Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.09.2021, 20:10

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Використання інноваційних технологій навчання на уроках іноземної мови як засіб підвищення ефективності шкільної освіти

Використання інноваційних технологій навчання на уроках іноземної мови як засіб підвищення ефективності шкільної освіти  та забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії  учнів


Реймер Марина   Євгенівна, вчитель англійської мови вищої категорії, звання «Старший вчитель».

Запорізький багатопрофільний ліцей №99 Запорізької міської ради Запорізької області, 
директор Солдатєнко Ольга Василівна. 
Адреса: 69114, м. Запоріжжя, вул. Гудименка, 13А 
Адреса сайту http://litsey-99.at.ua
Провідна педагогічна ідея досвіду: В процесі навчання іноземним мовам  на перший план висувається завдання – сформувати комунікативну компетенцію, тобто, навчати спілкуванню іноземними мовами. Складовими спілкування є мовлення, аудіювання, читання та письмо. Для забезпечення соціокультурного фону необхідним є краєзнавчий компонент, знання історії та культури країни, мова якої вивчається. Для досягнення поставленої мети доречно використовувати різноманітні інноваційні технології навчання іноземними мовам.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Актуальність педагогічного досвіду Реймер М.Є. визначається необхідністю впровадження інноваційних педагогічних технологій у процес навчання іноземним мовам для забезпечення підвищення якості освіти, відповідно до Державного стандарту та до вимог стрімкого розвитку  сучасного світу. 
Науково-теоретичною базою досвіду є: Концепція вивчення іноземних мов у  школах України,  Державний стандарт базової і повної середньої освіти, навчальні програми, Концепція переорієнтації освітньої системи ліцею №99 на компетентністно спрямований підхід до освіти; теорії діяльнісного та особистісно спрямованого підходів до навчання, а також праці (періодичні видання, підручники, книжки), таких авторів, як:  Полат Є.В., Штейнберг В.Е., Сафонова В.В., Сухова Л.В., Матюшкін О.М. та матеріали мережі Інтернет.
Стисла анотація досвіду: Модернізація змісту освіти в Україні на сучасному етапі тісно пов’язана з інноваційними процесами в організації навчання іноземними мовам. Впровадження провідних інноваційних технологій  у навчальний процес пов’язане з удосконаленням змісту та  методів освіти  відповідно до потреб сучасного життя. Пріоритетною є гуманістична направленість  навчання, тобто учень та його особистість. Тому основна ціль сучасного вчителя це підбір таких методів та форм організації навчальної діяльності учнів, що оптимально відповідають меті розвитку особистості. Особлива увага буде звертатися на теоретичні основи таких технологій як, Інтернет-технології, комп’ютерні технології, які тісно пов’язані з методом проектів, технологія розвитку критичного мислення, проблемне навчання та багатомірні дидактичні технології.

Результативність впровадження досвіду: Знання теоретичних основ та вміле поєднання декількох технологій на уроці іноземної мови дає вчителеві можливість вдосконалити навчальний процес та підвищити результативність навчання, а також підтримувати інтерес учнів до предмету протягом всього терміну навчання у школі. В цьому полягає цінність та значущість досвіду. 

Репрезентація досвіду: Реймер Марина Євгенівна є керівником творчої методичної групи вчителів іноземних мов Хортицького району. Група працює над темою «Використання інноваційних технологій навчання, як засіб забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії учнів на уроках іноземної мови». Метою роботи групи є забезпечення вчителів іноземних мов теоретичними основами та практичними порадами щодо використання у методиці та практиці викладання таких інноваційних технологій як: навчання у співробітництві, проектна методика, використання ІКТ та ресурсів мережі Інтернет, рольові та ділові ігри проблемного напрямку, диференційований підхід у навчанні, багатомірна дидактична технологія, технологія розвитку критичного мислення, технологія осмислювально –концентрованого навчання, інтегральне навчання та технологія створення ситуації успіху. Теоретичні основи та практичні поради щодо використання деяких з приведених вище  інноваційних технологій було презентовано та обговорено на районних семінарах вчителів іноземних мов району у 2011, 2012 та 2013 роках.



Категорія: Іноземні мови | Додав: Stas (27.01.2014)
Переглядів: 1245 | Коментарі: 6 | Теги: логіко-смислові модел, читання, письмо мовлення, специфіка предмету «Іноземні мови», використання ІКТ, аудіювання, проектна методика | Рейтинг: 3.1/77
Всього коментарів: 6
6 Юрченко А.   [Матеріал]
Это наверняка очень интересно, если применить на практике.

5 Яна Ч.   [Матеріал]
Мне очень понравилась статья! спасибо

4 Ирина   [Матеріал]
Актуальная статья. Всегда интересно знакомиться с опытом своих коллег.

3 Ольга   [Матеріал]
Формування компетентностей це дуже актуально в наш час

2 Inna Fomuch   [Матеріал]
Цікава та актуальна тема!

1 Ben Bruce   [Матеріал]
Хорошая статья.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2021