Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 18:00

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Математика

Формування ключових компетентностей на уроках геометрії з використанням динамічного геометричного середовища GeoGebra
Формування ключових компетентностей на уроках геометрії з використанням динамічного геометричного середовища GeoGebra

Клименко Тетяна Станіславівна,
вчитель математики, спеціаліст  вищої  категорії


Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 90 Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса:  м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 13-б
Телефон: 769-80-39
E-mail: school90zp@mail.ru
Сайт: school90.at.ua

Директор Волик Людмила Олексіївна


Провідна педагогічна ідея досвіду: створення на основі компетентнісного підходу умов для формування ключових компетентностей  (уміння вчитися,  математична, інформаційно-комунікаційна, загальнокультурна, і здоров’язбережувальна компетентності) засобами, які надає динамічне середовище GeoGebra при викладанні геометрії у загальноосвітньої школі; введення в урок додаткових елементів диференціації, цікавості, новизни; використання різних форм роботи, ігрових моментів, творчих завдань.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:

  1. Необхідність побудови сучасного освітнього середовища. XXI століття стане століттям комп'ютерних технологій. Комп'ютери стрімко проникають у всі сфери нашого життя, і найчастіше це призводить не просто до невеликих змін в організації процесів, супроводжуючих діяльність людини, а до корінної ломки самих принципів цієї організації, до корінного перегляду наших уявлень про цілі і завдання, які повинна вирішувати ця організація. І в першу чергу це стосується сучасної системи освіти;
  2. Підвищення якості освіти. Вводити нові інформаційні технології в школу стоїть таким чином, щоб безпосередньо пов'язати цей процес з удосконаленням змісту, зміною методів і організаційних форм навчання;
  3. Досягнення педагогічних цілей. Використання комп'ютерних технологій дозволяє певною мірою домагатися наступних цілей:
  • представити на уроках математики максимальну наочність (завдяки настройки зображень, анімації, та ін);
  • підвищити мотивацію навчання (у зв'язку з розвитком інформатизації);
  • використання на уроках різноманітних форм і методів роботи з метою максимальної ефективності уроку;
  • залучення учнів в свідому діяльність).
Науково-теоретична база досвіду:
  1. ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базовоїі повної загальної середньої освіти. (Постанова Кабінету Міністрів від 23 листопада 2011 р. № 1392 Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти);
  2. Вільно поширюване динамічне геометричне середовище GeoGebra. Програма написана Маркусом Хохенвартером на мові Java (працює на великому числі операційних систем). Перекладена 39 мовами і в даний час активно розробляється.
  3. МЕЖДУНАРОДНАЯ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ «ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ОБРАЗОВАНИИ И НАУКЕ -  ИТОН 2012», Труды конференции и семинара. Часть 1.

Стисла анотація досвіду: в роботі показано можливе використання динамічного геометричного середовища GeoGebra для розв’язування задач з підручника Геометрія 9 (Автори: А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонский, М. С. Якир; видавництво. «Гімнізія», 2009). Використання середовища GeoGebra дозволяє мінімізувати час, витрачений на пояснення, засвоєння і закріплення матеріалу при вивченні найбільш важких тем курсу геометрії 9 класу (на прикладі теми «Геометричні перетворення»). Пояснення матеріалу проводиться за допомогою анімації, що робить процес навчання для учнів більш легким, цікавим і захоплюючим.

Результативність впровадження досвіду:  досвід використовується під час проведення уроків геометрії в загальноосвітній школі. У процесі використання в навчанні динамічних моделей я помітила, що істотно змінюється ставлення учнів до навчального процесу, їх діяльність стає більш осмисленою і продуктивною.

Репрезентація досвіду: Виступ на засіданні  ШМО навчального закладу.

Категорія: Математика | Додав: kommun2 (29.01.2014)
Переглядів: 1397 | Теги: геометричне середовище динамічне ге, Комунарський | Рейтинг: 3.7/332
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020