Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.03.2024, 07:45

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Історія і правознавство

Використання інтерактивних методів навчання як один із шляхів підвищення ефективності навчальної діяльності учнів при вивченні історії
Використання інтерактивних методів навчання як один із шляхів підвищення ефективності навчальної діяльності учнів при вивченні історії
ПІБ: Косач Ганна Павлівна.
Посада: учитель історії.
Педагогічна категорія, звання: спеціаліст вищої категорії.

Запорізький навчально-виховний комплекс з відділенням для реабілітації дітей хворих на цукровий діабет Запорізької міської ради Запорізької області.
Директор: Любімова Алла Володимирівна.

Адреса: І корпус - 69000, м. Запоріжжя, вул. Якова Новицького, 9;
ІІ корпус – 69035, м. Запоріжжя, вул..Сталеварів, 29.
Телефони: (061)233-14-77, (061)233-25-24, (061)234-01-04
Факс: (061)233-14-77; E-mail: osnovazp@mail.ru
Сайт: https://sites.google.com/site/znvkosnova/


Провідна педагогічна ідея досвіду:
Використання  інтерактивних технологій  в умовах сучасного уроку історії у загальноосвітній школі сприяє  підвищенню ефективності навчання (кращому засвоєнню знань, формуванню умінь і навичок учнів, а також дозволяє їм набути власної ефективності в самоосвіті.). Інтерактивні технології на уроках історії впливають   на підвищення пізнавальної активності учнів,  посилення діяльнісного підходу в навчанні,  реалізацію спільної діяльності, націленої на кооперативну обробку навчальної інформації з виробленням нових знань особисто кожним учнем в оптимальному тільки для нього режимі.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Швидкий розвиток технологій у наш час ставить перед освітою нові завдання, починаючи від систематизації світових наукових досягнень на рівні змісту, приведення у відповідність з цим педагогічних технологій, методів і форм навчання. Прискорення темпу життя, великий потік знань, що впливає на сучасну людину, потребує від неї вміння швидко знаходити необхідне рішення, використовуючи для цього пошукові методи, користуючись великою кількістю різноманітних джерел інформації. У зв’язку з цим набуває актуальності використання інтерактивних методів у педагогічній практиці.

Науково-теоретична база досвіду:
Теоретичні аспекти   наукової бази досвіду пов'язані з визначенням сутності інтерактивних методів навчання, які визнані вчителями та управлінцями дієвим засобом впровадження нових освітніх технологій. Визначення класифікацій інтерактивних методів навчання, найбільш поширених і придатних їх видів для розв’язання навчальних завдань набули висвітлення в працях російських (О. Коротаєва, Г. Мітіна, Г. Самохіна, С. Стилік, Н. Суворова, Г. Шевченко) та українських (А. Мартинець, М. Скрипник, Л. Пироженко, О. Пометун та ін.) вчених.

Стисла анотація досвіду:
Новизна педагогічного досвіду полягає в  тому, що зроблено спробу побудови дидактичної моделі інтерактивного уроку історії; показана роль інтерактивних методів у підвищенні результативності уроку історії.
Практичне значення педагогічного досвіду  визначається розробленою організаційно-методичною системою використання інтерактивних методів як засобу підвищення ефективності сучасного уроку історії. У системі поєднано інтерактивні форми і методи у педагогічну модель, складовими якої є кооперативне навчання, ігрові технології, дискусії, проектні та тренінгові методи  навчання. Опис досвіду надає стислу характеристику складових  педагогічної моделі. Вчителем також розроблено вимоги до структури уроку із застосуванням інтерактивних технологій. Педагогічний досвід може бути використано для впровадження вчителям історії на уроках в загальноосвітніх закладах.

Результативність впровадження досвіду:
Впровадження системи уроків з використанням різноманітних методів інтерактивних технологій вплинуло на  ефективність навчальної діяльності учнів при вивченні історії,  інтерес учнів до роботи на уроці та при виконанні домашніх завдань, пошуково-дослідницьку діяльність учнів в роботі з історичною та довідковою літературою, рівень успішності виконання завдань.

Репрезентація досвіду:

Досвід роботи презентовано:
•    на засіданні шкільного МО «Методи інтерактивного навчання на уроках»
( січень 2012р.);
•    на засіданні обласної творчої групи з гуманної педагогіки «Реалізація ідей гуманної  педагогіки  Ш.Амонашвілі в роботі сучасного загальноосвітнього навчального закладу» (14.03. 2012 р.)

Презентацію досвіду розміщено на шкільному блозі «Міська педагогічна виставка – 2014» http://mpedvistavka2014.blogspot.com/2014/01/blog-post_6520.html
Категорія: Історія і правознавство | Додав: OrdgonRMO (25.01.2014)
Переглядів: 1937 | Коментарі: 1 | Теги: вивчення історії в школі, підвищення ефективності навчання з , кооперативне навчання, Інтерактивні методи навчання, Орджонікідзевський | Рейтинг: 3.7/195
Всього коментарів: 1
1 Дарья  
Цікаво і пізнавально!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024