Стилістична адекватність у виборі лексичного матеріалу для усного і писемного мовлення при підготовці учнів старших класів до олімпіади з ан
Стилістична адекватність у виборі лексичного матеріалу для усного і
писемного мовлення при підготовці учнів старших класів до олімпіади з
англійської мови
Тимошенко Олена Іванівна, Вчитель англійської мови, «Спеціаліст вищої категорії»
Запорізька гімназія №71 з поглибленим вивченням іноземної мови Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Терновська Людмила Іванівна,
адреса: м. Запоріжжя, пр. Маяковського, 8, т.: 233-87-11,
Провідна педагогічна ідея досвіду: Полягає у створенні умов як на уроці, так і в позаурочний час, для особистісного розвитку учня і збагачення його емоційного досвіду під час здійснення спілкування в усній і писемній формі при підготовці до олімпіад з англійської мови.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Полягає у зміні поглядів на формування мовленнєвої діяльності учнів та творчої особистості не як мети, а як засобу її всебічного розвитку. Актуальність досвіду полягає в досягненні якісно нового рівня у вивченні іноземної мови. Здатність учнів обговорювати проблеми, доводити власну позицію, виробляти власну точку зору, розвивати критичне і креативне мислення та адаптуватися у мовному середовищі, саме цього потребує сучасна методика викладання англійської мови . Час вимагає наснажити навчальний процес гуманністю, толерантністю. Його слід зорієнтувати не на отримання і засвоєння «готових знань», а на їх створення. Цьому може допомогти мотивація мовленнєвої діяльності в особливості при підготовці до олімпіад з англійської мови.
Науково-теоретична база досвіду. Авторська ідея досвіду базується на творчих надбаннях сучасної педагогічної науки і практики. Зокрема : 1.Ильин Е.П. Мотивации и мотивы. – СПб, 2002. 2.Фідря О.Г. Мотиваційно-організаційний етап уроку//Англійська мова та література. - №2. – 2007 3.В.М. Павлоцкий, Н.А. Храмова 30 Topics For Free Conversation// Издательство КАРО.Санкт-Петербург, -2009
Стисла анотація досвіду: Організація роботи з лексичним матеріалом для усного і писемного мовлення при підготовці учнів старших класів до олімпіади з англійської мови та її роль на формування мотивів для навчання, що сприятиме розвитку в учнів самостійності, комунікативно-пізнавальної та соціальної активності.
Результативність впровадження досвіду: Створення умов для появи внутрішніх спонукань до навчання, усвідомлення їх учнем і подальший саморозвиток ним своєї мотиваційної сфери, а також – як наслідок є формування особистості обдарованих та здібних учнів, що спонукає їх до пошуку шляхів самореалізації в позаурочний час, а саме: участь у науково-дослідницькій, пошуковій роботі, участь в олімпіадах, в творчих конкурсах та в конкурсі FLEX.
Репрезентація досвіду: досвід був репрезентований на засіданні шкільного методичного об’єднання вчителів англійської мови.