Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.04.2024, 16:24

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Історія і правознавство

Підвищення мотивації до навчання засобами індивідуального навчання на уроках історії й правознавства та в позаурочний час
Підвищення мотивації до навчання засобами індивідуального навчання на уроках історії й правознавства та в позаурочний час


Розсоловська Ірина Володимирівна. Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст першої категорії».
            
Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія №27 Запорізької міської ради Запорізької області;

директор – Гашенко Л.Д.;

адреса – 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 15-А,

т.34-22-91,

ogg27@ukr.net,

gimnasiya27.at.ua.

Провідна педагогічна ідея досвіду: Досвід дає  змогу здійснити поступовий перехід від навчання,орієнтованого переважно на запам’ятовування,до навчання,спрямованого на розвиток самостійного,свідомого мислення учнів. Це дає змогу адекватно оцінювати обставини та аналізувати їх,а також формувати стратегію подолання проблем,які можуть виникнути.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Актуальність досвіду не викликає сумніву,оскільки формування позитивної мотивації до навчання є однією із найважливіших проблем сучасної школи. Особливо важлива мотивація при вивченні історії та правознавства. Завдяки цьому формуються світогляд,ідеали та цінності,навички політичної та правової культури, правомірної поведінки. Створення сприятливої атмосфери під час навчання,включення учнів у реальні види діяльності,стимулюють учнів до співпраці на уроках,до організації елементарної винахідницької діяльності. Індивідуальна активізація,контакт вчитель-учень дає можливість якісного самовизначення та самореалізації кожного учня.

Науково-теоретична база досвіду: Досвід узагальнює ключеві моменти з питань під вішення мотивації до навчання засобами індивідуального навчання на уроках історії та правознавства та в позаурочний час. Базисом для побудови теоретичних узагальнень та створення дидактичного матеріалу стали наукові роботи Маркова А.К., Щукіна Г.І., Павлюк О.І., Пометун Є.І, Ремех Т.А.

Стисла анотація досвіду: Досвід учителя підтверджує, що успішним є те навчання, яке створює атмосферу творчого успіху. Підвищення мотивації  до навчання засобами індивідуального підходу на уроках історії й правознавства та в позаурочний час сприяє вдосконаленню вмінь та навичок учнів у самостійному опрацюванні історичних і правових джерел ,аналітичній обробці наукових та історичних фактів, формуванню культури проведення та участі у дискусіях, обговоренню проблемних правових питань.

Результативність впровадження досвіду: Про результативність роботи вчителя свідчать результати моніторингу показників рівня навчальних досягнень учнів з предмету, системна робота з обдарованими учнями-це призові місця на районному, обласному та республіканському етапах Всеукраїнської олімпіади з правознавства. Крім того, педагогічний досвід учителя є результатом цілісної системи щодо підвищення в учнів мотивації до навчання шляхом опрацювання теоретичного аспекту та створення методичного, аналітичного й дидактичного матеріалів.

Репрезентація досвіду: Досвід роботи вчителя апробовано і репрезентовано в системі навчально-виховного процесу гімназії № 27, в роботі шкільного та районного методичних об’єднань, представлено на обласному семінарі для керівників навчальних закладів «Управління 21 століття: технології, інновації,перспективи», грудень 2009р., під час навчання на курсах підвищення кваліфікації при КЗ «ЗОІППО», 2012р.
 

Категорія: Історія і правознавство | Додав: OrdgonRMO (18.01.2014)
Переглядів: 1010 | Теги: групова робота, пізнавальна мотивація, дидактичні ігри, алгоритм, емоційність уроку, опорні конспекти, мотивація, Орджонікідзевський | Рейтинг: 1.6/43
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024