Провідна педагогічна ідея: Володіння іншомовною письмовою компетенцією дозволяє учням розвивати вміння орієнтуватися в іншомовному оточенні, розвивати пізнавальні навички та самостійно використовувати свої знання, здійснювати соціально значиму іншомовну комунікацію.
Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду: В умовах розвитку високоосвіченого суспільства пріоритетна увага приділяється підготовці освічених випускників, готових вступити у життя міжнародної спільноти. Саме тому дуже актуальним є питання вдосконалення комунікативної компетенції, яка базується на оволодінні як усного так і писемного мовлення, здатності використовувати мову для реалізації власних потреб в рамках рідної країни, а також і з зарубіжними країнами, тому що обсяги письмових контактів як електронною поштою, так і традиційними засобами постійно збільшуються.
Науково-теоретична база досвіду: В житті кожної людини письмо відіграє дуже важливу роль. Письмо-видатне надбання людства, величезний здобуток кожної людини, що оволодіває писемністю. Це потужний фактор прискореного розвитку людства. Володіння алгоритмом написання листа-запорука успішного ділового та особистого життя учня.
Стисла анотація досвіду: Даний досвід демонструє алгоритм роботи з діловими та особистими листами, правила написання листа, результативність учнів. Результативність впровадження досвіду: внаслідок використання цієї методики значно покращились результати письмових робіт учнів, учні вільно володіють механізмом правильного написання листів, як ділових, так і особистих. Репрезентація досвіду: навчальний заклад, ШМО.