Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2021, 00:12

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Використання педагогічної технології «Створення ситуації успіху» у виховній роботі з іноземної мови
Використання педагогічної технології «Створення ситуації успіху» у виховній роботі з іноземної мови. (Драматургія англійською мовою)

  Бельмас Наталія Валеріївна,  вчитель англійської мови, "Спеціаліст вищої категорії"
  Васильєва Олена Григорівна, вчитель англійської мови, "Спеціаліст вищої категорії"

  Запорізька гімназія №71 з поглибленим вивченням іноземної мови Запорізької міської ради  Запорізької області.

Директор: Терновська Людмила Іванівна,

адреса: м. Запоріжжя, пр. Маяковського, 8, т.: 233-87-11,
 
URL: www.school-71.zp.ua,  E-mail: school-71@ukr.net  

Провідна педагогічна ідея досвіду: Ми виховуємо майбутніх непересічних громадян України, яким для успішного втілення своїх ідей конче необхідне розвинене креативне мислення, здатність творчо підходити до розв’язання будь-яких задач.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Все більш актуальним стає використання передових педагогічних технологій, наприклад технології «створення ситуації успіху». коли сама дитина визначає свій результат як успіх.

Науково-теоретична база досвіду: Пассов Є. І. Комунікативний метод навчання іншомовному мовленню. Белянко Є. А. Драматизація у вивченні англійської мови.

Стисла анотація досвіду: Стрижнем драматико-педагогічної організації навчання є сценічна імпровізація при широкому використанні такого прийому як живі картинки в застиглих позах. Все більшого поширення набувають методи, які об'єднують у собі комунікативні та пізнавальні цілі. Їх основними принципами є: рух від цілого до окремого, орієнтація занять на учня, цілеспрямованість та змістовність занять, їх спрямованість на досягнення соціальної взаємодії при наявності віри у викладача в успіх своїх учнів. Драматико-педагогічна організація вивчення іноземної мови повністю орієнтована на дію. Відокремлюють різні аспекти граматико-педагогічного навчання: теоретичний, індивідуально- і соціально-психологічний, психолінгвістичний, літературно- і мовно-дідактичний.

Результативність впровадження досвіду: Беззаперечна цінність драматизації у позакласній роботі виявляється у кількох аспектах:
  • естетичне виховання учнів через досвід творчої роботи;
  • активізація мовного матеріалу;
  • формування відчуття індивідуальної та колективної відповідальності;
  • вироблення в учнів «сценічних» вимови та інтонації.
Головний результат – це підвищення рівня навчальних досягнень учнів за результатами річного оцінювання (вищий рівень виріс на 9%, середній рівень зменшився на 3%); при складанні ДПА вищий рівень склав 55%, достатній 38%, середній – 7%; 100% випускників обрали англійську мову для складання ЗНО, всі вони успішно вступили до вишів.

Репрезентація досвіду: 2009 р. – доповіді на засіданнях Науково-методичної ради гімназії № 71, Районного методичного об’єднання  вчителів англійської мови. 2010 р. – участь у міському семінарі ЗОІППО; на засіданні Районного методичного об’єднання. 2011 р. – доповідь на міському семінарі ЗОІППО. 2011 р. –Участь у обласному семінарі за результатами V міської педагогічної виставки. Публікація в науково-методичному журналі «Англійська мова та література» (№ 12(310) квітень 2011р.

Категорія: Іноземні мови | Додав: OrdgonRMO (18.01.2014)
Переглядів: 955 | Коментарі: 1 | Теги: навчальних предметів, виховання, Іноземні мови, креативне мислення, драматизація англійською мовою, Орджонікідзевський | Рейтинг: 3.4/117
Всього коментарів: 1
1 Ruslan   [Матеріал]
Тема заезжена еще в 80-90ч прошлого столетия. Читайте Дена Кеннеди: Синдром Вилли Ломана уже более 20 лет поражает как обучение управленческим навыкам так и другим естественным (гуманитарным) наукам и специальностям.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2021