Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 13.04.2024, 01:34

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Математика

Пiдвищення пiзнавальної активностi учнiв на уроках математики
Пiдвищення пiзнавальної  активностi учнiв на уроках математики засобами використання  iнформацiйно-комунiкативних технологiй

Онищенко Леся Сергiївна. Вчитель математики, «спецiалiст I категорiї».

Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія №27 Запорізької міської ради Запорізької області;
 
директор – Гашенко Л.Д.;
 
адреса – 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 15-а,

т.34-22-91,
 
ogg27@ukr.net,

gimnasiya27.at.ua.

Провідна педагогічна ідея досвіду: Підвищення пізнавальної активності та відповідно мотивації до навчання є актуальним на сучасному етапі розвитку освіти, тому створення у гімназії умов та єдиного інформаційного простору дозволяє активно використовувати ІКТ на уроках математики зокрема, що дозволяє позитивно вплинути на загальну результативність навчання.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Використання IКТ, як однієї із іноваційних технологій  полегшують доступ до iнформацiї  i вiдкривають можливостi варiативностi навчальної дiяльностi, iї    iндивiдуалiзацiї  та диференцiацiї, а також дозволяють по-новому організувати взаємодiю всiх субєктiв навчання, побудувати нову освітню систему, в якiй учень був би активним  творчим учасником освiтньої  дiяльностi.
Науково-теоретична база досвіду: При роботi над даною темою використовано наступні  науковi праці Е.С.Полат, Г.К. Селевко, Г.М. Лочина,  С. В. Панюкової, В.В. Клюсової.

Стисла анотація досвіду: Педагогічний досвід розкриває роботу вчителя з учнями в різних аспектах:
  • науково-теоретичному, що передбачає шляхи формування наукового світогляду учнів та пошуково-дослідницької діяльності;
  • науково-практичному, що передбачає тісну творчу співпрацю  «вчитель - учень», «учень - вчитель».
Запропонований педагогічний досвід полегшує пошук вчителем науково-методичного (із зазначеної проблемної теми), додаткового дидактичного, роздаткового матеріалів, що є необхідним для повнішого засвоєння програми, для урізноманітнення уроків, зацікавлення учнів, створення умов для закріплення набутих знань дітьми та засвоєння ними нових відомостей, а також формування логічного та системного мислення.

Результативність впровадження досвіду: Рацiональне поєднання традицiйних методiв навчальноi дiяльностi з використанням  IКТ дає найбiльшi результати в формуваннi та розвитку логiчного мислення, уяви учнiв, сприяє  вивченню матерiалу на уроках математики.

Репрезентація досвіду: Досвід апробовано в системі навчального процесу гімназії № 27. Репрезентовано  проект «Все навколо геометрii» для вчителiв райного методичного обєднання в межах обмiну досвідом. Спiльний проект «Все навколо геометрiї» з учнями 6-х класiв. Публiкацiя на «Заповiкi» научного проекту з математики з теми : «Все наше життя в координатах».


Категорія: Математика | Додав: OrdgonRMO (18.01.2014)
Переглядів: 651 | Теги: презентації, Інтернет ресурси, метод проектів, Орджонікідзевський, самостійна та творча активність, ІКТ, Пiзнавальна активнiсть | Рейтинг: 2.2/34
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024