Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:54

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Математика

Формування ключових компетентностей учнів на уроках фізики і математики
Формування ключових компетентностей учнів на уроках фізики і математики шляхом інтеграції традиційних і нетрадиційних форм і методів роботи

Крикун Алла Михайлівна, вчитель фізики і математики , спеціаліст;
Муковська Тетяна Іванівна, вчитель математики і фізики, спеціаліст вищої категорії, Старший вчитель;
Рильська Галина Валентинівна, вчитель математики і інформатики, спеціаліст І категорії.
Конюшенко Тетяна Миколаївна, вчитель математики, спеціаліст вищої категорії;

 Запорізький навчально-виховний комплекс № 60 
Запорізької  міської  ради  Запорізької  області
 Директор:   Власюк  С.М.
Адреса: м. Запоріжжя, вул. Уральська, 27
Телефон: 65-01-34,65-18-27


Провідна педагогічна ідея досвіду: Сьогодення потребує від людини не тільки певної суми знань, умінь та навичок, а, що найважливіше, вміння самостійно здобувати й використовувати на практиці нові знання. Основною метою стає максимальний розвиток компетентності особистості щодо саморегуляції, самоосвіти та самовдосконалення й виховання. Досягти цієї метиможна завдяки впровадженню у навчальний процес активних методів  навчання, серед яких провідну роль відіграють  нетрадиційні форми і методи навчання, які дають змогу формувати знання шляхом інтенсивної самостійної пізнавальної діяльності й, разом з тим, сприяють розвитку індивідуальних творчих здібностей. Особливо актуальні  нетрадиційні уроки з математики і фізики.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: напрацьована тема набуває особливої актуальності в умовах становлення української держави, тих процесів, що відбуваються в країні, та в галузі освіти, зокрема. Тому сьогодні необхідна серйозна, науково обґрунтована робота, спрямована на переоцінку існуючих підходів і до визначення мети й змісту освіти, і до форм і методів навчання та виховання.

Науково-теоретична база досвіду: Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти;  наукові праці:  Я. Каменського,  О. Пометуна,  К. Баханова та інші.

Стисла анотація досвіду: сучасна освіта повинна сприяти формуванню ключових компетенцій особливості учня: само розвиваючої, інформаційної, продуктивної, полікультурної, комунікативної, соціальної. Тільки компетентна особистість може свідомо оцінювати, розв’язувати проблеми, активно діяти в нестандартних ситуаціях, вміти користуватися новими інформаційними технологіями, мати загальнолюдські цінності тощо.
Для формування ключових компетентностей учнів на уроках фізики і математики виникає необхідність застосування інтегрованих традиційних і нетрадиційних форм та методів навчання. Завдяки цьому вчителі створюють умови для набуття учнями необхідних ключових компетенцій.
Популярними в роботі вчителів під час узагальнення матеріалу є нетрадиційні форми уроків: урок-гра, урок-казка, аукціон, урок-турнір, урок-виставка тощо.
Даний досвід упроваджується у навчальний процес з метою підвищення та розвитку в учнів здатності до самоосвіти, самореалізації в умовах сучасних вимог суспільства.

Результативність впровадження досвіду: Нетрадиційні уроки сприяють  творчому пошуку вчителів, а для дітей це добре засвоєння матеріалу, збільшення кількості і якості знань, бо мета вчителя допомогти дитині засвоїти матеріал, для подальшого використання без сторонньої допомоги.

Репрезентація досвіду: навчальний заклад, представлення на науково-практичному семінарі.


Категорія: Математика | Додав: shevchenko (26.01.2014)
Переглядів: 2059 | Теги: нетрадиційні уроки, життєва компетенція, урок-гра, Шевченківський, рівневий підхід | Рейтинг: 3.6/230
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020