Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 13.04.2024, 00:57

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Математика

Формування комунікативної компетентності учнів на уроках математики
Формування комунікативної компетентності учнів на уроках математики

Подопросвєтова Ірина Павлівна, 
учитель математики, спеціаліст вищої категорії

Запорізька загальноосвітня школа I – III ступенів № 14 Запорізької міської ради Запорізької області, 
вул. Калініна, 90, м. Запоріжжя, 65040 
тел.(061)769-80-28, (061)769-80-30 

Директор школи: Чумак Тарас Олександрович

Провідна ідея досвіду: Мета навчання, як компонент педагогічного процесу та як передбачений  кінцевий результат навчання полягає у формуванні та розвитку особистості учня, розкриття його здібностей і талантів. Це мета конкретизується як підготовка учнів до життя, розвиток їх інтелектуальних і творчих здібностей, уміння спілкуватися, контактувати з іншими людьми, уміння опрацювати інформацію. Використання групових форм роботи, інтерактивних технологій та проведення нестандартних уроків і є одним із чинників, які реалізовують мету навчання.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Формування комунікативної компетентності учнів стимулює вміння їх висловлювати власну точку зору, сприяє удосконаленню вмінь вести навчальний діалог. Діти вчаться формувати цілі власної діяльності та роблять висновки за її результатами, коментують проведені ними експерименти, розв’язки задач. Під час проведення нестандартних уроків застосовуються інтерактивні технології, групові форми роботи, які сприяють формуванню комунікативної компетентності

Науково – теоретична база досвіду: Для реалізації компетентністного  підходу в вихованні учнів, для формування комунікативної компетентності учнів використовуються групові форми роботи, інтерактивні технології, нестандартні форми проведення уроків. Ознакою, визначальною рисою цих методів є активна діяльність учнів, як суб’єктів педагогічного процесу. З використанням інтерактивних технологій на уроці математики діти вчаться вести навчальний діалог, вчаться відстоювати власну точку зору, удосконалюють вміння формувати цім власної діяльності робити висновки за їх результатами. Під час інтерактивного навчання учні вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати продумані рішення.

Стисла анотація досвіду: Мета навчання, як компонент педагогічного процесу та як передбачений  кінцевий результат навчання полягає у формуванні та розвитку особистості учня, розкриття його здібностей і талантів. Це мета конкретизується як підготовка учнів до життя, розвиток їх інтелектуальних і творчих здібностей, уміння спілкуватися, контактувати з іншими людьми, уміння опрацювати інформацію. Використання групових форм роботи, інтерактивних технологій та проведення нестандартних уроків і є одним із чинників, які реалізовують мету навчання.

Результативність впровадження досвіду: Впровадження інтерактивних технологій навчання, групових форм роботи, використання ігрових моментів на уроках математики має значні переваги порівняно з іншими методами, а саме:
- Допомагає створювати на уроці умови для формування позитивної мотивації учіння школярів
- Дає можливість здійснювати диференціацію навчання; створює умови для свідомого і самостійного вибору учнів рівня засвоєння навчального матеріалу, що відповідає вимогам Держстандарту;
- Сприяє формуванню вмінь співпрацювати з іншими учнями;
- Забезпечує активність всіх учнів;
- Реалізує природне прагнення школярів до спілкування, взаємодопомоги і співпраці;
- Підвищує результативність навчання та розвиток школярів.

Репрезентація досвіду: впровадження досвіду проходить на рівні школи ШМО, семінари, та публікація в Інтернет виданнях.
Категорія: Математика | Додав: kommun (20.01.2014)
Переглядів: 1374 | Теги: шляхи формування, інтерактивні технології, Комунарський, групові форми роботи на уроках мате, комунікаційна компетентність, нестандартні уроки | Рейтинг: 2.6/26
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024