Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.04.2024, 03:41

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Хімія, біологія, екологія

Розвиток творчої пізнавальної активності та природничої компетентності учнів на уроках біології
Розвиток творчої пізнавальної активності та природничої компетентності учнів на уроках біології

Юринська Олена Вячеславівн; вчитель біології, I категорія.
 
Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія №27 Запорізької міської ради Запорізької області;

директор – Гашенко Л.Д.;

адреса – 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 15-а,

т.34-22-91,

ogg27@ukr.net,

gimnasiya27.at.ua.

Провідна педагогічна ідея досвіду: Розвиток творчих здібностей – це оригінальні ідеї і нестандартні рішення; розвиток пізнавальної активності – розвине допитливість і створить умови для саморозвитку. Все це стимулює процес освоєння знань, та творчий потенціал кожного учня.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:  Учень, який навчається самостійно, досягає набагато більше, ніж той, кому все пояснили. Тому основна мета цієї теми – навчити самостійно отримувати знання, постійно стимулюючи пізнавальну активність, сприяти розвитку творчих здібностей та широти мислення.

Впроваджуючи ці ідеї на уроках біології, учні навчаються бути самостійними, можуть творчо підходити до рішення проблем. Так як більшість завдань не мають однозначного рішення, ця практика сприяє розвитку гнучкості та оригінальності творчої здібності. Використанні додаткових джерел сприяє більш якісному  засвоєнню програмного матеріалу.  

Науково-теоретична база досвіду: Базисом для побудови теоретичних знань та створення умов для реалізації проблемної теми стали наукові роботи: Т. . Щутіної,  В. В. Давидова, М. І. Махмутової, О. Л. Мельникової.

Стисла анотація досвіду: В своїй роботі я використовую нетрадиційні форми уроку: урок – дослідження, урок творчих проектів. Моя мета – пробудити у учнів інтерес, створити умови для саморозвитку, стимулювати активність та   самостійність. Завдяки проблемним ситуаціям, виявляється творчість учнів.    

Результативність впровадження досвіду: Організація та проведення Міжнародного інтерактивного природознавчого конкурсу «Колосок»: 2009 рік – ЗСГГ №27 зайняла 6 позицію по Україні; 2010 – 2 місце в районі за результатами гімназистів; 2011 – 1 місце в районі за результатами участі; участь у міському проекті «Екологічний вектор» - 3 місце; 2013 – 2 III місця у районній олімпіаді з предмету.

Репрезентація досвіду: Досвід репрезентовано в системі навчально – виховного процесу в гімназії № 27, в роботі шкільного та районного МО, розміщено на порталі «Учительський журнал» он – лайн  видавничої групи «Основа».


Категорія: Хімія, біологія, екологія | Додав: OrdgonRMO (18.01.2014)
Переглядів: 883 | Теги: інноваційні технології, творчий потенціал, широта мислення, здібності, саморозвиток, Орджонікідзевський, активність, компетентнісний підхід | Рейтинг: 1.5/27
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024