Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 15.08.2020, 14:26

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Історія і правознавство

Використання різнотипових завдань для контролю та узагальнення знань з історії для учнів 6-х класів
Використання різнотипових завдань для контролю та узагальнення знань з історії для учнів 6-х класів
Денисенко Андрій Леонідович, 
учитель історії, спеціаліст другої категорії

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №23 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Озеров Олександр Дмитрович

69059 м. Запоріжжя, вул. Парамонова, 6а
Телефон: (061) 769-80-27 (приймальня)
Адреса сайту: http://znvk23.zp.ua                                            
   
Провідна педагогічна ідея досвіду: Сприяти підвищенню зацікавленості учнів у вивченні історії, забезпечити активну роботу кожного учня на уроці.
     
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Використання різнорівневих завдань забезпечує рівні для всіх учнів об’єктивні умови перевірки та контролю знань; дозволяють отримати інформацію щодо рівня засвоєння учнями знань, умінь, навичок; ефективний засіб підвищення навчальної мотивації учнів.
     
Науково-теоретична база досвіду: Концепція загальної середньої освіти; Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти.
     
Стисла анотація досвіду: Завдання складені відповідно до чинної навчальної програми, затвердженої Міністерством освіти і науки України. Ці завдання підібрані до кожної теми й включають питання, що потребують знання фактичного матеріалу, хронології, термінів і понять, історичних постатей, тощо. Системне використання даних завдань урізноманітнює форми роботи (індивідуальні та для загального кола; усні та письмові), залучає учнів до перевірки своїх знань (самоперевірка або вчителями виступають учні класу).
     
Репрезентація досвіду: рівень навчального закладу; форма репрезентації – семінар.
Категорія: Історія і правознавство | Додав: kommun (24.01.2014)
Переглядів: 596 | Теги: хронологічні завдання встановити ві, Комунарський | Рейтинг: 3.4/38
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020