Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2024, 23:28

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Використання тестових завдань на уроках французької мови
Використання тестових завдань на уроках французької мови
Головченко Світлана Ігорівна, 
вчитель французької мови, перша категорія

Запорізька загальноосвітня школа I-IIIступенів №84 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Діденко Зоя Василівна

Вул. Північнокільцева, 16-А, м. Запоріжжя, 69104
Тел./факс: (0612) 769-80-34, 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Вироблення певної технології контролю знань,що сприяє розвитку інтересів, умінь  і навичок та інших інтелектуальних чинників у сучасних школярів.Провідна ідея досвіду втілена в загальній гіпотезі про те, що ефективність базової освіти може бути досягнута, якщо теоретико-методологічні засади будуються з урахуванням вітчизняного і зарубіжного досвіду відповідно до особистісно орієнтованої парадигми освіти. Її результатом є формування компетентної особистості .

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Актуальність вивчення процесу оцінювання визначається багатьма причинами. В різних дослідженнях показано, що без зворотнього зв’язку управління любим процесом не може бути ефективним. Контроль є необхідністю. (Амонашвілі, Ананьев Б.Г., М.Доналдсон, Н.Ф.Тамузіна, В.А.Якунін). Чим частіше зворотній зв’язок, тим точніше процес управління.Актуальність вивчення процесу контролю визначається і проблемами. Найчастіше педагоги користуються своїми інтуїтивними відчуттями. Так, всі проблеми можна звести до слідуючих:В цілому процес оцінки діяльності учнів у школі не відповідає вимогам гуманності, носить випадкових характер, залежить від особистісних відмінностей учителів.У зв’язку з тим, що сьогодення вимагає гуманістичного підходу в управлінні учбовим процесом тестовий контроль не принижує людської гідності, і дає реальну картину знань, умінь, навичок учнів.

Науково-теоретична база досвіду: Теоретичною основою досвіду є: системний, особистісний, компетентнісний, аксіологічний, синергетичний і акмеологичний підходи до вивчення педагогічних явищ та сучасних теорій педагогічної діяльності щодо пізнання процесів і явищ в освіті.

Стисла анотація досвіду: Цілеспрямованість тестового контролю полягатиме в тому, що він повинен спрямовуватися на певні мовленнєві вміння говоріння, рівень сформованості яких визначається та оцінюється. Репрезентативність означає, що контролем має бути охоплений весь мовно-мовленнєвий матеріал, опанований учнями та засвоєння якого перевіряється. Об'єктивність контролю забезпечується застосуванням об’єктивних способів оцінювання відповідей учнів за цілісними та аналітичними шкалами. Систематичність контролю реалізується через його регулярне проведення у процесі навчання французької мови на початкових етапах.  Даний досвід має загально методичний рівень практичної значущості. Його результати стійкі і стабільні. Має практичне значення в організації навчально-виховного процесу, для методики викладання, що дозволяє гарантувати кожному учневі знання французької мови відповідно до Державного стандарту; підвищити мотивацію дітей до засвоєння культурних, теоретичних знань, практичних умінь.

Результативність впровадження досвіду: Досвід роботи свідчить, що використання тестових завдань сприяє підвищенню інтересу до французької мови, самоосвітньому формуванню інтелектуальних, спеціальних, загальнокультурних знань і вмінь учнів, покращенню навчальних досягнень учнів,адекватності оцінювання.
Результати участі в районних олімпіадах:
2009-2010 н. р.: Дубяга Настя, 9-Б, II місце
Грядун Ліза 9-Б,ІV місце
Ярова Ліля9-В,Цимбаліста Оля 9-В,IV місце
2010 – 2011н.р.: Бурмістров Влад 8-Б, ІІІ місце, Цацура Настя ,10-Б, IV місце
2011-2012н.р.:Цимбаліста Ольга 11-Б, II місце, 
Протасенко Олександр, 9-Б, IІІ місце
Фарахян Ірина ,9-Б, IІІ місце
Шершньова Ірина, 9-Б, IІІ місце
2012-2013 н. р.: Бурмістров Влад, 10-Б,IІ місце,
Березна Анастасія,8-Б, IІ місце,
Волосатова Віталіна,8-Б,ІІІ місце
2013-1014 н.р. Бурмістров Влад, 11-Б,IІ місце,
Березна Анастасія,9-Б, IІІ місце,
Волосатова Віталіна,9-Б, IV місце
Результати участі у Всеукраїнській грі «Галлус-2012»:
15 взяли участь,отримали диплом учасника.

Репрезентація досвіду: навчальний заклад – Усне поширення та впровадження досвіду здійснюється у формі виступів на педрадах, шкільних методичних об’єднаннях, РМЦ,семінарах. Наочна пропаганда здійснюється на педагогічних виставках школи,району,міста,2012р.участь у конкурсі «Учитель року»; публікації:  Методичний портал «Учительський журнал on-line» 2011-2013 Країнознавчий квест «Як добре ти знаєш країни.,мови яких вивчаєш?»
Категорія: Іноземні мови | Додав: kommun (28.01.2014)
Переглядів: 796 | Теги: мотивація вивчення іноземних мов, самооцінювання результатів, технологія контролю знань, Комунарський, стимулююча функція контролю, розвиток інтересів | Рейтинг: 2.7/46
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024