Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 22.12.2024, 15:22

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Математика

Використання проектних технологій на уроках математики
Використання проектних технологій на уроках математики

Дуплій Світлана Валеріївна, вчитель математики, Спеціаліст другої категорії

Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 41
Запорізької міської ради Запорізької області

Директор Ходикін Микола Іванович

м. Запоріжжя, вул. Миру 6,
(061) 224 33 90,
zosh41@mail.ru.




Провідна педагогічна ідея досвіду:
Використання проектних технологій дозволяє не лише передати учням суму тих, чи інших знань, а навчити здобувати ці знання самостійно, вміти застосовувати їх для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Функціонування нинішнього суспільства вимагає особистостей, які здатні швидко й безболісно адаптуватися до постійних змін суспільних умов, за умови збереження позитивного внутрішнього психоенергетичного потенціалу і гармонії. Тобто, конкурентоспроможних  особистостей. Конкурентоспроможною може бути лише людина, яка має винахідливе мислення, знаходить шляхи розв’язання проблем у будь-якій ситуації, використовує сучасні інформаційні та комутаційні технології у всіх галузях своєї діяльності.  Саме тому, тема використанняпроектної технології на уроках математики актуальна і перспективна.

Науково-теоретична база досвіду:
Загальну теоретичну основу досвіду становлять положення, що ґрунтуються на:
  •     прагматична педагогіка Джона Дьюи
  •     Американський педагог У.Килпатрик «Метод проектів»(1918)
  •     С.Т.Шацкий «Впровадження  метода проектів в освітню практику»(1905)

Стисла анотація досвіду:
У навчальному проектуванні міститься ідея побудова навчання на активній основі: розв’язання учнем або групою учнів якої – не будь проблеми, навчання, а з другого – інтегрування знань, умінь з різних галузей науки, техніки, творчості. Результати виконання проектів повинні бути «відчутні»: якщо це теоретична проблема, то конкретне її рішення, якщо практична – конкретний результат, готовий до впровадження. Завдяки використанню методу проектів сформувати в учнів знання та уміння можна на більш високому рівні. Сучасна назва – проект, уже підвищує інтерес учнів. В процесі роботи над проектом учні мають більш стійку мотивацію до навчальної діяльності, відбувається процес закріплення отриманих навиків роботи над конкретною проблемою.

Результативність впровадження досвіду:
Використання проектної технології на уроках математики дає можливість реалізувати механізм організації творчої діяльності дітей, навчити їх творчо та самостійно мислити, формувати  позитивну мотивацію, що приводить до значного підвищення рівня навченості учнів.

Репрезентація досвіду:
Виступи на засіданні РМЦ, педраді, участь у семінарах-практикумах для колег школи.


Категорія: Математика | Додав: OrdgonRMO (19.01.2014)
Переглядів: 1005 | Теги: метод проектів робота в групах само, Орджонікідзевський | Рейтинг: 2.8/30
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024