Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 16:44

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Хімія, біологія, екологія

Проектна діяльність, як засіб активізації навчально – пізнавальних інтересів та підвищення учбових копетентностей учнів на уроках хімії
Проектна діяльність, як засіб активізації навчально – пізнавальних інтересів та підвищення учбових копетентностей учнів на уроках хімії

Устименко Олена Василівна, вчитель хімії, біології
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 73
Запорізької міської ради Запорізької області,
директор Ткачова Лариса Петрівна, 
вул. Дудикіна 16
224-77-62, e-mail: znz73@i.ua, site: http://s73.zp.ua

Провідна педагогічна ідея досвіду: формувати життєві компетентності,творчу особистість, пробуджує і розвиває в дитині талант, дає можливість дітям осмислено застосовувати свої знання, реалізує їх соціальні потреби, формує мотивацію до навчання.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду: Метод проектів спрямований не на просте оволодіння деякою сумою знань, чи навіть їх системою, а на розвиток умінь вирішувати проблеми, показувати практичне використання знань. В основі методу проектів знаходиться розвиток пізнавальних навичок школярів, умінь самостійно конструювати свої знання.

Науково – теоретична база досвіду: інтернет видання та посібники з теми: «Метод проектів в сучасній школі», «Інноваційні технології при викладанні хімії в школі», досвід вчителів природничого циклу.

Стисла анотація досвіду: за інноваційним потенціалом досів комбінаторний. Застосування цього методу – посильна робота для усіх вчителів. Дає можливість учням шукати необхідний матеріал, обирати найголовніше, аналізувати ,робити висновки  та захищати свою проблему. Підвищує рівень оволодіння знаннями, працювати  в колективі. Вирішує  пізнавальні, творчі задачі.  Вирішуючи одну проблему, об’єднувати різні галузі знань та  проблему захисту навколишнього середовища. Вчить учнів навикам експериментально-пошукової роботи. Вчить учнів самостійно розбиратися в науковій літературі, інтернет - матеріалах, аналізувати, робити висновки. Вчить учнів висловлювати свою точку зору, аргументувати факти, зв’язувати між собою різну інформацію. Вчить роботи з комп’ютором, оформленню презентацій. Вчить колективній діяльності, співпраці.

Результативність впровадження досвіду: досвід затверджений на засіданні шкільного методичного об’єднання природничого циклу (вчителів географії, біології, хімії, екології, суспільствознавчих наук). Матеріали досвіду знаходяться у загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 73 Запорізької міської ради Запорізької області. 

Репрезентація досвіду: Практикує відкриті уроки, семінари, виступи практикуми на засідання шкільних та районних методичних об’єднань, творчих груп, педагогічних радах.  

Категорія: Хімія, біологія, екологія | Додав: LeninRMO (30.01.2014)
Переглядів: 1141 | Коментарі: 5 | Теги: учбові компетентності, проблемна мотивація, поточна мотивація, Ленінський проектна діяльність, пізнавальна активність | Рейтинг: 3.4/138
Всього коментарів: 5
5 revoluciya  
Метод проектов очень актуален на сегодняшний день! Подросткам должно быть интересно на уроках вообще и на уроках химии в частности!

4 Зоя  
Желаю успехов!

3 Артем  
5+

2 Юлия  
Желаю победить!!!!!!

1 Дарья  
Очень интересный опыт.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024