Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.04.2024, 12:57

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Використання методу проектів на уроках французької мови
Використання методу проектів на уроках французької мови
Стасюк Надія Михайлівна, 
вчитель французької мови, спеціаліст вищої категорії 

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 97 Запорізької міської ради Запорізької області

директор – Цинкуш Павло Володимирович

69118, м. Запоріжжя, 
пр.. 40-річчя Перемоги, 27. 
Телефон (0612) 18-69-73. 
Електронна пошта: zp.school97@gmail.com 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Проектна робота – одна з найбільш цікавих методик, які може використовувати вчитель. Вона дозволяє: 
* ефективно реалізувати комунікативний підхід у навчальному процесі з іноземної мови, а саме: вивчення мови через особисту діяльність учня, оволодіння мовою у процесі спілкування; 
* забезпечити активну практику для кожного учня групи з метою формування в учнів необхідних вмінь і навичок мовленнєвої діяльності, а також лінгвістичну компетенцію на рівні, визначеному програмою; 
* знайомити учнів із краєзнавчою тематикою і шукати способи їх включення в активний діалог культур, щоб вони сприймали мову як засіб між культурної взаємодії. 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: 
 Навчальний проект — це спільна навчально-пізнавальна, дослідницька, творча або ігрова діяльність учнів, які мають спільну мету, застосовують однакові засоби і методи діяльності, спрямовані на досягнення спільного реального результату, потрібного для розв’язання  вагомої проблеми. У процесі проектної діяльності учні набувають такі вміння:
* планувати свою роботу, попередньо передбачаючи можливі результати;
* використовувати різноманітні джерела інформації;
* самостійно збирати матеріал;
* аналізувати і зіставляти факти, аргументувати свою думку;
* приймати рішення;
* установлювати соціальні контакти (розподіляти обов’язки, взаємодіяти один з одним);
* створювати ”кінцевий  продукт” – матеріальні носії проектної діяльності; 
* представляти створене перед аудиторією, оцінювати себе та інших.

Науково-теоретична база досвіду: Ідея включення проектної діяльності в освітній процес була запропонована американським педагогом і філософом Джоном Дьюї більше століття тому. Вперше у вітчизняній педагогіці актуальність цієї проблеми вивчав О.Макаренко, який в результаті своєї новаторської педагогічної діяльності дійшов висновку про проектування особистості як суб’єкта педагогічної праці. Таку думку не раз висловлював В.Сухомлинський, багатогранну спадщину якого проймає ідея проектування людини. Німецький педагог А.Флітнер характеризує проектну діяльність як навчальний процес, в якому обов’язково беруть участь розум, серце і руки, тобто осмислення самостійно добутої інформації здійснюється через призму особистого відношення до неї і оцінку результатів в кінцевому продукті.

Стисла анотація досвіду: Вихід української системи на міжнародні стандарти у зв’язку із входженням в Європейський освітній та науковий простір зумовлює необхідність поєднання науково-дослідної та навчальної діяльності школярів, що вимагає від школи оновлення змісту освіти та форм організації навчально-виховного процесу, впровадження інноваційних методів та засобів навчання школярів при підготовці їх до самостійної діяльності.
 Одним із методів, який суттєво збагачує навчальний процес школи, є метод навчальних проектів. Використання цього методу змінює традиційний підхід учнів до навчання. 
 Проектні технології спрямовані на стимулювання інтересу учнів до нових знань, розвиток дитини через розв’язання проблем. Спрямування сучасної освіти на профільне навчання робить знання і застосування методу проектів надзвичайно актуальним. З огляду на це можна констатувати, що застосування сьогодні методу проектів в навчанні є не тільки дань модному напряму освіти, а нагальна потреба того вчителя, який намагається забезпечити розвиток учня як цілісної особистості. Саме тому Надія Михайлівна обрала своєю проблемною темою «Метод проектів на уроках французької мови»

Результативність впровадження досвіду: Протягом п’яти  останніх років учні Стасюк Н.М. – переможці районних олімпіад з французької мови (5 призерів) та конкурсу «Галлус» (3 призери).

Репрезентація досвіду: Вчитель організовує та проводить семінари-практикуми для вчителів іноземних мов школи та району, взяла участь у районних конкурсах «Вчитель року – 2009» та «Учитель року – 2013» - посіла ІІІ місце. 
1. Семінар   «Комунікативний підхід у викладанні французької мови шляхом впровадження інноваційних технологій». (ЗОШ №97);
2. Семінар   «Використання методу проектів на уроках французької мови» (гімназія №6).
3. Семінар  «Використання ігрових технологій на уроках французької мови». (ЗОШ №97).
Категорія: Іноземні мови | Додав: kommun (27.01.2014)
Переглядів: 1404 | Теги: проект, презентація, проектна діяльність, «кінцевий продукт», ключові компетентності, міжособистісне спілкування, Комунарський, співробітництво | Рейтинг: 1.8/26
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024