Провідна педагогічна ідея: Впровадження нестандартних форм організації уроків математики з метою розвитку творчих здібностей, активності та ініціативності учнів, що сприятиме формуванню та становленню гармонійної, самостійної особистості кожного учня.
Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду: Формування пізнавального інтересу - необхідна умова шкільного навчання. Найголовнішим завданням педагога на кожному уроці є активізація пізнавальної діяльності шляхом впровадження нестандартних, інтерактивних технологій. Тому щоразу, обдумуючи урок, учитель має спочатку розв'язати принципове завдання, як найдоцільніше організувати передачу нового матеріалу - повідомлення, евристична бесіда, відкриття, роздум, розв'язання проблеми, самостійна робота тощо. Необхідно перетворити кожний урок на урок спілкування, мислення, де істина постає як суперечка про істину, як діалог.
Науково-теоретична база досвіду: Дида́ктика (з давньогрецької дідактикос - повчаючий) – один із розділів педагогіки, який вивчає закономірності засвоєння знань, умінь і навичок, формування переконань; визначає обсяг і структуру змісту освіти, вдосконалює методи й організаційні форми навчання, вплив навчального процесу на особу. Дидактика науково обґрунтовує зміст, методи і форми навчання. Об'єктом дидактики є навчання як вид діяльності. Функції навчання: 1) теоретична (діагностична і прогностична); 2) практична (нормативна, інструментальна). Дидактичний матеріал – особливий тип наочного навчального посібника, переважно карти, таблиці, набори карток з текстом, цифрами або малюнками, які роздаються учням для самостійної роботи в класі і вдома або демонструються вчителем перед усім класом.
Стисла анотація досвіду: Даний досвід демонструє можливість і необхідність з метою забезпечення нестандартності, різноманітності, підвищеної зацікавленості учнів застосування не тільки математичних матеріалів (таблиць, наборів карток тощо), а й художніх творів у вигляді дидактичних матеріалів для стимулювання розвитку гармонійної багатогранної особистості кожного учня.
Результативність впровадження досвіду:
Розвиток творчих здібностей, активності та ініціативності учнів;
Розвиток потреби поповнювати знання, генерувати власні оригінальні думки та ідеї;