Розвиток мовленнєвої компетентності учнів початкових класів засобами розвиваючих ігор
Розвиток мовленнєвої компетентності учнів початкових класів засобами розвиваючих ігор
ПІБ: Яблонська Ольга Валентинівна. Посада: вчитель англійської мови , спеціаліст Запорізький навчально-виховний комплекс з відділенням для реабілітації дітей хворих на цукровий діабет Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Любімова Алла Володимирівна.
Адреса: І корпус - 69000, м. Запоріжжя, вул. Якова Новицького, 9; ІІ корпус – 69035, м. Запоріжжя, вул..Сталеварів, 29. Телефони: (061)233-14-77, (061)233-25-24, (061)234-01-04 Факс: (061)233-14-77; E-mail: osnovazp@mail.ru Сайт: https://sites.google.com/site/znvkosnova/
Провідна педагогічна ідея досвіду: Ефективність розвитку комунікативних здібностей учнів підвищується завдяки використанню ігрової технології, що забезпечує емоційний вплив на учнів, активізує резервні можливості особистості, полегшує опанування знаннями, уміннями та навичками, сприяє їх актуалізації, створює умови для активної розумової діяльності її учасників. Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Проблема розвитку мовленнєвої компетенції дитини займає одне з провідних місць у сучасній педагогіці, тому актуальність роботи обумовлюється необхідністю створення цілеспрямованої, систематичної роботи щодо мовленнєвого розвитку учнів, а саме залучення дітей в усну комунікацію здійсненням в процесі ігрової діяльності – дидактичними іграми.
Науково-теоретична база досвіду: Педагогічний досвід базується на науково-теоретичних засадах сучасної педагогіки: дослідженнях Г. Щукіна та О. Киричук про засоби стимулювання навчального інтересу у процесі організації навчальної діяльності. Стисла анотація досвіду: Педагогічний досвід складається з визначення актуальності мовленнєвої компетентності учнів при вивченні іноземної мови, теоретичного обґрунтування і практичного застосування в умовах сучасного навчального процесу. Вчителем упорядковано систему розвивальних ігор з розвитку мовленнєвої компетентності учнів початкової школи на уроках англійської мови. Система складається з ігор, які вирішують проблему розвитку монологічної мови, діалогічної мови, збагачення словникового запасу, розвитку фонематичного слуху, розвитку уваги та пам’яті. Результативність впровадження досвіду: В результаті впровадження системи розвивальних ігор з розвитку мовленнєвої компетентності в навчально-виховний процес початкової школи, підвищено мотивацію учнів до вивчення іноземної мови, активність їх пізнавальної діяльності, покращено результати навчальних досягнень. В учнів суттєво збагачується мовний запас, успішно здійснюється процес формування комунікативних вмінь і навичок, ефективно відбувається оволодіння мовною нормою. Репрезентація досвіду: Досвід роботи презентовано під час ШМО вчителів англійської мови (2013р, жовтень)