Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 29.03.2024, 08:28

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Хімія, біологія, екологія

Використання тестових завдань на уроках хімії та біології при виконанні практичної частини навчальної програми
Використання тестових завдань на уроках хімії та біології при виконанні практичної частини навчальної програми
Михайлова Світлана Михайлівна
Місце роботи: Запорізька гімназія № 25 гуманітарного профілю  
Запорізької міської ради Запорізької області.
Посада: учитель хімії та біології
Категорія : вища
Звання: старший учитель
Стаж роботи: 15 років
Електронна адреса: s_mm@ukr.net
Контактна інформація про навчальний заклад:
Запорізька гімназія № 25 гуманітарного профілю Запорізької міської ради Запорізької області, 
Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Орджонікідзевський район, Патріотична, 76, індекс 69005,
телефони: (061)2209643, (061)7019027,
zp25gimn@mail.ru; zp25gimn_inf@ukr.net,
директор  Колесник Олег Федорович.

Провідна ідея досвіду полягає у розробці та впровадженні тестових завдань при виконанні практичних та лабораторних робіт на уроках хімії та біології. Оскільки змістовна частина програми з цих предметів є досить насиченою та містить велику кількість лабораторних дослідів та практичних робіт, виникла необхідність у більш ефективному оформленні  лабораторних практикумів та економії навчального часу.  При цьому тестові завдання мають повністю відповідати як змісту підручника так і  лабораторному устаткуванню навчального закладу.
Тестові  завдання, які пропонуються виконати учням під час виконання дослідів  мають різні варіанти очікуваних результатів, що дуже важливо в певній мірі для учнів, які тільки починають вивчати таки предмети, як хімія та біологія, а саме учні 7-х класів. Матеріалами досвіду є приклади лабораторних практикумів з хімії та біології для учнів 7-11 класів, які  розроблені  у відповідності до вимог навчальних програм та оцінюються за критеріями, затвердженими наказом Монмолодьспорту №329 від 13.04.2011р. "Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти". Лабораторний практикум містить посилання на інструкції,  тексти підручників, що використовуються у навчанні з відповідних предметів.
Впровадження тестової форми оформлення лабораторних дослідів та практичних робіт дає змогу значно зекономити  час та підвищує імовірність пошуку учнем правильної відповіді під час виконання дослідів.  Також така форма оформлення робіт містить тренувальну складову для учня та надає учителеві інформацію про рівень підготовки учня до уроку, оскільки не завжди учитель може винайти час  на усне опитування.

Досвід використовується
на рівні навчального закладу.

Розміщення досвіду
в мережі Інтернет не передбачено, оскільки є продуктом, що не пройшов експертизу на встановлення авторських прав.
Категорія: Хімія, біологія, екологія | Додав: OrdgonRMO (25.01.2014)
Переглядів: 828 | Рейтинг: 2.1/30
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024