Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 17.04.2021, 23:47

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Використання ІК-технологійна уроках німецької мови та в позакласній роботі
Використання ІК-технологійна уроках німецької мови та в позакласній роботі

Каліна Яна Ігорівна, вчитель німецької мови,«Спеціаліст другої категорії».

Запорізька гімназія №71 з поглибленим вивченням іноземної мови Запорізької міської ради Запорізької області

Керівник закладу: Терновська Л. І.
пр. Маяковського, 8
 
т: 233-87-11, 233-73-82, 233-71-32

Адреса сайту: www.school-71.zp.ua
  
E-mail:school-71@ukr.net


Провідна педагогічна ідея досвіду: Створювати умови для якісного засвоєння навчального матеріалу з німецької мови, розвитку інтелектуальних, творчих здібностей учнів, виховання гармонійної особистості, підготовки учнів до життя в розвиненому інформаційному середовищі.

Обґрунтуванняактуальності та перспективностідосвіду: Актуальність вибраної теми зумовлена вимогами сьогодення. В сучасному суспільстві інформаційно-комунікаційні технології з кожним днем стають невід’ємною частиною життя людей. Ресурси мережі Інтернет є безцінною базою для створення інформаційного середовища, освіти та самоосвіти, задоволення особистих та професійних інтересів, потреб. Інтерлінгвістичне середовище Європи та світу вимагає інтенсивного застосування найсучасніших засобів ІК-технологій.З огляду на це, останнім часом велика увага приділяється інформатизації системи освіти, включаючи і мовну освіту.
 
Науково - теоретична база досвіду: Основу досвіду складають праці зарубіжних та вітчизняних теоретиків. Зокрема, науково-теоретичний базис базується на роботах класика сучасного комунікативно-інформаційного дискурсу Т.А.Вандейка. В основі досвіду сучасні педагогічні погляди, дидактичні і психологічні ідеї науковців: С.В.Вишневської, Л.П.Владимирової, Л.А.Зайцевої, А.І.Горемичкіна,які досліджували проблему використання ІКТ в освітній діяльності на уроках та позашкільній роботі.

Стисла анотація досвіду: Застосування під час підготовки та проведення уроків німецької мови різних комп’ютерних програм: програмовані педагогічні засоби (ППЗ), авторські тести (за допомогою програми «TEST-W»), буклети, листівки, стіннівки (програма MS Pablisher), схеми, таблиці (MS Exel). Особлива увага приділяється авторським презентаціям (MS PowerPoint). Створено шкільний сайт для учнів, що вивчають німецьку мову (http://school71.golden-team.org). Сайт вчителя – це інструмент організації урочної та позаурочної діяльності учнів. Сайт  використовується для додаткового повідомлення, консультації. Він містить різноманітні матеріали з німецької мови: тести, пісні, скоромовки, завдання  тощо, допомагає при проведені предметних олімпіад.

Результативність впровадження досвіду: Поєднання традиційних технологій з інформаційно-комунікативними при викладанні німецької мови та під час проведення позакласних заходів підвищують: продуктивність праці вчителя та учнів,  можливості використання наочності, розвиток творчих можливостей учнів, рівень сприятливого емоційно-психологічного стану.Для вчителя – можливість спроектувати навчальне середовище; реалізувати нові форми і методи навчання; додаткові можливості для підтримки і пізнавального розвитку учнів і вчителя; розробка і вибір найкращих варіантів завдань;спілкування з німецькими колегами – педагогами. Для учня – доступ до нетрадиційних джерел інформації; підвищення ефективності самостійної роботи; закріплення різних навчальних навичок; Для батьків – можливість брати участь в процесі навчання, починаючи від контролю рівня знань до участі в спільних проектах.

Репрезентація досвіду: Матеріали досвіду  використовуються педагогами гімназії на уроках та в проведені позашкільних заходів.


Категорія: Іноземні мови | Додав: OrdgonRMO (18.01.2014)
Переглядів: 818 | Теги: вчитель, питання, відповідь, Німецька, тестування, оцінка, новини, гімназія 71, Олімпіада, знання | Рейтинг: 3.3/88
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2021