Використання педагогічної технології «Створення ситуації успіху» у виховній роботі з іноземної мови
Використання педагогічної технології «Створення ситуації успіху» у виховній роботі з іноземної мови. (Драматургія англійською мовою)
Бельмас Наталія Валеріївна, вчитель англійської мови, "Спеціаліст вищої категорії" Васильєва Олена Григорівна, вчитель англійської мови, "Спеціаліст вищої категорії"
Запорізька гімназія №71 з поглибленим вивченням іноземної мови Запорізької міської ради Запорізької області.
Директор: Терновська Людмила Іванівна,
адреса: м. Запоріжжя, пр. Маяковського, 8, т.: 233-87-11,
Провідна педагогічна ідея досвіду: Ми виховуємо майбутніх непересічних громадян України, яким для успішного втілення своїх ідей конче необхідне розвинене креативне мислення, здатність творчо підходити до розв’язання будь-яких задач.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Все більш актуальним стає використання передових педагогічних технологій, наприклад технології «створення ситуації успіху». коли сама дитина визначає свій результат як успіх.
Науково-теоретична база досвіду: Пассов Є. І. Комунікативний метод навчання іншомовному мовленню. Белянко Є. А. Драматизація у вивченні англійської мови.
Стисла анотація досвіду: Стрижнем драматико-педагогічної організації навчання є сценічна імпровізація при широкому використанні такого прийому як живі картинки в застиглих позах. Все більшого поширення набувають методи, які об'єднують у собі комунікативні та пізнавальні цілі. Їх основними принципами є: рух від цілого до окремого, орієнтація занять на учня, цілеспрямованість та змістовність занять, їх спрямованість на досягнення соціальної взаємодії при наявності віри у викладача в успіх своїх учнів. Драматико-педагогічна організація вивчення іноземної мови повністю орієнтована на дію. Відокремлюють різні аспекти граматико-педагогічного навчання: теоретичний, індивідуально- і соціально-психологічний, психолінгвістичний, літературно- і мовно-дідактичний.
Результативність впровадження досвіду: Беззаперечна цінність драматизації у позакласній роботі виявляється у кількох аспектах:
естетичне виховання учнів через досвід творчої роботи;
активізація мовного матеріалу;
формування відчуття індивідуальної та колективної відповідальності;
вироблення в учнів «сценічних» вимови та інтонації.
Головний результат – це підвищення рівня навчальних досягнень учнів за результатами річного оцінювання (вищий рівень виріс на 9%, середній рівень зменшився на 3%); при складанні ДПА вищий рівень склав 55%, достатній 38%, середній – 7%; 100% випускників обрали англійську мову для складання ЗНО, всі вони успішно вступили до вишів.
Репрезентація досвіду: 2009 р. – доповіді на засіданнях Науково-методичної ради гімназії № 71, Районного методичного об’єднання вчителів англійської мови. 2010 р. – участь у міському семінарі ЗОІППО; на засіданні Районного методичного об’єднання. 2011 р. – доповідь на міському семінарі ЗОІППО. 2011 р. –Участь у обласному семінарі за результатами V міської педагогічної виставки. Публікація в науково-методичному журналі «Англійська мова та література» (№ 12(310) квітень 2011р.
Тема заезжена еще в 80-90ч прошлого столетия. Читайте Дена Кеннеди: Синдром Вилли Ломана уже более 20 лет поражает как обучение управленческим навыкам так и другим естественным (гуманитарным) наукам и специальностям.
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]