Провідна педагогічна ідея досвіду:
На основі компетентністного підходу до навчання розвинути здатність учнів мислити вільно, без страху, творчо. Допомогти учневі стати творчою і відповідальною особистістю. Використання такого підходу на уроках забезпечує активну самостійність у творчому оволодінні знаннями, уміннями та навичками, створює систему взаємодій між учасниками навчального процесу.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Сьогодні стає об'єктивною необхідністю посилення самостійної діяльності учнів, розвиток їх особистих якостей, таких як здатність до мислення,творчих здібностей та інтересів, умінь самостійно добувати нові знання в умовах швидко змінного світу, здатності застосовувати засвоєні знання на практиці для вирішення реальних життєвих проблем. Школа повинна не тільки відтворювати інтелектуальний потенціал країни, але і забезпечувати умови формування вільної, критично мислячої особистості, що усвідомлює і розвиває свої здібності, здатної знайти своє місце в житті і реалізувати себе.
Науково-теоретична база досвіду:
Теоретичною базою досвіду є роботи:
Родигіна І.В. Компетентнісно орієнтований підхід до навчання.
Пометун О. І. Теорія і практика послідовної реалізації компетентнісного підходу в досвіді зарубіжних країн .
Стисла анотація досвіду:
За інноваційним потенціалом досвід – модифікаційний.
В роботі представлена сукупність різних методів і прийомів, направлених на те, щоб учнів «…із самого початку, - учити міркувати, учити мислити» В досвіді представлені уроки з теми «Чотирикутники», (8 кл.) , «Прямокутний паралелепіпед» (5 клас) уроки з використання мультимедійних презентацій по темі «Застосування похідної» (11клас), Прогресії» (9кл.), створені учнями дослідницькі проекти по темі «Теорема Піфагора» «Дослідження функцій і побудова їх графіків», роздатковий матеріал для уроків, творчі роботи, система проблемних завдань по геометрії 7- 9 клас.
Результативність впровадження досвіду:
Підвищення якості знань, участь в різних творчих конкурсах «Кенгуру», «Мультитести», «Олімпус», зросла кількість дітей які займають призові місця в олімпіадах (2012 н.р. – ІІІ місце, ІІІ місце на районній олімпіаді, ІІ місце обласна олімпіада)
Репрезентація досвіду:
Виступи на шкільному МО вчителів природничо-гуманітарного циклу, на педраді школи 2012р. Окремі питання досвіду надіслані у складі великої роботи «Інтеграція теорії та практики в акмеології післядипломної педагогічної освіти для сталого розвитку як інноваційна форма освітнього простору», на п’яту виставку презентацію «Інноватика в сучасній освіті», на районному семінарі заступників директорів в січні 2011р., вчителів математики березень 2011р., на обласній конференції вчителів математики березень 2012р.