Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 23:04

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Розвиток комунікативної компетенції та культури мовлення на уроках англійської мови
Розвиток комунікативної компетенції та культури мовлення на уроках англійської мови

Калина Олександра Вікторівна,
вчитель англійської мови, спеціаліст І категорії

Запорізька спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов № 7
Адреса: м. Запоріжжя, вул. Північнокільцева, 21
Телефон: 769-80-37
E-mail: mail@school7.zp.ua
Сайт: school7.zp.ua

Директор Білоус Костянтин Андрійович

Провідна педагогічна ідея досвіду: Основною ідеєю є  те, що рівень сформованості культури діалогу учнів має ряд характерних особливостей, які ефективно впливають на процес навчання за новими стандартами. Найголовніші серед них такі: позитивна комунікативна установка; актуалізована потреба у спілкуванні; високий рівень розвитку комунікативних якостей особистості; індивідуалізований формат взаємодії (адекватний ситуації і особистості стиль спілкування). Оптимізація зазначених характеристик сприяє домінуванню продуктивних мотивів навчання у структурі   підготовки учнів до ЗНО і набуття мовленнєвого досвіду у майбутній професії.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Питання формування культури діалогу учня постає особливо гостро, оскільки пов’язане з тенденціями розвитку світового співтовариства: змінюється соціокультурний контекст вивчення іноземних мов, що входять до системи мов міжнародного спілкування. Поступове перетворення України в більш відкрите суспільство стало стимулювати широкий розвиток міжнародного співробітництва. Це суттєво  посилило визнання необхідності оволодіння іноземними мовами  що, у свою чергу, вплинуло на соціальний статус іноземної мови як навчального предмета.

Науково-теоретична база досвіду: Пасов Е.І. Концепція комунікативного навчання іншомовній культурі.

Стисла анотація досвіду: Комунікативне навчання орієнтовано на особу і будується  таким чином, що безпосередня діяльність учнів, їх досвід, світогляд, учбові та  позаучбові інтереси і схильності, їх відчуття не залишаються за порогом навчального закладу, а враховуються  при  організації спілкування на занятті. Навчання будується не на проходженні учбових тем, вивчених готових текстів, а на обговоренні актуальних життєвих проблем. При цьому учні мають  можливість обговорювати свої власні справи і вчинки, поточні події з життя  міста, країни,  обгрунтовувати і відстоювати власну думку (автентичні посібники сприяють цьому).
При комунікативному навчанні молодь вчиться техніці спілкування, опановує мовний етикет, стратегію і тактику  діалогічного і групового спілкування, вчиться вирішувати різні комунікативні задачі, бути мовними партнерами. що  Спілкуванню слід навчати тільки через спілкування. На базі матеріалів уроків для виставки можна зробити висновок, що  спілкування використовується також як канал виховання, пізнання і розвитку.

Результативність впровадження досвіду: щорічно займаємо призові місця в районних етапах олімпіад з англійської мови, два роки поспіль учні є переможцями FLEX, приймаємо участь у сесії Європейського молодіжного парламенту, маю друковану статтю у збірнику «Тези відповідей учасників ХVІІ Міжнародної наукової конференції студентів і молодих вчених»

Репрезентація досвіду: виступ  з темою «Впровадження методу комунікативного навчання у школі» перед вчителями області у ЗОІППО, маю друковану статтю у збірнику «Тези відповідей учасників ХVІІ Міжнародної наукової конференції студентів і молодих вчених».

Категорія: Іноземні мови | Додав: kommun2 (23.01.2014)
Переглядів: 1071 | Теги: ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ІНОЗЕМНА МОВА, КОМУНІКАТИВНЕ НАВЧАННЯ, КУЛЬТУРА ДІАЛОГУ, КОМУНІКАТИВНІ ЗАНЯТТЯ., проектна технологія, Комунарський | Рейтинг: 2.1/38
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024