Проектна технологія в процесі викладання англійської мови Новікова Олександра Христофорівна, вчитель англійської мови, вчитель вищої категорії, старший вчитель
Запорізький навчально–виховний оздоровчий комплекс № 110 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор школи: Демченко Аркадій Григорович
вул. Стешенка, 19 м. Запоріжжя, Запорізька область, 69118, тел. (061)289 – 78 – 15, факс 289 – 78 – 17,
Провідна педагогічна ідея досвіду: Під час виконання проектів учні навчаються визначати і розв’язувати важливі проблеми, планувати конкретні результати та досягати їх. Застосовувати інтегровані знання та вміння, що спираються на досягнення учнів, узгоджувати дії в колективному проекті.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Проектні технології спрямовані вчителем Новіковой О.Х. на стимулювання інтересу учнів до нових знань, розвиток дитини через розв’язання проблем і застосування їх у конкретній діяльності.
Науково-теоретична база досвіду: 1. Сертифікат про закінчення семінарів – тренінгів «Сучасні технології навчання іноземних мов», при Запорізькому національному університеті. (2010 рік) 2. Сертифікат Intel «Навчання для майбутнього», з використанням інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні навчальних предметів відповідно до Державного стандарту освіти України.
Стисла анотація досвіду: Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти відзначають, що пріоритетною освітньою метою є підготовка учнів до життя у демократичному суспільстві шляхом запровадження методів викладання іноземних мов, які стимулюють незалежність думки, судження, спонукають до відповідальної компетентної діяльності. Тому цілком доцільним і актуальним є впровадження у вивченні англійської освітньої проектної технології. На уроках англійської мови , вчитель Новікова О.Х. використовує інформаційні проекти, як на уроках англійської в основній школі так і на уроках англійської мови в старшій школі. Інформаційні проекти спрямовані на навчання цілеспрямованого збирання інформації, її аналізу та використання. Виконуючи такі проекти учні відшукують і накопичують відомості. Кінцевим продуктом інформаційного проекту зазвичай є реферат. Результативність впровадження досвіду: Так в кабінетах є багато проектних робіт учнів 4-11 класів. 4 клас «My family»; 5 клас «My hobby»; 6 клас «My day», «Sport in my life»; 7 клас «Easter», «My family»; 8 клас «London», «My favorite actor»; 9 клас «Ukraine», «Kiev»; 10 клас «Освіта та професії», «Страви української кухні».
|