Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2021, 01:10

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Тестова система контролю за рівнем навчальних досягнень учнів з англійської мови за різними видами мовленнєвої діяльності
Тестова система контролю за рівнем навчальних досягнень учнів з англійської мови за різними видами мовленнєвої діяльності

Курова Олена Василівна,
вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії

Запорізька гімназія № 8 Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса:  69104, м. Запоріжжя, вул. Малиновського 14а
Телефон: 7698026
E-mail: gymnasium8zp@rambler.ru або metodkabinet8@rambler.ru
Сайт: http://school8.zp.ua/

Директор Гвозденко Олексій Андрійович



Провідна педагогічна ідея досвіду: Даний матеріал  зацікавлює учнів у вивченні іноземної мови,  викликає в них позитивне ставлення до предмета, мотивує необхідність і значущість володіння іноземною мовою.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду:  В  реалізації моєї роботи тестування розглядається, як метод педагогічної діагностики – однієї із складових контролю знань у школі.  Мета контролю – не тільки виявити і оцінити рівень  здобутих учнями у процесі навчання знань, але й стимулювати учнів до систематичної навчально – пізнавальної діяльності, підвищення якостей знань, виховувати прагнення до самоосвіти. Контроль як складова частина навчального процесу служить засобом для встановлення відповідності одержаного результату вимогам навчальної програми, але також він повідомляє вчителю про труднощі в навчальному матеріалі. Розрізняють декілька видів контролю, одним з них є тестова перевірка.

Науково-теоретична база досвіду: Теоретичні засади застосування тестової системи контролю за рівнем навчальних досягнень учнів з англійської мови за різними видами мовленнєвої діяльності розкрито у працях Г.С.Бадаянц, С.Ю. Ніколаєвою, Н.К.Скляренко, Н.О.Бражник, О.Б.Метьолкіною, К.І.Онищенко, Е.Г.Хоменко, О.П.Петренко та ін.

Стисла анотація досвіду: Тестування є одним із найоптимальніших видів оцінювання навчальних можливостей учнів сучасної школі, який відповідає основним принципам системи навчання іноземної мови в середній загальноосвітній школі, а також сучасним європейським стандартам розвитку освіти. Отже, у нашому досвіді розроблено й класифіковано тести, які  оптимізують управління процесом навчання  іноземної мови.
Мета визначає завдання роботи об’єкту тестового контролю:
  1. Мовленнєва компетенція в різних видах читання ;
  2. Мовленнєва компетенція в аудіюванні ;
  3. Мовленнєва компетенція в аудіюванні ;
  4. Мовленнєва компетенція в писемному мовленні .
Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови в середній загальноосвітній школі виступає цілісною системою. Головною метою системи тестового контролю є управління навчальним процесом. Тестування – це досліджуваний метод, в основі творення і використання якого лежать певні правила; короткочасне і технічно порівняно просто забезпечене випробування, яке проводиться в рівних для всіх випробуваних умовах та яке має вид такого завдання, рішення якого піддається кількісному обліку та служить показником рівня знань учнів з певного предмету. 

Результативність впровадження досвіду: Тестова перевірка знань учнів є дійсно надійною. Це пояснюється тим, що тести не дають можливості від висвітлення основних питань з даної теми. Тести забезпечують об’єктивність та надійність в оцінюванні знань. Завдяки тому, що кожен учень має ключ до вирішення завдань, забезпечується універсальність та об’єктивність оцінювання учнів.       
Тестування на уроках англійської мови в сучасній початковій школі набуло широкого загалу в системі освіти. Тобто привчати дітей працювати з тестами необхідно ще з молодших класів. Але ефективна самостійна робота учнів – одна з важливих умов свідомого засвоєння знань, підвищення самостійності учнів у засвоєнні та перевірці знань.

Репрезентація досвіду: навчальний заклад, район.
Категорія: Іноземні мови | Додав: kommun2 (20.01.2014)
Переглядів: 1408 | Коментарі: 8 | Теги: завдання, система вправ, контроль, тести, Комунарський, класифікація, мотивація., удосконалення, процес навчання | Рейтинг: 3.5/167
Всього коментарів: 8
8 Саша Гринченко   [Матеріал]
Елена Васильевна самый лучший учитель в мире! Голосуйте за Елену Васильевну!

7 Анна Степанова   [Матеріал]
Отличный учитель и прекрасный человек!

6 Екатерина Супрун   [Матеріал]
Правильно, приучайте их сейчас к тестам, чтобы ЗНО вышло на "отлично"!

5 Супрун Ольга   [Матеріал]
Я горжусь тем что это преподавалель моего сына! Молодец! Так держать!!!

4 Roman Vaskevich   [Матеріал]
Самая лучшая потомственная учительница!!! ))

3 Боря   [Матеріал]
Это самая лучшая учительница , голосуйте за неё . Она хорошо учит английскому языку .

2 Диана Пилипенко   [Матеріал]
САМЫЙ ПРЕСАМЫЙ ЛУЧШИЙ И КРУТОЙ УЧИТЕЛЬ===)))

1 Sasha Kameneva   [Матеріал]
Самый лучший учитель!!!!!!!!!!!!!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2021