінювання та результати навчальних досягнень учнів, творчі проекти учнів, створені протягом останніх трьох років.  Вчителем розроблено та поєднано в педагогічну систему  музично - дидактичні ігри та ігри для формування музичної компетентності учнів початкової школи та дітей дошкільного віку.

Результативність впровадження досвіду: Практичне значення одержаних результатів полягає у збагаченні в учнів емоційно – естетичного досвіду, формуванні музичної компетентності  та творчій самореалізації дітей дошкільного віку та учнів початкової школи. Методичні підходи та рекомендації, розроблені вчителем,  можуть бути використані з метою забезпечення  вимог до освітнього процесу на уроках та заняттях та формуванні музичної компетентності дітей. Здобутки досвіду роботи рекомендовано для  вчителів музичного мистецтва, музичних керівників та керівників гуртків.

Репрезентація досвіду: Досвід роботи презентовано:
•    на засіданні районного МО «Методи інтерактивного навчання на уроках музичного мистецтва» ( січень, 2013);
•    на засіданні районного МО вчителів музичного мистецтва та художньої культури (жовтень 2013);
•    на обласній виставці «Освіта Запорізькою краю» (травень, 2013);
•    на засіданні творчої групи  міського МО вчителів музичного мистецтва та художньої культури «Розвиток творчих компетентностей школярів »  (листопад,  2013);

Презентацію досвіду розміщено на шкільному блозі «Міська педагогічна виставка – 2014» http://mpedvistavka2014.blogspot.com/2014/01/blog-post_4482.html

Категорія: Музика, образотворче мистецтво | Додав: OrdgonRMO (25.01.2014)
Переглядів: 714 | Теги: ігрові технології, музична діяльність, Орджонікідзевський, етапи формування музичної компетент, Музична компетентність | Рейтинг: 3.4/34
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020