Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2021, 00:46

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Стилістична адекватність у виборі лексичного матеріалу для усного і писемного мовлення при підготовці учнів старших класів до олімпіади з ан
Стилістична адекватність у виборі лексичного матеріалу для усного і писемного мовлення при підготовці учнів старших класів до олімпіади з англійської мови

Тимошенко Олена Іванівна, Вчитель англійської мови,  «Спеціаліст вищої категорії»

Запорізька гімназія №71 з поглибленим вивченням іноземної мови Запорізької міської ради Запорізької області
 
Директор: Терновська Людмила Іванівна,

адреса: м. Запоріжжя, пр. Маяковського, 8,
т.: 233-87-11,

URL: www.school-71.zp.ua
E-mail: school-71@ukr.net  




Провідна педагогічна ідея досвіду:  Полягає у створенні умов як на уроці, так і в позаурочний час, для особистісного розвитку учня і збагачення його емоційного досвіду під час здійснення спілкування в усній і писемній формі при підготовці до олімпіад з англійської мови.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Полягає у зміні поглядів на формування мовленнєвої діяльності учнів та творчої особистості не як мети, а як засобу її всебічного розвитку. Актуальність досвіду полягає в досягненні якісно нового рівня у вивченні іноземної мови. Здатність учнів обговорювати проблеми, доводити власну позицію, виробляти власну точку зору, розвивати критичне і креативне мислення та адаптуватися у мовному середовищі, саме цього потребує сучасна методика викладання англійської мови . Час вимагає наснажити навчальний процес гуманністю, толерантністю. Його слід зорієнтувати не на отримання і засвоєння «готових знань», а на їх створення. Цьому може допомогти мотивація мовленнєвої діяльності  в особливості при підготовці до олімпіад з англійської мови.

Науково-теоретична база досвіду.  Авторська ідея досвіду базується на творчих надбаннях сучасної педагогічної науки і практики. Зокрема :
1.Ильин Е.П. Мотивации и мотивы. – СПб, 2002.
2.Фідря О.Г. Мотиваційно-організаційний етап уроку//Англійська мова та література. - №2. – 2007
3.В.М. Павлоцкий, Н.А. Храмова  30 Topics For Free Conversation// Издательство КАРО.Санкт-Петербург, -2009

Стисла анотація досвіду: Організація роботи з лексичним матеріалом для усного і писемного мовлення при підготовці учнів старших класів до олімпіади з англійської мови та її роль на  формування мотивів для навчання, що сприятиме розвитку в учнів самостійності, комунікативно-пізнавальної та соціальної активності.

Результативність впровадження досвіду: Створення умов для появи внутрішніх спонукань до навчання, усвідомлення їх учнем і подальший саморозвиток ним своєї мотиваційної сфери, а також – як наслідок є формування особистості обдарованих та здібних учнів, що спонукає їх до пошуку шляхів самореалізації в позаурочний час, а саме: участь у науково-дослідницькій, пошуковій роботі, участь в  олімпіадах, в творчих конкурсах та в конкурсі FLEX.

Репрезентація досвіду: досвід був репрезентований на засіданні шкільного методичного об’єднання вчителів англійської мови.
  

Категорія: Іноземні мови | Додав: OrdgonRMO (19.01.2014)
Переглядів: 740 | Теги: комунікативна компетенція, іншомовна письмова компетенція, Орджонікідзевський | Рейтинг: 3.3/78
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2021