Використання різнотипових завдань для контролю та узагальнення знань з історії для учнів 6-х класів Денисенко Андрій Леонідович, учитель історії, спеціаліст другої категорії
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №23 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Озеров Олександр Дмитрович
69059 м. Запоріжжя, вул. Парамонова, 6а Телефон: (061) 769-80-27 (приймальня) Провідна педагогічна ідея досвіду: Сприяти підвищенню зацікавленості учнів у вивченні історії, забезпечити активну роботу кожного учня на уроці. Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Використання різнорівневих завдань забезпечує рівні для всіх учнів об’єктивні умови перевірки та контролю знань; дозволяють отримати інформацію щодо рівня засвоєння учнями знань, умінь, навичок; ефективний засіб підвищення навчальної мотивації учнів. Науково-теоретична база досвіду: Концепція загальної середньої освіти; Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. Стисла анотація досвіду: Завдання складені відповідно до чинної навчальної програми, затвердженої Міністерством освіти і науки України. Ці завдання підібрані до кожної теми й включають питання, що потребують знання фактичного матеріалу, хронології, термінів і понять, історичних постатей, тощо. Системне використання даних завдань урізноманітнює форми роботи (індивідуальні та для загального кола; усні та письмові), залучає учнів до перевірки своїх знань (самоперевірка або вчителями виступають учні класу). Репрезентація досвіду: рівень навчального закладу; форма репрезентації – семінар.
|