Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [83]
Історія і правознавство [27]
Математика [32]
Фізика, астрономія [15]
Географія та економіка [29]
Інформатика [16]
Іноземні мови [62]
Хімія, біологія, екологія [38]
Фізичне виховання та основи здоров'я [20]
Музика, образотворче мистецтво [18]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 03.12.2024, 18:22

Головна » Статті » Специфіка навчальних предметів » Іноземні мови

Робота з учнями початкового рівня навчальних досягнень
Робота з учнями початкового рівня навчальних досягнень

Нікітенко Мар’яна Анатоліївна,
вчитель 1 категорії та члени ШМО іноземних мов


Запорізький навчально-виховний комплекс №88 Запорізької міської ради запорізької області
Адреса:  69083, м. Запоріжжя, вул. Музикальна 2а
Телефон: 769-80-53
E-mail: nvk88-zap@yandex.ru


Директор Златова Людмила Іванівна


Провідна педагогічна ідея досвіду: навчити вчителів аналізувати можливості підвищення успішності відстаючих учнів з іноземної мови та озброїти їх розробками різноманітних методів і засобів для подолання учнями невідповідності між повнішими проявами труднощів у навчанні та їхніми психологічними причинами.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Практика показує, що слабка успішність-багатогранне явище, яке має слабку структуру та походження. Незважаючи на накопичений школою досвід зменшення, а в ряді випадків і ліквідації відставання дітей у навчанні, ця проблема залишається актуальною в педагогіці, базової та середньої школи, виходячи з вимог вищезазначеного документу.

Науково-теоретична база досвіду: Питання навчання слабко встигаючих школярів знаходяться в центрі уваги сучасної педагогіки (Ю.К Бабанський , Л. У Божович, А.А Бударний, Ю.З Гільбух, А.К Маркова, Л.С Славіна, Д.А Балабан, Р.Ю Маршинова, Д.Б Ельконін ) цими авторами аналізуються можливості підвищення успішності початкового рівня навчальних досягнень, вивчається навченість дітей, особливості проявів різних психічних функцій, а також залежність від соціального середовища та розумових здібностей учнів.

Стисла анотація досвіду: Досвід включає матеріали за якими можливо виявити причини неуспішності, а також надає рекомендації, як можна ліквідувати неуспішність, корегувати та підвищити рівень навченості слабко встигаючих учнів. Розроблені матеріали за якими можна скласти матрицю для роботи з учнями початкового рівня навчальних досягнень.

Результативність впровадження досвіду:
  • 2007-2008 н.р- 21 учень з низьким рівнем компетенції з іноземної мови;
  • 2008-2009 н.р-10 учнів з низьким рівнем компетенції з іноземної мови;
  • 2009-2010 н.р -5 учнів з низьким рівнем компетенції з іноземної мови;
  • 2010-2011 н.р -2 учнів з низьким рівнем компетенції з іноземної мови;
  • 2011-2012 н.р-0 учнів з низьким рівнем компетенції з іноземної мови;
  • 2012-2013 н.р-0 учнів з низьким рівнем компетенції з іноземної мови.

Репрезентація досвіду: - робота всіх вчителів ШМО іноземної мови за даним досвідом на протязі 6-ти років, шкільні семінари;- виступи  на засіданні РМО вчителів ІМ.

Категорія: Іноземні мови | Додав: kommun2 (28.01.2014)
Переглядів: 2045 | Коментарі: 1 | Теги: початковий рівень навчальних досягн, причини низької успішності, Комунарський, мотивації навчання учнів. | Рейтинг: 3.3/150
Всього коментарів: 1
1 Наталья  
Молдец'Марьяша'умница и красавица!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024