Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 13.04.2024, 01:56

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Математика

Організація навчальної діяльності учнів по формуванню математичної компетентності
Організація навчальної діяльності учнів по формуванню математичної компетентності

Хлєбова Марина Едуардівна, вчитель математики, спеціаліст І категорії.

Запорізька загальноосвітня школа  I-III ступенів № 94
Запорізької міської ради Запорізької області.

Директор школи:   Живиця Вікторія Олександрівна

Адреса школи: м. Запоріжжя , вул. Яценка 3-а

Тел.(061) 279-75-21
e-mail: school_94@bk.ru



Провідна педагогічна ідея досвіду: формування математичної компетентності учнів на основі використання інноваційних технологій: адаптивної системи навчання, інтерактивних методів навчання та специфічних прийомів навчання математиці.
Обґрунтування актуальності та перспективного досвіду:  завдання сучасної школи полягає в тому, щоб випускник був компетентнісним, вмів самостійно знаходити та відкривати знання, спираючись на особистісний освітній досвід, який він одержує завдяки застосуванню нових освітніх технологій, які направлені на взаємодію.

Науково-теоретична база досвіду:
1. Гадецький М.В., Хлєбнікова Т.М. Організація навчального процесу в  сучасній школі.   
   Х.Вид. «Ранок» «Веста» 2004
2. Гальцева Т.О. Психологічна допомога вчителям при застосуванні активних методів навчання. Науково-метод.   Ж-л. «Відкритий урок» №13-15, 2003
3.  Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти. Постанова кабінету міністрів України від 23.10.2011 року №1392
4. Єпішева О.Б., Крупіч В.І. Учить школьников учиться математике: формирование прийомов учебной деятельности: Кн.для учителя. М. Просвещение 1990
5. Маркова І.С. Інтерактивні технології на уроках математики Х.: Вид.група «Основа», 2009
6. Пометун О. Інтерактивні методики та система навчання. К.: Шк.світ, 2007. (Б-ка «Шк. світу»)
7. Радигін І.В. Компетентно-орієнтовний підхід до навчання Х.Вид «Ранок» 2005
8.Сучасні шкільні технології Ч.І Упоряд.І.Рожнятовська, В.Зоц.-К.: Ред.загальнопед газ., 2004 (Бібліотека «Шкільного світу»)

Стисла анотація досвіду: Використання інноваційних технологій:
  • адаптивна система навчання;
  • інтерактивні методи навчання.
Використання специфічних прийомів навчання математиці. Гармонійне поєднання їх для забезпечення формування математичної компетентності учнів.

Результативність впровадження досвіду:
1)    Поліпшився рівень теоретичної підготовки учнів.
2)    Підвищився рівень виконання практичних завдань.
3)    Вище став рівень усвідомленості виконання завдань.
4)    Використання інноваційних технологій сприяло:
  • залученню до праці на уроці слабких учнів;
  • удосконаленню знань учнів;
  • створенню атмосфери комфорту, зацікавленості на уроці;
  • зросли самостійність і самодостатність учнів, їх творча активність.
Репрезентація досвіду: на рівні навчального закладу



Категорія: Математика | Додав: OrdgonRMO (19.01.2014)
Переглядів: 597 | Теги: Самостійна робота, Учись вчитися, інтерактивні технології, компетентність, Специфічні прийоми навчання, Диференціація, Орджонікідзевський | Рейтинг: 2.4/17
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024