Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 15:28

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Розвиток креативного мислення при підготовці до інтелектуальних конкурсів
Розвиток креативного мислення та науково-дослідницьких навичок учнів при підготовці до інтелектуальних конкурсів



Снадчук Юлія Анатоліївна, 
вчитель англійської мови, 
спеціаліст вищої  категорії, 
вчитель-методист





Запорізька гімназія №11 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор Непрядкіна С.Ю.

Адреса: 69063, м.Запоріжжя, вул.Горького, 4
тел.: (0617)64-14-29

Провідна педагогічна ідея досвіду:  
Вирішення проблеми пошуку та діагностики обдарованих учнів, педагогічний супровід та створення умов для всебічного розвитку особистості. Метою роботи   є створення життєдайної системи безперервного навчання для досягнення високих освітніх рівнів і забезпечення можливостей постійного духовного самовдосконалення особистості, формування інтелектуального потенціалу як найвищої цінності нації. Технологічно діагностика включала: визначення рівня інтелектуального розвитку за тестами; визначення коефіцієнту самореалізації (відношення рівня рейтингових досягнень до рівня інтелектуального розвитку); виявлення особливих нахилів учнів; моніторинг академічної успішності, створення банку завдань підвищеної труднощі, систематизація результатів досвіду.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду:
В період бурхливого науково-технічного розвитку, швидкого росту наукових знань і їх подальшого застосування у професійній діяльності однією з головних задач навчання стає розвиток творчого мислення,  пізнавальних здібностей учнів, вміння самостійно поповнювати знання з англійської мови. Розв'язок цієї задачі органічно пов'язаний з активізацією навчання, з розробкою систем методів і прийомів навчання, які спрямовані на формування пізнавальної активності учнів, засвоєння ними навчального матеріалу, розвиток інтелектуальних здібностей учнів.

Науково-теоретична база досвіду:
Проблема розвитку креативного мислення цікавила вітчизняних педагогів, таких, як: А.Алексюк, О.Біляєва, Е.Голанд, Л.Гордон, О.Синиця, В.Сухомлинський, В.Онищук, О.Савченко та інші. Проблемою нестандартних форм навчання займались А.Бородай, Ю.Мальований, О.Дорошенко, С.Ніколаєва, О.Тернопольський, І.Підласий та інші. Але аналіз наявної літератури показав, що не всі аспекти варіативності уроку вивчені.
 
Стисла анотація досвіду: 
Основними напрямками реалізації  є: виховання творчої особистості, здатної вирішувати нестандартні інтелектуальні та моральні завдання; своєчасне виявлення домінуючих здібностей та уподобань кожної дитини; створення творчої атмосфери шляхом введення факультативу «Крок до успіху», залучення учнів до участі у творчих конкурсах, олімпіадах, науково-дослідницької діяльності у МАН ; створення умов для розвитку здібностей шляхом організації індивідуальної роботи з дитиною, розвиваючих та тренінгових групах.

Результативність впровадження досвіду: 
Ознакою успішності даного досвіду є максимальна самореалізація учня як в межах гімназії, так і за її межами, яка визначилась через: участь і перемоги у різноманітних конкурсах, олімпіадах (Всеукраїнський етап олімпіади з англійсїкої мови Бугай А. 2009, 2010, 2011 лауреат, Обласний етап 1 та 2 місце Лаухін О., Бугай А.) ; досягнення в науково-дослідницькій діяльності учнів – участь та перемоги у конкурсі-захисті  МАН різних етапів (Сурело, 2009, 2 місце); академічні досягнення з предмету; участь в міжнародних проектах Greenwich, Puzzle, FLEX (FLEX, Каррільо С.2010) ; вступ до ВНЗ.Досвід може бути використаний для неперервного розвитку професійного рівня вчителів, які працюють з обдарованими учнями.

Репрезентація досвіду: 
Районний семінар вчителів англійської мови, конференція слухачів обласних курсів підвищення кваліфікації вчителів англійської мови.
   
Категорія: Іноземні мови | Додав: Zhovt2 (27.01.2014)
Переглядів: 976 | Теги: обдарованість, науково-дослідницькі навички, англійська мова, креативне мислення, Жовтневий, інтелектуальні конкурси, Олімпіада | Рейтинг: 3.4/159
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024