Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 29.03.2024, 12:22

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Хімія, біологія, екологія

Сприяння створенню електронного навчального середовища на уроках біології
Сприяння створенню електронного навчального середовища на уроках біології

Пантюх Марина Іванівна, вчитель біології вищої категорії, старший вчитель

Запорізький класичний ліцей Запорізької міської ради Запорізької області,

Баньковська Олена Григорівна, директор класичного ліцею,

69035, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Правди, 23,

телефони: (0612)34-06-82,
факс 233-11-44
E-mail: lyceumsekret@ukr.net,
сайт http://classlyceum.zp.ua


Провідна ідея досвіду:
Формування в учнів ключових компетентностей (соціальної, комунікативної, інформаційної, автономізаційної та предметної) шляхом залучення їх до навчальної діяльності з використанням ІКТ. Підготовка їх до життя в інформаційному суспільстві.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:

Актуальність використання інформаційних технологій обумовлена соціальною потребою в підвищенні якості навчання. Сучасний етап розвитку суспільства відзначається глобальною інформатизацією всіх сфер діяльності, в тому числі в галузі освіти. Виник новий інформаційний простір, світ є тепер ще  і віртуальним, в подальшому цей процес буде тільки прискорюватись. Завдання вчителя самому використовувати всі переваги ІКТ (індивідуалізація навчання, економія часу уроку, активізація пізнавальної діяльності, виховання самостійності і таке інше)  та сприяти реалізації всіх можливостей учнів з урахуванням сучасних реалій.

Науково-теоретична база досвіду:

Система викладання предмету базується на творчому використанні досліджень, наукових статей в області вживання ІКТ в шкільних закладах, принципів андрагогічної моделі навчання.

Стисла анотація досвіду:

  • Використання на уроках біології інтерактивної дошки.
  • При викладі нового матеріалу візуалізація знань (використання демонстраційних програм 1С:школа Биология; ЗАТ «Транспортні системи»; Дрофа; Библиотека єлектронніхнаглядніх пособий; Телочеловека і т.д. , презентацій PowerPoint,відео фрагментів).
  • Проведення віртуальних лабораторних робіт (Віртуальна лабораторія ЗАТ «транспортні системи»; Віртуальна біологічна лабораторія ТОВ «Компанія СМП» ).
  • Закріплення матеріалу (розробка інтерактивних вправ з використанням SmartNotebook)
  • Контроль і перевірка знань (розробка інтерактивних тестів і завдань у програмі i-SpringQuiz-Maker)
  • Самостійна робота вдома (з навчальними програмами, он-лайн тестування, залучення учнів до групи в Контакті «Ох, ужэтабиология!»,до роботи зІнтернет-ресурсами, створення презентацій, проектної діяльності).
  • В перспективі проведення уроку у вигляді відеоконференцій в Інтернеті, дистанційне навчання.

Результативність впровадження досвіду:

Систематичне і дозоване використання ІКТ на уроках біології позитивно впливає на активізацію пізнавальної діяльності, підвищення мотивації навчання; дає можливість формувати комунікативну і інформаційну компетентність, учні стають активними учасниками уроку. Нові технології, методики сприяють високому рівню навчальних досягнень учнів. Про результативність впровадження досвідусвідчать інноваційні процеси у змісті викладання біології і науково-методичному забезпеченні освітнього процесу, що сприяють розвитку та збагаченню цілісної особистості, прояву її самобутності, актуалізації її здібностей. Підвищується значимість отриманої освіти під час вирішення життєвих проблем, досягнення індивідуальних цілей, самореалізації особистості.

Репрезентація досвіду:

На рівні Запорізького класичного ліцею у формі семінарів і відкритих уроків для вчителів, презентація досвіду в рамках конкурсу «Використання ІКТ на уроках біології» газети «Шкільний світ».

Категорія: Хімія, біологія, екологія | Додав: OrdgonRMO (19.01.2014)
Переглядів: 642 | Теги: мультимедіа, навчальні компетентності, інтерактивна дошка, SMART- технології, проектна діяльність, Орджонікідзевський, ІКТ | Рейтинг: 2.2/36
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024