Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2024, 07:40

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Історія і правознавство

Інтерактивне навчання із використанням аудіовізуальних та мультимедійних засобів як шлях розвитку особистісних компетентностей учнів
Інтерактивне навчання із використанням аудіовізуальних та мультимедійних засобів як шлях розвитку особистісних компетентностей учнів на уроках історії

Кириченко Наталія Олександрівна,
вчитель історії та ОХК, керівник ШМО класних керівників, вища категорія, старший вчитель


Запорізький навчально-виховний комплекс №88 Запорізької міської ради запорізької області
Адреса:  69083, м. Запоріжжя, вул. Музикальна 2а
Телефон: 769-80-53
E-mail: nvk88-zap@yandex.ru


Директор Златова Людмила Іванівна


Провідна педагогічна ідея досвіду:  Викладання історії в школі вимагає від вчителя творчого підходу, особливо у виборі методичних прийомів і засобів, наочного матеріалу та використання аудіовізуальних засобів.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:  одним із засобів розвитку особистості учня, а також активізації  його пізнавальної мотивації на уроках історії є учбово-дослідницька діяльність, яка має включати в себе постановку творчих, дослідницьких завдань і наукове, поетапне їх вирішення, а формування дослідницьких вмінь на уроках історії можливо в процесі поєднання інтерактивних, аудіовізуальних і мультимедійних технологій.

Науково-теоретична база досвіду: публікації, дослідження відомих науковців, методистів (Мясоєд Т.А., Підкасистий П.І., Хайдаров Ж.С., Суворова Н.А., Коул М.Д., Роберт І.В.,Цукерман Г.А.).

Стисла анотація досвіду: При використанні аудіовізуальних та мультимедійних засобів вчитель повинен орієнтуватись на особистість учня, на можливість кожного учня окремо зрозуміти, осмислити і пояснити певну проблему, яка висувається вчителем за допомогою відеофільму, аудіо запису чи історичного документу. Це викликає певні труднощі, тому що не кожна дитина може це зробити. Тому досить ефективне в цьому плані застосування різних форм організації навчання, починаючи від колективної роботи, роботи в парах і групах до індивідуального навчання, це дає вчителю можливість диференціації проблеми за рівнем розвитку учнів. Інтерактивні технології створюють комфортні умови навчання , за яких кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність.

Результативність впровадження досвіду: Використання сучасних технологій на уроках історії забезпечує глибоке та детальне засвоєння теоретичного та практичного матеріалу, підвищує якість знань з предмету, розвиває пізнавальну активність та критичне мислення в школярів, створює ситуацію успіху – складові успішної діяльності як вчителя так і учнів. Матеріали досвіду можуть бути використані вчителями історії як на уроках так і в позакласній роботі.

Репрезентація досвіду: рівень – районний, форма – семінар.
Категорія: Історія і правознавство | Додав: kommun2 (28.01.2014)
Переглядів: 1045 | Коментарі: 2 | Теги: документальні матеріали, навчання без підручника., Комунарський, аудіовізуальні засоби, інтерактивне навчання, мультимедійні засоби, презентація | Рейтинг: 3.5/76
Всього коментарів: 2
2 Наталья  
Интересно,познавательной,спасибо,коллега!

1 Анна  
*****

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024