Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.04.2024, 12:44

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Використання ігрових елементів на уроках іноземної мови
Використання ігрових елементів на уроках іноземної мови
Дєдухно Галина Володимирівна,вчитель англійської мови,
спеціаліст другої категорії

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №23 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Озеров Олександр Дмитрович

69059 м. Запоріжжя, вул. Парамонова, 6а
Телефон: (061) 769-80-27 (приймальня)
Адреса сайту: http://znvk23.zp.ua 

Провідна педагогічна ідея досвіду: У представленому досвіді показана моя робота  по використанню різноманітних ігор, що сприяють активізації діяльності учнів на уроці, допомагають легше засвоювати лексичний та граматичний матеріал, розвивати усне та писемне мовлення, контролювати знання і навички учнів, а також надають можливість активно мислити, розширювати творчі здібності під час виконання завдань і розвивати здібності, закладені в дитині від природи.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду: Ця тема є актуальною тому, що вона необхідна для успішного проведення уроків, взаєморозуміння вчителя і учнів, зацікавленні у вивченні іноземної мови. Ігрові форми роботи на уроці активізують діяльність учнів, дають змогу виявити розумові та творчі здібності дітей. На уроці я маю справу з навчальними іграми, що на відміну від розважальних, мають специфічну методичну мету, яку я завжди чітко собі уявляю. Сам факт, що гра пробуджує інтерес і активність дітей, дає їм можливість проявити себе в цікавій для них діяльності, сприяє більш швидкому і надійному запам’ятовуванню іншомовних слів та речень, особливо, якщо знання цього матеріалу є обов’язковою умовою активної участі, а в окремих випадках – обов’язковою умовою виграшу. В своїй діяльності використовую: Фонетичні ігри,  Лексичні ігри,  Граматичні ігри. Ігри для розвитку усного мовлення, Ігри для розвитку читання,  Ігри для розвитку навичок аудіювання,  Ігри для розвитку навичок письма.  Ігри допомагають дітям стати творчими особистостями, вчать творчо ставитися до будь-якої справи. Творчо ставитися до справи – значить виконувати її якісно, на більш високому рівні. Творчість – це постійне вдосконалювання й прогрес у будь-якій діяльності. Ігри приносять дітям і дорослим радість творчості. А без радості наше життя перетворюється в нудьгу й рутину. Творча людина завжди чимось захоплена. Від творчих можливостей людини залежить її життєвий рівень. Побачити незвичайне у звичайному може і дорослий, і дитина. Творчість закладена в дітях самою природою. Вони люблять складати, видумувати, фантазувати, зображувати, перевтілюватися. Дитяча творчість швидко в’яне, якщо до неї не проявляється інтерес з боку  оточуючих. Спільні творчі ігри зближають і дорослих, і дітей. У цьому – один з найголовніших принципів ефективного виховання.

Науково-теоритична база досвіду: Методичне підґрунтя досвіду роботи та його практична реалізація спирається на Національну доктрину розвитку освіти, Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Концепцію загальної середньої освіти (12-річна школа)»,Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти тощо.  
Більшість учнів оцінюють ігри позитивно, вбачаючи в них велику практичну користь. Це доводиться результатами досліджень Е. С. Аргустанянц, О. А. Колесникова, Г. М. Фролова, О. В. Шадрина.
Вчені вважають, що оволодіння формами усного іншомовного спілкування можливо тільки  за допомогою ігор, причому успішність гри залежить від рівня і старанності її підготовки, правильності організації,  регулярності застосування даного прийому навчання і, звичайно, від майстерності вчителя і його відданості своїй справі.  
     
Стисла анотація досвіду: У методиці викладання іноземної  мови існують різні способи оптимізації навчальної діяльності, в тому числі й гра. Ігри періодично висвітлюються в методичній літературі, оскільки викликають інтерес викладачів іноземної мови своєю розважальністю, навчаючою дією, можливістю використання як засобу емоційної розрядки, мотивації навчальної діяльності, з метою тренування, для контролю знань і навичок учнів. Отже, предметом дослідження є гра,  як засіб формування комунікативної компетентності  школярів при вивченні англійської мови.

Працюючи в школі, я не один раз думала про те, щоб зробити свої уроки не тільки цікавими, а й потрібними учням у їх подальшому житті. Таким чином, я зрозуміла, що гра є найбільш розповсюдженим та ефективним засобом у процесі навчання. І саме гра як найменш обтяжена умовностями та різного роду обмеженнями форма найбільш сприятлива, на мій погляд, для застосування її в молодших та середніх  класах, бо саме тут існують необмежені можливості для реалізації творчого потенціалу як викладача, так і учнів. 
Керуючись іграми, вчитель виховує активне прагнення дитини пізнати навколишнє, проявити ініціативу, збагачує духовний світ дітей, що сприяє саморегуляції. Педагог ретельно добирає ігровий матеріал до уроків, який часто служить одним із ефективних засобів повторення або закріплення програмового матеріалу.
     
Результативність впровадження досвіду: Досвід роботи дозволяє оцінити потенціал використання гри як засіб формування комунікативної компетентності учнів при вивченні англійської мови.
     
Репрезентація досвіду: рівень репрезентації - навчальний заклад; форми репрезентації – семінари.
Категорія: Іноземні мови | Додав: kommun (24.01.2014)
Переглядів: 1007 | Теги: ігрова діяльність, англійська мова, Комунарський, навчання іноземних мов, підвищення комунікативних навичок | Рейтинг: 2.6/48
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024