Робота з учнями початкового рівня навчальних досягнень
Робота з учнями початкового рівня навчальних досягнень
Нікітенко Мар’яна Анатоліївна, вчитель 1 категорії та члени ШМО іноземних мов
Запорізький навчально-виховний комплекс №88 Запорізької міської ради запорізької області Адреса: 69083, м. Запоріжжя, вул. Музикальна 2а Телефон:769-80-53 E-mail: nvk88-zap@yandex.ru
ДиректорЗлатова Людмила Іванівна
Провідна педагогічна ідея досвіду: навчити вчителів аналізувати можливості підвищення успішності відстаючих учнів з іноземної мови та озброїти їх розробками різноманітних методів і засобів для подолання учнями невідповідності між повнішими проявами труднощів у навчанні та їхніми психологічними причинами. Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Практика показує, що слабка успішність-багатогранне явище, яке має слабку структуру та походження. Незважаючи на накопичений школою досвід зменшення, а в ряді випадків і ліквідації відставання дітей у навчанні, ця проблема залишається актуальною в педагогіці, базової та середньої школи, виходячи з вимог вищезазначеного документу. Науково-теоретична база досвіду: Питання навчання слабко встигаючих школярів знаходяться в центрі уваги сучасної педагогіки (Ю.К Бабанський , Л. У Божович, А.А Бударний, Ю.З Гільбух, А.К Маркова, Л.С Славіна, Д.А Балабан, Р.Ю Маршинова, Д.Б Ельконін ) цими авторами аналізуються можливості підвищення успішності початкового рівня навчальних досягнень, вивчається навченість дітей, особливості проявів різних психічних функцій, а також залежність від соціального середовища та розумових здібностей учнів. Стисла анотація досвіду: Досвід включає матеріали за якими можливо виявити причини неуспішності, а також надає рекомендації, як можна ліквідувати неуспішність, корегувати та підвищити рівень навченості слабко встигаючих учнів. Розроблені матеріали за якими можна скласти матрицю для роботи з учнями початкового рівня навчальних досягнень. Результативність впровадження досвіду:
2007-2008 н.р- 21 учень з низьким рівнем компетенції з іноземної мови;
2008-2009 н.р-10 учнів з низьким рівнем компетенції з іноземної мови;
2009-2010 н.р -5 учнів з низьким рівнем компетенції з іноземної мови;
2010-2011 н.р -2 учнів з низьким рівнем компетенції з іноземної мови;
2011-2012 н.р-0 учнів з низьким рівнем компетенції з іноземної мови;
2012-2013 н.р-0 учнів з низьким рівнем компетенції з іноземної мови.
Репрезентація досвіду: - робота всіх вчителів ШМО іноземної мови за даним досвідом на протязі 6-ти років, шкільні семінари;- виступи на засіданні РМО вчителів ІМ.