Використання ефективних методів і комп'ютерних технологій на уроках англійської мови
Використання ефективних методів і комп'ютерних технологій з метою підвищення мотивації учнів на уроках англійської мови в початкових класах
Мудра Людмила Григорівна, вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії
Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №72 з поглибленим вивченням хімії та біології Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Усова Тетяна Миколаївна
Адреса: 69005, м.Запоріжжя, вул.Лермонтова 21 Тел. 233-41-10 E-mail: school72@ukr.net
Провідна педагогічна ідея досвіду: полягає у впровадженні та ефективному використання нових педагогічних технологій та методів для розвитку мовної і мовленнєвої компетенції учнів на уроках; у створенні умов для розвитку пізнавальної активності учнів, творчої індивідуальності кожного школяра; у створенні власної творчої лабораторії по накопиченню дидактичного і наочного матеріалу до навчальних тем; у відображенні системи вдосконалення практики викладання англійської мови, виходячи з вимог до сучасного уроку; у формування позитивної внутрішньої мотиваціі учбової діятельності учнів, зростання якості знань.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Інтеграція України в світову спільноту вимагає вільного володіння англійською мовою. Тому, оволодіння англійською мовою визначено як один із пріоритетних направлень реформування освіти. Досвід актуальний в світі сучасних вимог до практичного оволодіння мовою. Він допомагає вирішити проблему практичного спілкування, розвитку особистості учня, який здатний і бажає брати участь у міжкультурній комунікації.
Науково-теоретична база досвіду: Дослідженням питань використання новітніх мультимедійних технологій навчання у процесі вивчення іноземної мови займаються як вітчизняні, так і зарубіжні вчені: І. Зимня, С. Ніколаєва, Т. Пахомова, Ю. Гапон, В. Ляудіс, Є. Маслико, Е. Носенко, О. Палий, K. Brucher, M. Collins, M. Simonson, A. Thompson та ін. Вчитель намагається впровадити елементи досвіду цих вчених в свою роботу і використовує наявний особистий досвід для формування мовної і мовленнєвої компетенції у молодших школярів при вивченні англійської мови.
Стисла анотація досвіду: Мова є найважливішим засобом спілкування, без якого неможливе існування і розвиток людського суспільства. Відбуваються зміни в суспільних відносинах, засобах комунікації, що вимагає підвищення комунікативної компетенції школярів. Як інтерактивну мету навчання англійській мові розглядаю формування мовленнєвої і мовної компетенції, тобто здатності та реальної готовності школярів здійснювати іншомовне спілкування і добиватися взаєморозуміння з носіями іноземної мови, а також розвиток і виховання школярів засобами навчального предмета.
Досвід надає можливості реалізації розвивальних, інформаційно-комунікаційних, ігрових технологій, використання проектної та комунікативної методик. Оволодіння цим інструментарієм дозволяє розширити уявлення про те, що педагогічний процес творчий і багатогранний.
На виставку будуть представлені комп'ютерна презентація "З досвіду роботи. Творча лабораторія вчителя”, мультимедійна презентація” Рольові ігри як ефективний засіб навчання молодших школярів”, мультимедійний урок "Зовнішність. Частини тіла,” Фонетичний,лексичний і граматичний мультимедійний тренажер Професор Хіггінс. Англійський без акценту, Проект за програмою "Інтел” "Про смаки не спорять,” Власний навчальний посібник "Шкільне життя” а також власні дидактичні матеріали.
Результативність впровадження досвіду:
Результати учнів - диплом за ІІ місце в Україні у Всеукраїнському конкурсі "Пазл” (2013р.), два Золоті сертифікати за І місце в Україні (2012,2013), два Срібні сертифікати за ІІ-е місце в Україні (2011,2013) у Всеукраїнський конкурс "Гринвіч”.
Результати діяльності вчителя - диплом за І місце у Всеукраїнському конкурсі для вчителів англійської мови молодших класів в номінації "Технічні засоби друзі чи вороги”, організованому видавництвом «Пірсон» та газетою English в 2013 р.; Почесна грамота за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм. (Наказ управління освіти і науки Запорізької облдержадміністрації від 02.02. 2011 № 094); Грамота видавництва "Основа” за довготривалу і плідну співпрацю з журналом "Англійська мова в початковій школі”; Грамота за вагомий внесок у справу виховання підростаючого покоління. (Наказ ТВО Орджонікідзевського району від 19.10 2011р № 30).
Репрезентація досвіду:
Публікація в журналі " Англійська мова в початковій школі”:стаття "Формування граматичних навичок на принципах комунікативно-орієнтованого навчання” липень, 2012 рік; конкурсну статтю” Технічні засоби друзі чи вороги” буде розміщено на сайті та надруковано у фаховій газеті "English” та в книжці «Методичні поради. 1 клас», яка готується до друку в січні 2014 року газетою "English”.
Виступ з доповіддю на обласній конференції центру іноземних мов «Поліглот» (червень, 2011 рік.): «Використання комп'ютерних технологій. Мультимедійні уроки як ефективний засіб мотивації школярів до навчання».
Виступи з доповідями на районних семінарах (січень, 2012): «Впровадження новітніх технологій в практику роботи вчителів англійськоЇ мови Орджонікідзевського району»; (березень, 2013) - «Застосування сюжетно-рольових ігор для формування звуко-буквених понять та комунікативної компетенції учнів 1 класу».
Виступ на шкільній педраді - "Творча лабораторія. З досвіду роботи.”
Как бывшая ученица Людмилы Григорьевны, хочу выразить ей огромную благодарность за те знания и уроки человеческого общения,которые я у нее получила.Это очень помогло мне в жизни!
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]