Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:26

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Математика

Збірник дидактичних завдань з математики як засіб розвитку творчих здібностей та активності учнів
Збірник дидактичних завдань з математики як засіб розвитку творчих здібностей та активності учнів

Баширова Тетяна Заіндінівна, вчитель математики основної та старшої школи,„Спеціаліст вищої категорії”

Запорізька гімназія №71 з поглибленим вивченням іноземної мови Запорізької міської ради Запорізької області

Керівник закладу: Терновська Л.І.

Адреса: пр. Маяковськго, 8
   

т.(061) 233-87-11
URL: www.school-71.zp.ua                    
E-mail: school-71@ukr.net


Провідна педагогічна ідея: Впровадження нестандартних форм організації уроків математики з метою розвитку творчих здібностей, активності та ініціативності учнів, що сприятиме формуванню та становленню гармонійної, самостійної особистості кожного учня.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду: Формування пізнавального інтересу - необхідна умова шкільного навчання. Найголовнішим завданням педагога на кожному уроці є активізація пізнавальної діяльності шляхом впровадження нестандартних, інтерактивних технологій. Тому щоразу, обдумуючи урок, учитель має спочатку розв'язати принципове завдання, як найдоцільніше організувати передачу нового матеріалу - повідомлення, евристична бесіда, відкриття, роздум, розв'язання проблеми, самостійна робота тощо. Необхідно перетворити кожний урок на урок спілкування, мислення, де істина постає як суперечка про істину, як діалог.
 
Науково-теоретична база досвіду: Дида́ктика (з давньогрецької дідактикос - повчаючий) – один із розділів педагогіки, який вивчає закономірності засвоєння знань, умінь і навичок, формування переконань; визначає обсяг і структуру змісту освіти, вдосконалює методи й організаційні форми навчання, вплив навчального процесу на особу. Дидактика науково обґрунтовує зміст, методи і форми навчання. Об'єктом дидактики є навчання як вид діяльності.
Функції навчання:
1) теоретична (діагностична і прогностична);
2) практична (нормативна, інструментальна).
Дидактичний матеріал – особливий тип наочного навчального посібника, переважно карти, таблиці, набори карток з текстом, цифрами або малюнками, які роздаються учням для самостійної роботи в класі і вдома або демонструються вчителем перед усім класом.

Стисла анотація досвіду: Даний досвід демонструє можливість і необхідність з метою забезпечення нестандартності, різноманітності, підвищеної зацікавленості учнів застосування не тільки математичних матеріалів (таблиць, наборів карток тощо), а й художніх творів у вигляді дидактичних матеріалів для стимулювання розвитку гармонійної багатогранної особистості кожного учня.

Результативність впровадження досвіду:
  • Розвиток творчих здібностей, активності та ініціативності учнів;
  • Розвиток потреби поповнювати знання, генерувати власні оригінальні думки та ідеї;
  • Формування дослідницьких умінь;
  • Розвиток комунікативних здібностей.
Репрезентація досвіду: Навчальний заклад, ШМО

Категорія: Математика | Додав: OrdgonRMO (18.01.2014)
Переглядів: 746 | Теги: творчі здібності учнів, нестандартні методи навчання, Дидактичний матеріал, Орджонікідзевський | Рейтинг: 3.3/43
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020